savage(🖤)
Kanalga Telegram’da o‘tish
ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃
Ko'proq ko'rsatish1 168
Obunachilar
-224 soatlar
-87 kunlar
-3930 kunlar
Postlar arxiv
1 169
جیسو اره کنسل نشد اما بشدت هیت گرفت خیلی خیلی زیاد بود حیف اسکرینشو ندارم ولی یادمه بالای ۶۰ کا لایک خورده بود توییت مربوط بهش
ریکشنایی که گرفت واقعا زیاده روی بودن
1 169
من کامل دنبال میکردم همه قضیه هارو
سومی خیلیییی هیت خورد سرش چون تو یه ویدیوی تیک تاکی که هیچ ارتباطی با نوشیدنی یا استارباکس نداشت اومد اولش استارباکس خورد و واضح بود که تبلیغات گرفته برا استارباکس ، و تو اوج تحریم استارباکسم اینکارو کرد که باعث شد هیتا بیشتر شه
ولی بیا روراست باشیم جیسو واقعا کنسل نشد سرش ، تعداد هیتام واقعا محدود بود و نمیشه گف حتی به اندازه مال تهیونگ میرسید یا نه
1 169
یچیزایی یادمه. یادمه یونجین باز استارباکس دستش بود و ازش عکس گرفته بودن خیلییییی هیت گرفت.
1 169
اون زمان اوایل اون کنسلی بود و خیلیا نمیدونستن، اما الان فیو همون فندومی که اینهمه به جیسو هیت داد از وسط سربازی خیلی ویرد از مك دونالد پست گذاشت ولي اینبار دارن دارن ماله میکشن کارشو و یادشون افتاد مجددا به بپ هیت بدن که اره اینا همشون حامی اسراییلن
1 169
چندماه پیش سومي و یونجین لسرافیم بخاطر استفاده از استارباکس خیلي هیت خوردن. قضیه اونا یمقدار متفاوت بود چون بعد ازون المشنگه بازم از استارباکس استفاده کردن، ولی جیسو یبار استوری با استارباکس گذاشت بازم خیلی خیلي زیاد هیت خورد حتی توییت هیت بالای ۶۰ کا داشت. ازون تایم به بعد نه جنی و جیسو هیچکدوم دیگه استارباکس دستشون ندیدن
1 169
https://t.me/KeepitprettySavage/5586
لیمو من واقعا نمیدونم چه خبره چون کاملا از هرنوع چنل خبری کیپاپی لف دادم و فقط چنتا چنل از فیوهای خودم دارم
به توضیح میدی چی شده؟
1 169
به شخصه ترجیح میدم کاري که اشتباهه فقط بپذیرم اشتباهه، ولي ارمیا نه. اون تایم که اونهمه هیت دادن به کنار، حالا که هم فیواي خودش خیلي ویرد تر از تمام ایدلا اینکارو انجام داد جای اینکه بپذیرن اوکي اشتباه بود، مکانیسم دفاعیشون اینه بازم به بلكپینك هیت بدن. یچیزي که اشتباهه خب دیگه اشتباهه، اینهمه اصرار بر ماله کشیدنشون رو نمیفهمم. البته شاید از شرمندگي و ضایع شدنه که اوه دود این بلا سر خودمونم اومد.
1 169
درقالب “دیفند” نه ولي فکر کنم بهتر باشه ی پستي بمونه که حداعقل دروغایی که میگن رو جدا کنم.
1 169
سومي و جیسو و یونجین شاید بهتر بود که مرد میبودین که کمتر کنسل میشدین و براتون leave him alone ترند میکردن خخخ
1 169
یچیز جالبي فهمیدم اونم اینکه توي کیپاپ اگه ی آیدل مك دونالد/استارباکس ساپورت کنه، میزان هیت و تند بودن برخوردي که باهاش میشه به مرد یا زن بودنش بستگي داره.
1 169
Repost from 𝖲𝗈𝗈𝗒𝖺𝖺 𝟏𝟎𝟑 %
📔 *̣̩˚̣̣ یه ثرد از معرفي کتابهایي که جیسو خونده، پارت ۳
(📖) ♡ “ خوندن کتابها میتونه بهم دیدگاه هاي کاملاً متفاوتي در مورد مسائل بهم بده که تا بهحال حتي بهشون فکر هم نکرده نبودم. “
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
