savage(🖤)
الذهاب إلى القناة على Telegram
ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃
إظهار المزيد1 175
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
-4030 أيام
أرشيف المشاركات
1 174
به نظر من با وایجی تمدید نمیکنن ولی فک کنم به عنوان گروه بمونن و هر دوسال یه بار مثل همیشه یه کامبک بدن چون به نظرمن حتی اوقات خیلی کمی هم گه شده اون حمایت اون دوست داشتن و ارزش قائل شدن رو نشون میدن
1 174
حقیقتا من حس میکنم خودشونم دیگه تمایل زیادی به فعالیت گروهی ندارن چون سولو احتمالا براشون راحت تر و پر سود تره
1 174
خیلی دوست دارم دخترا رو کنار هم ببینم و تور ددلاین خیلی قشنگ بود ولی امیدوارم قراردادشون رو تمدید نکنن و از وایجی برن و دیسبند بشن رو سولوشون تمرکز کنن موفق بشن چون الان فقط وایجی سود میکنه و بلک پینک داره مسیر اشتباهی رو میره و فلاپ میشه
1 174
Repost from BLΛƆKPIИK | بلک پینک
بلینک 🤍
اجرای Goals از لیسا، آنیتا و ریما در افتتاحیه جام جهانی FIFA 2026 رو به دلیل کپی رایت از چنل آرشیو دانلود کنید 🏆
⚽️ @BlackPinksArchive ⚽️
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
