uz
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Kanalga Telegram’da o‘tish
1 698
Obunachilar
-124 soatlar
-17 kunlar
+930 kunlar
Postlar arxiv
خب بیناموس لااقل یه فحشی بده چپ چپ‌نگاه کن

حاجی گاوهههه گاو نزدیک بود امروز بل موتور شاخ به شاخ کنم با یکیشون کصکش ترمز زدم تو فاصله ۵ سانتیش وایسادم یهو از ماتریکس خارج شد فقط زل زد بهم

حاجی کیرم توش چینی جماعت واقعا خنگه

. تا حالا به مزیت‌های ناشنوا بودن و استفاده از سمعک فکر کردین؟ هروقت هرجا هرکسی رو خواستین می‌تونین درجا، بی‌لحظه‌ای درنگ و بدون هیچ سختی میوت کنید 😭😭😭 گااااااددددد . @Eagle_Text

. "تو دنیای واقعی اینکه برات *تولدت مبارک* بخونن مثل تبلیغیه که نمی‌تونی ردش کنی" . @Eagle_Text

4_5794197786119377085.mp311.38 MB

ولی اونایی که این ساعت آنلاینن تکستام رو می‌خونن 🫵🏼🫵🏼🫵🏼🫵🏼 خیلی اسیرمن🔗🖇 خیلی دوستم دارن❤️❣❤️‍🔥 می‌دونم 😔

وضعیتم فردا:
+1
وضعیتم فردا:

حالا من چرا نصف شبی اینقد حرف زدم؟؟؟ آفرین چوم فردا صدتا کار دارم و باید ۳ ساعت پیش می‌خوابیدم😩

.

. یکی از اینفلوئنسرایی که دنبال می‌کنم تو ترجمه کردن یه کتاب از اکسش کمک می‌خواد. ول این تمام ماجرا نیست و بعد این ماجرا جالبه ازدواج می‌کنن😃 شما فکر کن چه آدمی بوده که اولا اکسش بعد از جدا شدنشون اومده ازش درخواست کرده که فلانی بیا باهم رو این پروژه کار کنیم و اونم قبول کرده و بعدش اون پروژه اینا رو به هم برگردونده. . @Eagle_Text

. یکی از اینفلوئنسرایی که دنبال می‌کنم تو ترجمه کردن یه کتاب از اکسش کمک می‌خواد. ول این تمام ماجرا نیست و بعد این ماجرا جالبه ازدواج می‌کنن😃 شما فکر کن چه آدمی بوده که اولا اکسش بعد از جدا شدنشون اومده ازش درخواست کرده که فلانی بیا باهم رو این پروژه کار کنیم و اونم قبول کرده و بعدش اون پروژه اینا رو به هم برگردونده. @Eagle_Text

. تا حالا کسی رو داشتید که از عشق ورزیدن بهش سیر نشید؟ یعنی شب و روز به هزار زبون بهش بگید و سیر نشید؟ و حتی بعدها (وقتی اون آدم نقشش توی زندگیتون تموم شده) وقتی بهش فکر می‌کنید خوش‌حال بشید از اینکه زمانی خیلی زیاد و بی‌اندازه کسی رو دوست داشتید؟؟! منظور پشیمون نبودن از عشقی که دادی نیست. صحبت درباره‌ی عشق بی حدیه که اون طرف لایقش بوده واقعا. به نظرم این حس یکی از حس‌هاییه که نمی‌ذاره دوست داشتن دیگران در آدم بمیره. چون مادامی که به اون حجم احساسات فکر می‌کنی قلبت دوباره سرشار از محبت و عشق می‌شه. . @Eagle_Text

نا حالا

. کلمات واقعا جالبن می‌تونن یه معنی بدن ولی از زمین تا آسمون باهم متفاوت باشن مثلا همین الان یکی توییت زده بود درباره‌ی یه فردی و "آسمون خواب" خطاش کرده بود در صورتی که تو مکالمه‌ی روزمره کارتن‌خواب گفته می‌شه به این دسته از افراد. یاد هیتلر افتادم که به* کشتار آدما* می‌گفت "پاکسازی". بار مثبت کلمات همیشه حس بهتری ایجاد می‌کنه مثلا به یکی بگی خانوادت زودتر از تو می‌میرن. یا بگی تو طولانی‌ترین زندگی رو در خانوداه‌ات خواهی داشت. اولی شبیه شکنجه و دومی سبب شکره. ولی سعی نکنید زشتی‌ها رو با کلمات زیبا بپوشونید. که زشتی از بین نمی‌ره تا وقتی زیبایی حقیقی هست. . @Eagle_Text

دیدی گفتم اگر یه عکس بود . @Eagle_Text
دیدی گفتم اگر یه عکس بود . @Eagle_Text

+داره یه چیزی بهم وحی می‌شه +خدا بهم گفت بهت بگم * خفه شو * . @Eagle_Text
+داره یه چیزی بهم وحی می‌شه +خدا بهم گفت بهت بگم * خفه شو * . @Eagle_Text

بستنی‌ای که برای چیت‌دی در نظر گرفتم✨ . @Eagle_Text

. اون روز یه چیزی خوندم و واقعا تا اینجا که دیدم درست بود. می‌گفت چرا اینهمه تراپی می‌رید ولی حالتون خوب نمی‌شه؟؟ چرا اینهمه آدما رو حذف کردید ولی خوشحال نیستید؟ .

. قبلا فکر می‌کردم اگر یه مریم امیرجلالی داشتم تو روزایی که بقیه اذیتم می‌کنن می‌تونستم آدم خوشحال‌تری باشم تا اینکه امروز با وکیل مموتی آشنا شدم 🫠 درسته اولی خوب تخریب می‌کنه ولی دومی با سند و مدرک و تاریخ و شاهد از روت رد می‌شه ✨ . @Eagle_Text