uz
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Kanalga Telegram’da o‘tish

قصدم آزار شماست. t.me/HidenChat_Bot?start=207829614

Ko'proq ko'rsatish
880
Obunachilar
+124 soatlar
+157 kunlar
+10730 kunlar
Postlar arxiv
رفتن به مکانهایی که قبلا با انسان موردعلاقه‌ت رفتی‌ و حالا کنارت نیست تلخ‌تر از زهرماره، کشیدن ناخن روی دیواره، جنایت علیه بشریته.

کاش اون کلمه‌ی اشتباهی بودم که با مداد نوشته شده و قراره چند ثانیه بعد از تولدش پاک بشه.

برای واقعی اگر انسان‌ها کمتر معذبم می‌کردن سلامت روانیم الان چندین پله بالاتر بود. نکنید دیگه عزیزان. زشته. من تازه نه جامعه گریزم نه درون گرا و نه با ارتباط‌های انسانی مشکل دارم که انقدر در طول روز معذب می‌شم از رفتارهای ملت. سر روان انسان‌های بای دیفالت معذب چه بلایی میارید شما؟ این‌ چه وضع رفتار و حرف زدن و تعریف کردن و حتی اصلا لاس زدن و ابراز علاقه‌ست؟ زشته دیگه بچه‌ها. عیبه. یه جایی باید دیگه یاد می‌گرفتید این چیزها رو. سن و سالی ازتون گذشته. متوجه بشید که ملت همه دختر خاله و پسرخاله و هول و جنده و خاطر خواه شما نیستن و باید حد خودتون رو بدونید. استغفرلله.

خاورمیانه شوخی بدی بود که زمین با بقیه ساکنینش کرد

آخ.

این دلتنگی زن و بچه‌ی ما رو گایید. روح و روان ما رو گایید. روز و شبمون رو گایید. باشه خوارکسده دلم تنگ شده و خیلی ناراحت هستم حالا ولم کن. رهام کن. بذار به زندگیم برسم. کیر.

کسخل‌ها محض رضای خدا یک احتمالی هم بدید که شاید تمام آدم‌های اطرافتون سمی نباشن و شاید، الله‌بختکی، همینجوری، یک درصد مشکل از فقدان عقلِ شما باشه‌.

وقتی گفتم می‌خواهم مثل یک شخصیت کارتونی باشم منظورم ایشان نبود👎
وقتی گفتم می‌خواهم مثل یک شخصیت کارتونی باشم منظورم ایشان نبود👎

🧿🧿🧿
🧿🧿🧿

ممنونم از ایران عزیز که باعث شد بابت علاقه داشتن به رشته‌های سخت برای مهاجرت، دائما دارم به خودم، علایقم و کارکرد مغزم فحش بدم و احساس کنم که به خاطر علاقه به چنین رشته‌هایی آدم احمقی هستم.

نوشته استایل حراست‌پسند بعد مانتو شلوار مشکی پوشیده. عزیزم نمیدونم شما با چه حراستی برخورد داشتی ولی حراستی که ما دیدیم، ذات مادرجنده و هیز و طرز نگاهاشون ایجاب میکنه که تنها استایل حراست‌پسند، ست توری لباس زیر باشه.

نمیدونم بچه‌ها. دغدغه‌هاتون بامزه‌ست. منظورم اینه برای بچه‌ی هشت ساله بله بامزه‌ست و ممکنه جالب باشه ولی برای خرس‌های گنده زشته. به هر حال درست نیست آدم همش در تلاش باشه کودک بودنش رو به بقیه اثبات کنه. منظورتون چیه که دغدغه‌ی ظهور آقا امام زمان رو ندارید و برای آخرتتون توشه‌ نمی‌اندوزید؟

حالا اطرافیان فکر میکنن من کسخلم ولی حقیقت اینه که کسخل بودن برای من یک مکانیسم دفاعی برای فرار از بد بودن حالمه. به این شکل که هرچقدر حالم بدتر باشه بیشتر مسخره‌بازی و دلقک‌بازی درمیارم. یعنی شما مست میشی که غمات رو یادت بره، من کسخل میشم. اصلا نیازی به مست شدن ندارم دیگه. البته حالا که فکر میکنم با این حساب حق با اطرافیانه.

طلوع میلاد مرا در شب بی‌سحر ببین.

Repost from ژاژخا
‏استوری اینستا با فونت نستعلیق یعنی سکس فقط در صورت ازدواج. Mateo @zhazhkha

کیرم تو عاقبت آقا. کیرم تو عاقبت.

اسم شکوفه‌ی نارنگی هم بهارنارنجه؟🤡 نمیدونم. اسم دیگه‌ای به ذهنم نرسید.

الان تنها قسمت جالب زندگیم کندن پوست نارنگی و شنیدن عطرشه. اولش میتونی برای چندلحظه‌ی کوتاه بوی بهارنارنج رو‌ حس کنی، بعدش یهویی بوش تند میشه که اونم باز به‌به.

واقعا احساس میکنم دیگه هیچ‌جا جای من نیست. حالم از دانشگاه و آدم‌های کسشرش به هم میخوره، از خوابگاه متنفرم، بیرون هیچ‌چیز جالبی وجود نداره، هیچ آدم جالبی که کنارش خوش بگذره وجود نداره، اینجا هیچ‌چیزی که بشه خونه خطابش کرد وجود نداره.

خوشبختانه دیگه فشار روانی روم نیست، خودم تبدیل شدم به فشار روانی.