uz
Feedback
🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

Kanalga Telegram’da o‘tish

«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 analitikasi

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 (@magicpractice) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 16 439 obunachidan iborat bo'lib, Din & Maʼnaviyat toifasida 5 190-o'rinni va Eron mintaqasida 19 992-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 16 439 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -97 ga, so‘nggi 24 soatda esa -3 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 26.18% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 7.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 4 303 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 1 308 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 71 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent چاکرا, پاکسازی, تمرین, مطلب, چیز kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Din & Maʼnaviyat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

16 439
Obunachilar
-324 soatlar
-197 kunlar
-9730 kunlar
Postlar arxiv
لایک کنید همدیگه رو😍❤️قلب قرمز❤️

دوستیم همه😍❤️ غیر اینه؟؟؟؟ من مثل بقیه نه کامنت هام بسته هست. نه چیزی برای مخفی شدن و فراری بودن از شما دارم یه محیط گرم ایجاد کردم با هم حرف بزنیم.🦋 هرکی خجالتی بوده تا الان یه سلام بفرسته بقیه گرم و با عشق جواب بدن🤍

بچه ها خجالتی نباشید... اینجا حرف بزنید تو بحثا شرکت کنید اونجوری با انرژی ما همراه نمیشیدا🤍

بچه‌هااااا حتما انجام بدین تازه من علاوه بر این نوشتن شروع کردم هر احساسی دارم در طول روز مینویسم و واقعا حس بهتری دارم قبلا نمیتونستم اصلا حرفامو بزنم دو روزه میتونمممم

تمرینی که دادم رو...
Anonymous voting

امروز ادامه بدیم؟

نتیجه از دوره تمرکز 🤍🦋 #𝐫𝐞𝐬𝐮𝐥𝐭 @magicpractice
نتیجه از دوره تمرکز 🤍🦋 #𝐫𝐞𝐬𝐮𝐥𝐭 @magicpractice

تجربه از دوره: تمرکز https://t.me/Magicpractice/9286

مروری بر هفته گذشته و تغییر هایی که شروع کردم: لیست کارهایی که نباید بکنم که یکیش هم چک کردن گوشی بعد از بیدار شدن بود رو انجام میدم به علاوه ابنکه تا ۹۰ درصد شکر رو هم گذاشتم کنار چیز هایی که نباید بخورم، به طور جدی شکر و نمک رو تا ۹۰ درصد کنار گذاشتم و سعی میکنم خیلی خوراکی های غیر طبیعی و کارخونه ای نخورم تکنیک ABRA برای افکار منفی رو سعی میکنم انجام بدم و فهمیدم که متود سیلوا برای رفتن به حالت آلفا خیای شبیه به این تکنیک و جالب بود برام فهمیدن دلیل این روند ورزش رو شروع کردم و به ادمای اطرافم خیلی بیش تر توجه کردم که چه کسانی هستن...

🤍🤍🤍تمام خواسته من اینه که مدام انجام بدید و پیشرفت کنید همونطور که خودم، خودم رو از باتلاق بدی بیرون کشیدم... شماهم اینکارو بکنید🤍🦋

آتوسا من به شخصه خیلی شده حالم بد بوده و یا راهمو گم کردم ولی با مطالبی که بدون هیچ چشم داشتی در اختیارمون گذاشتی حالم به کل تغییر کرده:) تلگرام،اینستاگرام،کتابت همچیز همشون بهایی دارن که اصلا نمیشه قیمت گذاشت و تو خیلی ازینارو رایگان حتی بهمون میگی اینکه کسی طلب داشته باشه و یا درک نداره واقعا مشکل از اون شخصه نه شما زیبا🦋❤️

🤍🤍🤍عشق به شما

همون کتاب بخدا ارزشش خیلی بالاتره ولی با قیمت خیلی پایین به فروش میره

🤍عشق بهتون

🫠🫠 متاسفانه استادنماها و بازیگرای قهار زیاد شدن همش شعار و شعار اما تو عمل فقط سیاهی قلبشونو نشون میدن بابت این ادمای فیکه که خالصانه عاشقتم و قدرتو میدونم و همیشه همه جا تعریفتو خواهم کرد چون قلب تو پراز پروانه و نور خداست🫂❤️

من صادقانه حرف هام رو زدم🤍🦋 قضاوتش با خودتون🌧 امشب هم اینجا پست نخواهیم داشت... چون دلم الان برای پست گذاشتن یه جوریه و باید یکم خلوت کنم اگر هم میخوایید بگید اهمیت نده و فلان... اهمیت نمیدم.. فقط خواستم صادقانه نظرم رو بگم که این بحث بیخود تموم شه هروقت توی اینستاگرام یه چیزی میزارم باید اینجا و توی تلگرام داستان درست شه و بهم هجوم بیارن که چرا اونجا گذاشتی... همیشه این داستان هست... مگه نصبش چقدر سخته؟🚶🏻‍♀

پس نمیدونم چرا، منی که نویسنده هستم و برای دیده شدن نوشته و کتابم، پیج زدم و دارم اونجا از جون و دلم فعالیت میکنم باید انقدر باهام بد رفتار شه... من که توی تلگرام همیشه صادقانه بودم وقتی هم رفتم اینستاگرام، گفتم که فقط برای کتابم رفتم چون اونجا دیده میشه. توی تلگرام نه! به نظرتون این قضیه انقدر اشتباهه؟ انقدر لایق تند برخورد کردنه؟ انقدر باید سرزنش شه؟ چرا انقدر برخورد های تندی می‌کنید با آدم:) تازه توی همون اینستاگرام هم همیشه مطلب مفید گذاشتم و فقط ۳ ماه یکبار حرف کتاب رو زدم...

البته که نه 🌚

یا حتی یک خیاط که چرخ خیاطی بهتری می‌خره و پیش رفت میکنه؟🙂