880
订阅者
+124 小时
+157 天
+10730 天
帖子存档
879
رفتن به مکانهایی که قبلا با انسان موردعلاقهت رفتی و حالا کنارت نیست تلختر از زهرماره، کشیدن ناخن روی دیواره، جنایت علیه بشریته.
879
Repost from مصدع اوقات
کاش اون کلمهی اشتباهی بودم که با مداد نوشته شده و قراره چند ثانیه بعد از تولدش پاک بشه.
879
برای واقعی اگر انسانها کمتر معذبم میکردن سلامت روانیم الان چندین پله بالاتر بود. نکنید دیگه عزیزان. زشته. من تازه نه جامعه گریزم نه درون گرا و نه با ارتباطهای انسانی مشکل دارم که انقدر در طول روز معذب میشم از رفتارهای ملت. سر روان انسانهای بای دیفالت معذب چه بلایی میارید شما؟ این چه وضع رفتار و حرف زدن و تعریف کردن و حتی اصلا لاس زدن و ابراز علاقهست؟ زشته دیگه بچهها. عیبه. یه جایی باید دیگه یاد میگرفتید این چیزها رو. سن و سالی ازتون گذشته. متوجه بشید که ملت همه دختر خاله و پسرخاله و هول و جنده و خاطر خواه شما نیستن و باید حد خودتون رو بدونید. استغفرلله.
879
این دلتنگی زن و بچهی ما رو گایید. روح و روان ما رو گایید. روز و شبمون رو گایید. باشه خوارکسده دلم تنگ شده و خیلی ناراحت هستم حالا ولم کن. رهام کن. بذار به زندگیم برسم. کیر.
879
کسخلها محض رضای خدا یک احتمالی هم بدید که شاید تمام آدمهای اطرافتون سمی نباشن و شاید، اللهبختکی، همینجوری، یک درصد مشکل از فقدان عقلِ شما باشه.
879
ممنونم از ایران عزیز که باعث شد بابت علاقه داشتن به رشتههای سخت برای مهاجرت، دائما دارم به خودم، علایقم و کارکرد مغزم فحش بدم و احساس کنم که به خاطر علاقه به چنین رشتههایی آدم احمقی هستم.
879
نوشته استایل حراستپسند بعد مانتو شلوار مشکی پوشیده. عزیزم نمیدونم شما با چه حراستی برخورد داشتی ولی حراستی که ما دیدیم، ذات مادرجنده و هیز و طرز نگاهاشون ایجاب میکنه که تنها استایل حراستپسند، ست توری لباس زیر باشه.
879
نمیدونم بچهها. دغدغههاتون بامزهست. منظورم اینه برای بچهی هشت ساله بله بامزهست و ممکنه جالب باشه ولی برای خرسهای گنده زشته. به هر حال درست نیست آدم همش در تلاش باشه کودک بودنش رو به بقیه اثبات کنه. منظورتون چیه که دغدغهی ظهور آقا امام زمان رو ندارید و برای آخرتتون توشه نمیاندوزید؟
879
حالا اطرافیان فکر میکنن من کسخلم ولی حقیقت اینه که کسخل بودن برای من یک مکانیسم دفاعی برای فرار از بد بودن حالمه. به این شکل که هرچقدر حالم بدتر باشه بیشتر مسخرهبازی و دلقکبازی درمیارم. یعنی شما مست میشی که غمات رو یادت بره، من کسخل میشم. اصلا نیازی به مست شدن ندارم دیگه. البته حالا که فکر میکنم با این حساب حق با اطرافیانه.
879
الان تنها قسمت جالب زندگیم کندن پوست نارنگی و شنیدن عطرشه. اولش میتونی برای چندلحظهی کوتاه بوی بهارنارنج رو حس کنی، بعدش یهویی بوش تند میشه که اونم باز بهبه.
879
واقعا احساس میکنم دیگه هیچجا جای من نیست. حالم از دانشگاه و آدمهای کسشرش به هم میخوره، از خوابگاه متنفرم، بیرون هیچچیز جالبی وجود نداره، هیچ آدم جالبی که کنارش خوش بگذره وجود نداره، اینجا هیچچیزی که بشه خونه خطابش کرد وجود نداره.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
