uz
Feedback
تاسیان

تاسیان

Kanalga Telegram’da o‘tish

تاسیان در گویش گیلکی: تاسه یعنی دلتنگی و اندوه و تاسیان حالتی از اندوه که از نبود کسی به انسان دست می‌دهد. . . . 1398/11/11

Ko'proq ko'rsatish
261
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+17 kunlar
+430 kunlar
Postlar arxiv
قبلا من از تعطیلی فرار میکردم همش کار و کار و کار و گردش و تیراندازی و استخر و کوه اما مدتهاس فقط خواب و خواب و خواب دنبال تعطیلی‌ام ک بخوابم ساعت 4 و 5 از محل کار برمیگردم، مستقیم میرم سمت اتاق و خواب...

روحم مُرد

قلبم مُرد

بدون تو مُردم

دلم پاره‌پاره است...

🏴🏴🏴 @tasian53_135

دلمو نابود کردی...

دلمو نابود کردی...

به نظرم مجدد جنگ سختی میشه رژیم صهیونیستی توله سگای داخلیش رو سنگین فعال کرده

#موقت واقعا حال سیاست ندارم چون دلم نابود شده

جلیلی و ثابتی و رسایی بسیار انقلابی و ولایتمدار هستن و هم‌نظر با رهبران دینی جامعه حتی در انتخابات فواد ایزدی و مابقی دوستان گفتن رژیم صهیونیستی از ریاست ایشان میترسه فقط نمیدونم چرا این وسط آدمای مورددار مثل لاریجانی و باقری و... ترور میشن!!!! عجیبه!!!!!

بیمارِ غمِ عشقِ تو را تا به قیامت گر چاره مسیحا کند امیدِ شفا نیست #فرخی_یزدی @tasian53_135

کسی این یارو رو میشناسه؟؟ تو چت‌باکس بگه لطفا

تیغ و حلقوم تو ماه محرم یادآور خنجر شمر بر گلوی امام حسین ع است... #آقای_پزشکیان_حفظه‌الله #شایدموقت

من تو رو بیشتر از خودم دوست داشتم...

گویی از جنگ بر گشته‌ام! قلبی تکه‌تکه، ذهنی آشوب...

بخش عاطفی قلبم برای همیشه مُرد و قاتلش تو هستی

شوق زندگی رو در من کُشتی...

36؟ حسرت به دلم گذاشتی...

آزارم دادی... زجرکشم کردی