ar
Feedback
🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

الذهاب إلى القناة على Telegram

«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

تُعد قناة 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 (@magicpractice) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 16 439 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 190 في فئة الدين والقيم الروحية والمرتبة 19 992 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 16 439 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -97، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -3، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 26.18‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 7.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 4 303 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 308 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 71.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل چاکرا, پاکسازی, تمرین, مطلب, چیز.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدين والقيم الروحية.

16 439
المشتركون
-324 ساعات
-197 أيام
-9730 أيام
أرشيف المشاركات
لایک کنید همدیگه رو😍❤️قلب قرمز❤️

دوستیم همه😍❤️ غیر اینه؟؟؟؟ من مثل بقیه نه کامنت هام بسته هست. نه چیزی برای مخفی شدن و فراری بودن از شما دارم یه محیط گرم ایجاد کردم با هم حرف بزنیم.🦋 هرکی خجالتی بوده تا الان یه سلام بفرسته بقیه گرم و با عشق جواب بدن🤍

بچه ها خجالتی نباشید... اینجا حرف بزنید تو بحثا شرکت کنید اونجوری با انرژی ما همراه نمیشیدا🤍

بچه‌هااااا حتما انجام بدین تازه من علاوه بر این نوشتن شروع کردم هر احساسی دارم در طول روز مینویسم و واقعا حس بهتری دارم قبلا نمیتونستم اصلا حرفامو بزنم دو روزه میتونمممم

تمرینی که دادم رو...
Anonymous voting

امروز ادامه بدیم؟

نتیجه از دوره تمرکز 🤍🦋 #𝐫𝐞𝐬𝐮𝐥𝐭 @magicpractice
نتیجه از دوره تمرکز 🤍🦋 #𝐫𝐞𝐬𝐮𝐥𝐭 @magicpractice

تجربه از دوره: تمرکز https://t.me/Magicpractice/9286

مروری بر هفته گذشته و تغییر هایی که شروع کردم: لیست کارهایی که نباید بکنم که یکیش هم چک کردن گوشی بعد از بیدار شدن بود رو انجام میدم به علاوه ابنکه تا ۹۰ درصد شکر رو هم گذاشتم کنار چیز هایی که نباید بخورم، به طور جدی شکر و نمک رو تا ۹۰ درصد کنار گذاشتم و سعی میکنم خیلی خوراکی های غیر طبیعی و کارخونه ای نخورم تکنیک ABRA برای افکار منفی رو سعی میکنم انجام بدم و فهمیدم که متود سیلوا برای رفتن به حالت آلفا خیای شبیه به این تکنیک و جالب بود برام فهمیدن دلیل این روند ورزش رو شروع کردم و به ادمای اطرافم خیلی بیش تر توجه کردم که چه کسانی هستن...

🤍🤍🤍تمام خواسته من اینه که مدام انجام بدید و پیشرفت کنید همونطور که خودم، خودم رو از باتلاق بدی بیرون کشیدم... شماهم اینکارو بکنید🤍🦋

آتوسا من به شخصه خیلی شده حالم بد بوده و یا راهمو گم کردم ولی با مطالبی که بدون هیچ چشم داشتی در اختیارمون گذاشتی حالم به کل تغییر کرده:) تلگرام،اینستاگرام،کتابت همچیز همشون بهایی دارن که اصلا نمیشه قیمت گذاشت و تو خیلی ازینارو رایگان حتی بهمون میگی اینکه کسی طلب داشته باشه و یا درک نداره واقعا مشکل از اون شخصه نه شما زیبا🦋❤️

🤍🤍🤍عشق به شما

همون کتاب بخدا ارزشش خیلی بالاتره ولی با قیمت خیلی پایین به فروش میره

🤍عشق بهتون

🫠🫠 متاسفانه استادنماها و بازیگرای قهار زیاد شدن همش شعار و شعار اما تو عمل فقط سیاهی قلبشونو نشون میدن بابت این ادمای فیکه که خالصانه عاشقتم و قدرتو میدونم و همیشه همه جا تعریفتو خواهم کرد چون قلب تو پراز پروانه و نور خداست🫂❤️

من صادقانه حرف هام رو زدم🤍🦋 قضاوتش با خودتون🌧 امشب هم اینجا پست نخواهیم داشت... چون دلم الان برای پست گذاشتن یه جوریه و باید یکم خلوت کنم اگر هم میخوایید بگید اهمیت نده و فلان... اهمیت نمیدم.. فقط خواستم صادقانه نظرم رو بگم که این بحث بیخود تموم شه هروقت توی اینستاگرام یه چیزی میزارم باید اینجا و توی تلگرام داستان درست شه و بهم هجوم بیارن که چرا اونجا گذاشتی... همیشه این داستان هست... مگه نصبش چقدر سخته؟🚶🏻‍♀

پس نمیدونم چرا، منی که نویسنده هستم و برای دیده شدن نوشته و کتابم، پیج زدم و دارم اونجا از جون و دلم فعالیت میکنم باید انقدر باهام بد رفتار شه... من که توی تلگرام همیشه صادقانه بودم وقتی هم رفتم اینستاگرام، گفتم که فقط برای کتابم رفتم چون اونجا دیده میشه. توی تلگرام نه! به نظرتون این قضیه انقدر اشتباهه؟ انقدر لایق تند برخورد کردنه؟ انقدر باید سرزنش شه؟ چرا انقدر برخورد های تندی می‌کنید با آدم:) تازه توی همون اینستاگرام هم همیشه مطلب مفید گذاشتم و فقط ۳ ماه یکبار حرف کتاب رو زدم...

نه🫤

البته که نه 🌚

یا حتی یک خیاط که چرخ خیاطی بهتری می‌خره و پیش رفت میکنه؟🙂