uz
Feedback
Sains Komputer Spmnetic!β„’ πŸ’»πŸ–±πŸ“Š

Sains Komputer Spmnetic!β„’ πŸ’»πŸ–±πŸ“Š

Kanalga Telegram’da oβ€˜tish

This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🀘🏻 For any enquiries, please directly ask in our discussion group ✨

Ko'proq ko'rsatish
5 456
Obunachilar
+724 soatlar
+187 kun
+12930 kun
Postlar arxiv
Sampai 0000 Jam (which is 2 jam 15 minit), Dipper akan tutup vote :)

Halo ges, Dipper di sini. Dipper dah takde idea nak bagi nota apa, so tolong suggest Dipper nak nota mana :D
Anonymous voting

COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE DATE : 18 DECEMBER 2025 65 DAYS LEFT!!! FIGHTING BATCH 08 πŸ”₯

COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE DATE : 18 DECEMBER 2025 66 DAYS LEFT!!! FIGHTING BATCH 08 πŸ”₯

COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE DATE : 18 DECEMBER 2025 67 DAYS LEFT!!! FIGHTING BATCH 08 πŸ”₯

untuk coding , mane yg rose boleh tolong rose tolong ye . sebab rose sendiri tak mahir sangat bab bab coding ni . korang boleh check skema and belajar dari skema macammane dia buat camni camni oke !!

untuk yg still lemah bab carta alir , here the tips if input (bentuk trapezium) , keyword dia MASUKKAN if proses (segi empat tepat) , keyword dia mesti JALAN KERJA MATEMATIK / PERBUATAN if output (bentuk trapezium) , keyword dia mesti PAPARKAN if syarat (bentuk diamond) keyword dia mesti OPERASI ARITMETIK like LEBIH BESAR DARIPADA / LEBIH KECIL DARIPADA hope ni sedikit sebanyak membantu korang hihi 🫢🏻

hellooo , korang nak nota ape ? bab ape yg korang palingggggggggggggg tak faham ?

COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE DATE : 18 DECEMBER 2025 68 DAYS LEFT!!! FIGHTING BATCH 08 πŸ”₯

COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE DATE : 18 DECEMBER 2025 69 DAYS LEFT!!! FIGHTING BATCH 08 πŸ”₯

COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE DATE : 18 DECEMBER 2025 70 DAYS LEFT!!! FIGHTING BATCH 08 πŸ”₯

COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE DATE : 18 DECEMBER 2025 71 DAYS LEFT!!! FIGHTING BATCH 08 πŸ”₯

COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE DATE : 18 DECEMBER 2025 72 DAYS LEFT!!! FIGHTING BATCH 08 πŸ”₯

COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE DATE : 18 DECEMBER 2025 73 DAYS LEFT!!! FIGHTING BATCH 08 πŸ”₯

untuk decrypted (teks sifer ke teks biasa) if awak dah buat kedepan tapi tak dapat jawapan dalam bentuk perkataan logik , awak kene buat kebelakang . jawapan akhir mesti DALAM PERKATAAN YANG LOGIKKKK !!!! BUKAN DALAM HURUF BERCAMPUR !!!

yg tak faham tu , boleh comment tak faham yg mane

korang faham tak ? tolong vote jap
Anonymous voting

memandangkan soalan yg ni tak logik kalau undur 2 , so jawapannye maju 2 drpd huruf yg dia bagi

eh sorry , soalan tukar kpd teks biasa korang kene hati ii , tengok kesesuaian . ade time dia boleh jadi undur , ade time dia boleh jadi maju macam ubah ke teks sifer

contoh macam soalan ni , rose tulis dulu abjad A sampai Z kat ruang kosong astu tengok huruf yg dia bagi tu , contoh dia nak
contoh macam soalan ni , rose tulis dulu abjad A sampai Z kat ruang kosong astu tengok huruf yg dia bagi tu , contoh dia nak teks biasa nilai dia 2 huruf Q , Q tu korang undurkan 2 huruf kebelakang , maksudnye 2 huruf sebelum huruf Q huruf ape ? haaa itu jawapannye