uz
Feedback
[زنـدگی در رویـــا]

[زنـدگی در رویـــا]

Kanalga Telegram’da o‘tish

سلام🍭 زهرا هستم دانشجوی سال چهارم پزشکیِ ساری به امید روزی که همه رویامون رو زندگی کنیم💞 INFJ 💬http://t.me/HidenChat_Bot?start=5739874968

Ko'proq ko'rsatish
253
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-430 kunlar
Postlar arxiv
صبحانه‌ی پاویونی🥖☕️🧀 پنیرشو خودم آوردم
صبحانه‌ی پاویونی🥖☕️🧀 پنیرشو خودم آوردم

امروز انقدر مودم پایینه و حوصله‌ی هیچیو ندارم فقط دارم به سه شنبه فکر میکنم💆🏻‍♀

صبحتون بخیر بچه ها

Video xabar00:05

بنده خدا کنار خیابون داشت نماز میخوند خیلی ناز بود🥲
بنده خدا کنار خیابون داشت نماز میخوند خیلی ناز بود🥲

اینو راجع به اتندای اطفال زیاد میگن مخصوصا تو مورنینگ خیلی پیش میاد که توهین کنن🙏🏻

گفت شخصیت خودتونو حفظ کنین وگرنه مجبور میشیم به شخصیتتون توهین کنیم🙏🏻

سر کلاس موقع تدریس یکی از بچه ها بد نشسته بود خیلی زیاد عصبی شد ترسیدم ازش:/

صبح قبل کلاس رفتم کتابخونه یکم درس بخونم، استادی که باهاش کلاس داشتیم هم اومد درس بخونه میز بغلم🥲💘 فوق غدد اطفال داره و اینجوری بودم که آخی چه ناز و گوگولی🥰

شبتون بخیر🕯🌬

راجع به این قضیه فهمیدم که مشکل، زیادی اهمیت دادن نیست؛ بلکه آدمهای اشتباهی ان که این اهمیت براشون خرج میشه؛ وگرنه برای آدمهای درست و کسایی که ارزشش رو دارن یکی از قشنگ‌ترین ویژگیِ آدم‌هاست. فقط باید سهم کسی بشه که قدرش رو میدونه💗

بالاخره با دوستم به خاطر داروخانه رفتن، زدیم بیرون از خوابگاه💊
بالاخره با دوستم به خاطر داروخانه رفتن، زدیم بیرون از خوابگاه💊

آخر هفته ها تو خوابگاه موندن اینجوریه که با هر دقیقه اضافه تر ریسک افسردگی ۱۰۰۰ برابر میشه

4_5870714578412771788.m4a2.46 MB

رفتم لباس خریدم براش که انگیزه‌م بیشتر شه. بایدد در طی روزهای آینده این پلنم تیک بخوره

چندین روزه میخوام برم باشگاه ثبت نام کنم که هی امروز و فردا میکنم

این هفته ۱۱ جلسه اطفال تدریس کردن که باید بخونم یه بخش زیادیش رو این آخر هفته.

از اینکه همیشه خسته‌ ام خسته شدم:(

شبتون بخیر🕯🌬

🫱🏻‍🫲🏻
🫱🏻‍🫲🏻

[زنـدگی در رویـــا] - Telegram kanali @livingindreamm statistikasi va tahlili