مصدع اوقات
Kanalga Telegram’da o‘tish
قصدم آزار شماست. t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Ko'proq ko'rsatish880
Obunachilar
-124 soatlar
+137 kunlar
+11030 kunlar
Postlar arxiv
880
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
🎥 گفتگوی تند دانشجویان بسیجی با وزیر علوم؛ ما با کسی تعارف نداریم، دستبالا صحبت نکنید، ما سرباز خمینی هستیم
🔸 وزیر علوم خطاب به دانشجویان بسیجی: این رفتارها شان بسیج دانشجویی نیست. چرا شما به خود حق میدهید اینگونه رفتار کنید، اما کسانی دیگر همین رفتار را بکنند به آنها میگویید اغتشاشگر.
-baamdadeno-
@uttweet
880
هیچوقت نفهمیدم سیاوش قمیشی قدیما چون جوون بوده صداش جدی فرق میکرده یا خودش لحنش رو اینجوری میکرد. در کل به نظرم الانش جالبتره. این آهنگه هم انقدر لطیفه که لحن عجیبش اتفاقا آهنگ رو لطیفتر کرده.
880
سعدی یه غزل بسیار زیبا داره که چند بیت اولش بدین شرحه:
«سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی
چه خیالها گذر کرد و گذر نکرد خوابی
به چه دیر ماندی ای صبح که جان من برآمد
بزه کردی و نکردند مؤذنان ثوابی
نفس خروس بگرفت که نوبتی بخواند
همه بلبلان بمردند و نماند جز غرابی»
(انقدر قشنگ بود دوباره حین نوشتنش قلبم گرفت😩)
حالا حبیب توی این آهنگ میگه:
«سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی
تو خود آفتاب خود باش و طلسم کار بشکن
بسرای تا که هستی، که سرودن است بودن
به ترنمی، دژِ وحشت این دیار بشکن»
همون مصراع رو آورده ولی با منظور متفاوتی. نمیدونم چرا گفتم ولی به نظرم قشنگ بود گفتم شما هم بدونید. نمیدونم این نیاز آدمیزاد برای به اشتراک گذاشتن چیزهایی که سر ذوقش میارن از کجا میاد واقعا.
880
شما متوجه نیستید اما تحصیل در رشتهی حقوق اگه توهم خودبزرگبینی نیاره، قطعا زوال عقل میاره.
880
پسرهای اینجوری به واسطهی اعتماد به نفس کم (یا حتی کاذب) و همچنین کمبود عزت نفسشون، ته دلشون اطمینان دارن که هیچگوهی نیستن و فکر میکنن هرکس بهشون جواب منفی بده داره هیچگوهی نبودنشون رو به روشون میاره. (در حالی که احتمالا دیگران در موردشون چنین نظری ندارن). تصورم اینه که بعد از جواب منفی میشینن یه گوشه گریه میکنن و چت رو هم دو طرفه پاک میکنن.
880
Repost from Comentive | کامنتیو
من قبلا هم گفتم شما اگر حتی با درخواست کسی موافقی، برای شناخت شخصیتش کافیه یه جواب منفی بدی و از واکنشش ذاتش رو بشناسی.
> ارسالی
@Comentive
880
هروقت تصور کردید این زندگی تکراری شده برید توی خوابگاه زندگی کنید. هماتاقیم ریمیکس هایده، علی سورنا و هیچکس گذاشت و فکر کردم دیگه چیزی نمیتونه سورپرایزم کنه که دیدم نی کوتاه آبمیوه رو گذاشت تو بطری بزرگ شیر و با مشقّت شروع کرد به خوردن.
880
Repost from نکبت
از کلماتی که با پسوند «بان» تموم میشن هم خوشم میاد. «نگهبان» «پاسبان» «مهربان» «دربان» «باغبان»... کلا بعد هر کلمهای میاد معنی محافظ اون چیز رو میده. «مهربان» جالبه؛ کسی که از عشق و محبت محافظت میکنه. همینجوری زیاد جالب نیست، باید شخصیتی رو تصور کنید که در تلاشه از یه پدیدهٔ انتزاعی مثل یه شیء محافظت کنه. انگار عشق رو تو یه صندوقچهای گذاشته و تو یه اتاقی قایمش کرده که دست رذایل بهش نرسه. خب اینم از دنیای ذهنی قبل خوابم. این دفعه گفتم به شما هم بدمش برید توش یه دوری بزنید شاید راحتتر خوابتون برد. شب بخیر.
880
مادرت رو گاییدم زندگی. یعنی کاری ندارم مادر داری یا نه. مادرِ داشته و نداشتهت رو گاییدم.
880
به عنوان کسی که از بدو تولد با آهنگهای معین و هایده بزرگ شده زیادی انتظار شاد بودن از خودم دارم
880
دوستان برای این یکی دیگه باید خیلی داغون و حالخراب و بدبخت باشید وگرنه همینجوری نمیگیرتتون.
880
«بگو از ما که تو خونهمون غریبیم
لحظه لحظه در فرار و در فریبیم
بگو از ما که به زندگی دچاریم
لحظهها رو میکشیم، نمیشماریم»
880
واقعا راست میگن که پیرها داناتر هستن. آخر هر روزی به همین نتیجهای میرسم که ایشون رسیده.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
