Sains Komputer Spmnetic!β’ π»π±π
Kanalga Telegramβda oβtish
This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises π€π» For any enquiries, please directly ask in our discussion group β¨
Ko'proq ko'rsatish5 456
Obunachilar
+724 soatlar
+187 kun
+12930 kun
Postlar arxiv
Sampai 0000 Jam (which is 2 jam 15 minit), Dipper akan tutup vote :)
Halo ges, Dipper di sini.
Dipper dah takde idea nak bagi nota apa, so tolong suggest Dipper nak nota mana :D
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
65 DAYS LEFT!!!
FIGHTING BATCH 08 π₯
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
66 DAYS LEFT!!!
FIGHTING BATCH 08 π₯
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
67 DAYS LEFT!!!
FIGHTING BATCH 08 π₯
untuk coding , mane yg rose boleh tolong rose tolong ye . sebab rose sendiri tak mahir sangat bab bab coding ni . korang boleh check skema and belajar dari skema macammane dia buat camni camni oke !!
untuk yg still lemah bab carta alir , here the tips
if input (bentuk trapezium) , keyword dia MASUKKAN
if proses (segi empat tepat) , keyword dia mesti JALAN KERJA MATEMATIK / PERBUATAN
if output (bentuk trapezium) , keyword dia mesti PAPARKAN
if syarat (bentuk diamond) keyword dia mesti OPERASI ARITMETIK like LEBIH BESAR DARIPADA / LEBIH KECIL DARIPADA
hope ni sedikit sebanyak membantu korang hihi π«Άπ»
hellooo , korang nak nota ape ? bab ape yg korang palingggggggggggggg tak
faham ?
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
68 DAYS LEFT!!!
FIGHTING BATCH 08 π₯
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
69 DAYS LEFT!!!
FIGHTING BATCH 08 π₯
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
70 DAYS LEFT!!!
FIGHTING BATCH 08 π₯
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
71 DAYS LEFT!!!
FIGHTING BATCH 08 π₯
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
72 DAYS LEFT!!!
FIGHTING BATCH 08 π₯
COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE
DATE : 18 DECEMBER 2025
73 DAYS LEFT!!!
FIGHTING BATCH 08 π₯
untuk decrypted (teks sifer ke teks biasa) if awak dah buat kedepan tapi tak dapat jawapan dalam bentuk perkataan logik , awak kene buat kebelakang . jawapan akhir mesti DALAM PERKATAAN YANG LOGIKKKK !!!! BUKAN DALAM HURUF BERCAMPUR !!!
memandangkan soalan yg ni tak logik kalau undur 2 , so jawapannye maju 2 drpd huruf yg dia bagi
eh sorry , soalan tukar kpd teks biasa korang kene hati ii , tengok kesesuaian . ade time dia boleh jadi undur , ade time dia boleh jadi maju macam ubah ke teks sifer
contoh macam soalan ni , rose tulis dulu abjad A sampai Z kat ruang kosong astu tengok huruf yg dia bagi tu , contoh dia nak teks biasa nilai dia 2 huruf Q , Q tu korang undurkan 2 huruf kebelakang , maksudnye 2 huruf sebelum huruf Q huruf ape ? haaa itu jawapannye
