uz
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

Kanalga Telegram’da o‘tish

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

Ko'proq ko'rsatish
1 175
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-4030 kunlar
Postlar arxiv
امیدوارم همینطور باشه

به نظر من با وایجی تمدید نمیکنن ولی فک کنم به عنوان گروه بمونن و هر دوسال یه بار مثل همیشه یه کامبک بدن چون به نظرمن حتی اوقات خیلی کمی هم گه شده اون حمایت اون دوست داشتن و ارزش قائل شدن رو نشون میدن

حقیقتا من حس میکنم خودشونم دیگه تمایل زیادی به فعالیت گروهی ندارن چون سولو احتمالا براشون راحت تر و پر سود تره

خیلی دوست دارم دخترا رو کنار هم ببینم و تور ددلاین خیلی قشنگ بود ولی امیدوارم قراردادشون رو‌ تمدید نکنن و از وایجی برن و دیسبند بشن رو سولوشون تمرکز کنن موفق بشن چون الان فقط وایجی سود می‌کنه و بلک پینک داره مسیر اشتباهی رو می‌ره و فلاپ میشه

تمدید میکنن بنظرتون🌟 ؟ ناشناس

تمدید میکنن بنظرتون🌟؟ ناشناس

میدونید قرارداد دخترا دسامبر تموم میشه؟

بلینک 🤍 اجرای Goals از لیسا، آنیتا و ریما در افتتاحیه جام جهانی FIFA 2026 رو به دلیل کپی رایت از چنل آرشیو دانلود کنید 🏆 ⚽️ @BlackPinksArchive ⚽️

کاملا درست گفتید برای اسفند گشایش مالی میبینید؟ فال چند؟

۵۰ ساله ها نفری چهارتا کامنت بزارن عالی بود😍🥰😇

فعالیتتون کم باشه میرم پیج تاروتو انرژی خوانی میزنم

فعالیتتون کم باشه میرم بله چنل تاروتو انرژی خوانی بزنم

تازه میخواستیم به میدوری تبلیغ بدیم

من هربار تصمیم میگیرم بیام اینجا درست و حسابی فعالیت کنم نتو قطع میکنن🤩

تازه جنگم میکردیم

البته اینجا همیشه اخبار جنگو پوشش میداد (فنوار)

از فردا فقط پوشش اخبار جنگ😂

سود تو چنل خبریه ما اشتباه کردیم اومدیم تو کار دیفند

خوش اومدین بلینکز

savage(🖤) - Telegram kanali @keepitprettysavage statistikasi va tahlili