uk
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Відкрити в Telegram

قصدم آزار شماست. t.me/HidenChat_Bot?start=207829614

Показати більше
880
Підписники
-124 години
+137 днів
+11030 день
Архів дописів
🎥 گفتگوی تند دانشجویان بسیجی با وزیر علوم؛ ما با کسی تعارف نداریم، دست‌بالا صحبت نکنید، ما سرباز خمینی هستیم 🔸 وزیر علوم خطاب به دانشجویان بسیجی: این رفتارها شان بسیج دانشجویی نیست. چرا شما به خود حق می‌دهید اینگونه رفتار کنید، اما کسانی دیگر همین رفتار را بکنند به آنها می‌گویید اغتشاشگر. -baamdadeno- @uttweet

هیچوقت نفهمیدم سیاوش قمیشی قدیما چون جوون بوده صداش جدی فرق میکرده یا خودش لحنش رو اینجوری میکرد. در کل به نظرم الانش جالب‌تره. این آهنگه هم انقدر لطیفه که لحن عجیبش اتفاقا آهنگ رو لطیف‌تر کرده.

سلامتی. ذوقمون مرده.
سلامتی. ذوقمون مرده.

سعدی یه غزل بسیار زیبا داره که چند بیت اولش بدین شرحه: «سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی چه خیال‌ها گذر کرد و گذر نکرد خوابی به چه دیر ماندی ای صبح که جان من برآمد بزه کردی و نکردند مؤذنان ثوابی نفس خروس بگرفت که نوبتی بخواند همه بلبلان بمردند و نماند جز غرابی» (انقدر قشنگ بود دوباره حین نوشتنش قلبم گرفت😩) حالا حبیب توی این آهنگ میگه: «سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی تو خود آفتاب خود باش و طلسم کار بشکن بسرای تا که هستی، که سرودن است بودن به ترنمی، دژِ وحشت این دیار بشکن» همون مصراع رو آورده ولی با منظور متفاوتی. نمیدونم چرا گفتم ولی به نظرم قشنگ بود گفتم شما هم بدونید. نمیدونم این نیاز آدمیزاد برای به اشتراک گذاشتن چیزهایی که سر ذوقش میارن از کجا میاد واقعا.

Habib-Nafas-256.mp39.87 MB

آره سکس خوبه ولی تا حالا با شخص منطقی‌ای که در برابر فهمیدن مقاومت نمیکنه بحث کردی؟

وایتکس رو‌ از کابینت درمیارم
وایتکس رو‌ از کابینت درمیارم

شما متوجه نیستید اما تحصیل در رشته‌ی حقوق اگه توهم خودبزرگ‌بینی نیاره، قطعا زوال عقل میاره.

فکر کنم من هم چپم چون واقعا نمیفهمم.

پسرهای اینجوری به واسطه‌ی اعتماد به نفس کم (یا حتی کاذب) و همچنین کمبود عزت نفسشون، ته دلشون اطمینان دارن که هیچ‌گوهی نیستن و فکر میکنن هرکس بهشون جواب منفی بده داره هیچ‌گوهی نبودنشون رو به روشون میاره. (در حالی که احتمالا دیگران در موردشون چنین نظری ندارن). تصورم اینه که بعد از جواب منفی میشینن یه گوشه گریه میکنن و چت رو هم دو طرفه پاک میکنن.

من قبلا هم گفتم شما اگر حتی با درخواست کسی موافقی، برای شناخت شخصیتش کافیه یه جواب منفی بدی و از واکنشش ذاتش رو بشناسی. > ارس
من قبلا هم گفتم شما اگر حتی با درخواست کسی موافقی، برای شناخت شخصیتش کافیه یه جواب منفی بدی و از واکنشش ذاتش رو بشناسی. > ارسالی @Comentive

هروقت تصور کردید این زندگی تکراری شده  برید توی خوابگاه زندگی کنید. هم‌اتاقیم ریمیکس هایده، علی سورنا و هیچکس گذاشت و فکر کردم دیگه چیزی نمیتونه سورپرایزم کنه که دیدم نی کوتاه آبمیوه رو گذاشت تو بطری بزرگ شیر و با مشقّت شروع کرد به خوردن.

حضرت محمد وقتی فهمید دارن دختربچه‌ها رو زنده به گور میکنن و ممکنه چیزی بهش نرسه:
حضرت محمد وقتی فهمید دارن دختربچه‌ها رو زنده به گور میکنن و ممکنه چیزی بهش نرسه:

Repost from نکبت
از کلماتی که با پسوند «بان» تموم می‌شن هم خوشم میاد. «نگهبان» «پاسبان» «مهربان» «دربان» «باغبان»... کلا بعد هر کلمه‌ای میاد معنی محافظ اون چیز رو می‌ده. «مهربان» جالبه؛ کسی که از عشق و محبت محافظت می‌کنه. همینجوری زیاد جالب نیست، باید شخصیتی رو تصور کنید که در تلاشه از یه پدیدهٔ انتزاعی مثل یه شیء محافظت کنه. انگار عشق رو تو یه صندوقچه‌ای گذاشته و تو یه اتاقی قایمش کرده که دست رذایل بهش نرسه. خب اینم از دنیای ذهنی قبل خوابم. این دفعه گفتم به شما هم بدمش برید توش یه دوری بزنید شاید راحت‌تر خوابتون برد. شب بخیر.

مادرت رو گاییدم زندگی. یعنی کاری ندارم مادر داری یا نه. مادرِ داشته و نداشته‌ت رو گاییدم.

به عنوان کسی که از بدو تولد با آهنگ‌های معین و هایده بزرگ شده زیادی انتظار شاد بودن از خودم دارم

دوستان برای این یکی دیگه باید خیلی داغون و حال‌خراب و بدبخت باشید وگرنه همینجوری نمی‌گیرتتون.

«بگو از ما که تو خونه‌مون غریبیم لحظه لحظه در فرار و در فریبیم بگو از ما که به زندگی دچاریم لحظه‌ها رو می‌کشیم، نمی‌شماریم»

واقعا راست میگن که پیرها داناتر هستن. آخر هر روزی به همین نتیجه‌ای میرسم که ایشون رسیده.