ch
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

前往频道在 Telegram

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

显示更多
1 168
订阅者
-224 小时
-87
-3930
帖子存档
خیلي دلم میخواد بدونم الان از نظرشون این حرکت کول و قوي بوده یا چي
+1
خیلي دلم میخواد بدونم الان از نظرشون این حرکت کول و قوي بوده یا چي

دوستان اینقدر به FBI براي پیدا کردنم وابسته نباشین ایدیم اینه @bbhzyx.

خوشحال باش کل کیرا واست شق شده همه دنبالتن

حست چیه ایدیت پخش شده؟

یمدته نبودما

جیسو اره کنسل نشد اما بشدت هیت گرفت خیلی خیلی زیاد بود حیف اسکرینشو ندارم ولی یادمه بالای ۶۰ کا لایک خورده بود توییت مربوط بهش ریکشنایی که گرفت واقعا زیاده روی بودن

‎ من کامل دنبال میکردم همه قضیه هارو سومی خیلیییی هیت خورد سرش چون تو یه ویدیوی تیک تاکی که هیچ ارتباطی با نوشیدنی یا استارباکس نداشت اومد اولش استارباکس خورد و واضح بود که تبلیغات گرفته برا استارباکس ، و تو اوج تحریم استارباکسم اینکارو کرد که باعث شد هیتا بیشتر شه ولی بیا روراست باشیم جیسو واقعا کنسل نشد سرش ، تعداد هیتام واقعا محدود بود و نمیشه گف حتی به اندازه مال تهیونگ میرسید یا نه

سومی هم یمقدار عجیب بود حقیقتا

یچیزایی یادمه. یادمه یونجین باز استارباکس دستش بود و ازش عکس گرفته بودن خیلییییی هیت گرفت.

‎ فکر نکنم یونجین و سومی هم بعد از اون استفاده کرده باشن https://t.me/KeepitprettySavage/5588

اون زمان اوایل اون کنسلی بود و خیلیا نمیدونستن، اما الان فیو همون فندومی که اینهمه به جیسو هیت داد از وسط سربازی خیلی ویرد از مك دونالد پست گذاشت ولي اینبار دارن دارن ماله میکشن کارشو و یادشون افتاد مجددا به بپ هیت بدن که اره اینا همشون حامی اسراییلن

استارباکس و مک دونالد کنسل شدن بخاطر حمایت از اسراییل و این صوبتا

چندماه پیش سومي و یونجین لسرافیم بخاطر استفاده از استارباکس خیلي هیت خوردن. قضیه اونا یمقدار متفاوت بود چون بعد ازون المشنگه بازم از استارباکس استفاده کردن، ولی جیسو یبار استوری با استارباکس گذاشت بازم خیلی خیلي زیاد هیت خورد حتی توییت هیت بالای ۶۰ کا داشت. ازون تایم به بعد نه جنی و جیسو هیچکدوم دیگه استارباکس دستشون ندیدن

https://t.me/KeepitprettySavage/5586 لیمو من واقعا نمیدونم چه خبره چون کاملا از هرنوع چنل خبری کیپاپی لف دادم و فقط چنتا چنل از فیوهای خودم دارم به توضیح میدی چی شده؟

به شخصه ترجیح میدم کاري که اشتباهه فقط بپذیرم اشتباهه، ولي ارمیا نه. اون تایم که اونهمه هیت دادن به کنار، حالا که هم فیواي خودش خیلي ویرد تر از تمام ایدلا اینکارو انجام داد جای اینکه بپذیرن اوکي اشتباه بود، مکانیسم دفاعیشون اینه بازم به بلك‌پینك هیت بدن. یچیزي که اشتباهه خب دیگه اشتباهه، اینهمه اصرار بر ماله کشیدنشون رو نمیفهمم. البته شاید از شرمندگي و ضایع شدنه که اوه دود این بلا سر خودمونم اومد.

درقالب “دیفند” نه ولي فکر کنم بهتر باشه ی پستي بمونه که حداعقل دروغایی که میگن رو جدا کنم.

‎ خیلی وقته گذشته ولی ارمیا باز یادشون افتاده به ب پ هیت بدن ی دیفند درموردش میزاری ؟

سومي و جیسو و یونجین شاید بهتر بود که مرد میبودین که کمتر کنسل میشدین و براتون leave him alone ترند میکردن خخخ

یچیز جالبي فهمیدم اونم اینکه توي کیپاپ اگه ی آیدل مك دونالد/استارباکس ساپورت کنه، میزان هیت و تند بودن برخوردي که باهاش میشه به مرد یا زن بودنش بستگي داره.

📔 *̣̩˚̣̣ یه ثرد از معرفي کتابهایي که جیسو خونده، پارت ۳
(📖) ♡ “ خوندن کتاب‌ها میتونه بهم دیدگاه هاي کاملاً متفاوتي در مورد مسائل بهم بده که تا به‌حال حتي بهشون فکر هم نکرده نبودم. “