Eagle_Text
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 698
المشتركون
-124 ساعات
-17 أيام
+930 أيام
أرشيف المشاركات
1 698
حاجی گاوهههه گاو
نزدیک بود امروز بل موتور شاخ به شاخ کنم با یکیشون
کصکش ترمز زدم تو فاصله ۵ سانتیش وایسادم یهو از ماتریکس خارج شد فقط زل زد بهم
1 698
.
تا حالا به مزیتهای ناشنوا بودن و استفاده از سمعک فکر کردین؟
هروقت هرجا هرکسی رو خواستین میتونین درجا، بیلحظهای درنگ و بدون هیچ سختی میوت کنید 😭😭😭 گااااااددددد
.
@Eagle_Text
1 698
.
"تو دنیای واقعی اینکه برات *تولدت مبارک* بخونن مثل تبلیغیه که نمیتونی ردش کنی"
.
@Eagle_Text
1 698
ولی اونایی که این ساعت آنلاینن تکستام رو میخونن 🫵🏼🫵🏼🫵🏼🫵🏼
خیلی اسیرمن🔗🖇
خیلی دوستم دارن❤️❣❤️🔥
میدونم 😔
1 698
حالا من چرا نصف شبی اینقد حرف زدم؟؟؟
آفرین چوم فردا صدتا کار دارم و باید ۳ ساعت پیش میخوابیدم😩
1 698
.
یکی از اینفلوئنسرایی که دنبال میکنم تو ترجمه کردن یه کتاب از اکسش کمک میخواد.
ول این تمام ماجرا نیست و بعد این ماجرا جالبه
ازدواج میکنن😃
شما فکر کن چه آدمی بوده که اولا اکسش بعد از جدا شدنشون اومده ازش درخواست کرده که فلانی بیا باهم رو این پروژه کار کنیم و اونم قبول کرده و بعدش اون پروژه اینا رو به هم برگردونده.
.
@Eagle_Text
1 698
.
یکی از اینفلوئنسرایی که دنبال میکنم تو ترجمه کردن یه کتاب از اکسش کمک میخواد.
ول این تمام ماجرا نیست و بعد این ماجرا جالبه
ازدواج میکنن😃
شما فکر کن چه آدمی بوده که اولا اکسش بعد از جدا شدنشون اومده ازش درخواست کرده که فلانی بیا باهم رو این پروژه کار کنیم و اونم قبول کرده و بعدش اون پروژه اینا رو به هم برگردونده.
@Eagle_Text
1 698
.
تا حالا کسی رو داشتید که از عشق ورزیدن بهش سیر نشید؟
یعنی شب و روز به هزار زبون بهش بگید و سیر نشید؟
و حتی بعدها (وقتی اون آدم نقشش توی زندگیتون تموم شده) وقتی بهش فکر میکنید خوشحال بشید از اینکه زمانی خیلی زیاد و بیاندازه کسی رو دوست داشتید؟؟!
منظور پشیمون نبودن از عشقی که دادی نیست.
صحبت دربارهی عشق بی حدیه که اون طرف لایقش بوده واقعا.
به نظرم این حس یکی از حسهاییه که نمیذاره دوست داشتن دیگران در آدم بمیره. چون مادامی که به اون حجم احساسات فکر میکنی قلبت دوباره سرشار از محبت و عشق میشه.
.
@Eagle_Text
1 698
.
کلمات واقعا جالبن
میتونن یه معنی بدن ولی از زمین تا آسمون باهم متفاوت باشن
مثلا همین الان یکی توییت زده بود دربارهی یه فردی و "آسمون خواب" خطاش کرده بود در صورتی که تو مکالمهی روزمره کارتنخواب گفته میشه به این دسته از افراد.
یاد هیتلر افتادم که به* کشتار آدما* میگفت "پاکسازی".
بار مثبت کلمات همیشه حس بهتری ایجاد میکنه
مثلا به یکی بگی
خانوادت زودتر از تو میمیرن.
یا بگی
تو طولانیترین زندگی رو در خانوداهات خواهی داشت.
اولی شبیه شکنجه و دومی سبب شکره.
ولی سعی نکنید زشتیها رو با کلمات زیبا بپوشونید. که زشتی از بین نمیره تا وقتی زیبایی حقیقی هست.
.
@Eagle_Text
1 698
.
اون روز یه چیزی خوندم و واقعا تا اینجا که دیدم درست بود.
میگفت چرا اینهمه تراپی میرید ولی حالتون خوب نمیشه؟؟
چرا اینهمه آدما رو حذف کردید ولی خوشحال نیستید؟
.
1 698
.
قبلا فکر میکردم اگر یه مریم امیرجلالی داشتم تو روزایی که بقیه اذیتم میکنن میتونستم آدم خوشحالتری باشم
تا اینکه امروز با وکیل مموتی آشنا شدم 🫠
درسته اولی خوب تخریب میکنه
ولی دومی با سند و مدرک و تاریخ و شاهد از روت رد میشه ✨
.
@Eagle_Text
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
