uz
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Kanalga Telegram’da o‘tish
1 699
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-27 kunlar
+830 kunlar
Postlar arxiv
Filled Cookies Nabodi Soft-Centered Cookies یه همچین چیزیه

از اینا بگیرین خیلی خفنه... قطعا خفنترش توی ایران هس
از اینا بگیرین خیلی خفنه... قطعا خفنترش توی ایران هس

اومدین؟

دل و دماغ غیبت ندارم نمی‌دونم دارم افسرده می‌شم یا آدما اونقد کیری شدن که دیگه غیب کردن دربارشون باعث سردرده؟

متاسفانه لوییس همیلتون رو با بدترین کیس از دست دادیم 😔

. آدم‌های قدر نشناس باعث می‌شن فرسودگی خیلی سریع‌تر اتفاق بیوفته. چه برای وسایل چه برای افراد! . @Eagle_Text

وقتی مشکل داره ازت می‌پرسه مشکل چیه؟!😩🫩
وقتی مشکل داره ازت می‌پرسه مشکل چیه؟!😩🫩

Repost from N/a
درد عبور می‌کند و رَدِ آن، معنای ما را تغییر می‌دهد.

اصلنم دلت واسم تنگ نشده بود🌝

قبلا یه بگایی تموم‌میشد میگفتم خداروشکر مشکلات تموم شد الان بعد هر بگایی ریکاوری میکنم برای بگایی بعدی

photo content

😒باز تو انلاین شدی؟

نگا یه بار نبودم تولدشو تبریک بگم خودش به خودش گفت

یه روز معمول ایرانی بودن :

شاید کههه حتما🫩

sticker.webp0.28 KB

اوضاع بد کیریه

it's my fucking birthday 🎉

روز مقدس و فرخنده یازده اردیبهشت مبارککککککک