uz
Feedback
Consistent EA

Consistent EA

Kanalga Telegram’da o‘tish

Your new journey and long term profit

Ko'proq ko'rsatish
Malayziya26 351Toif belgilanmagan
3 661
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
sticker.webp0.06 KB

photo content

sticker.webp0.06 KB

sticker.webp0.10 KB

AnimatedSticker.tgs0.17 KB

Lets go, move on dont be silent.. kejayaan tunggu kita di hadapan !

Next week week kita akan run kamikaze robot. Saya akan plug in di copytrade. User yang dah register boleh pm @runadmin semula untuk next step.. deposit 100usd utk 1 akaun.

robot gold low profit set. account cent 10 000 usc only. boleh cuba dgn broker mana2.

x70 XAU V 1.0.ex42.04 KB

sticker.webp0.06 KB

sticker.webp0.10 KB

Ramai yg tanya admin utk belajar trading. Jadi admin nk kongsikan satu link ilmu untuk new trader yg nak belajar basic forex. Boleh tgk dlm channel itu utk fahamkan basic. Dalam trading, basic is advance.. Boleh terus masuk ke channel ini utk tambah ilmu anda. https://t.me/joinchat/TvRW0JSAESbqfBFF P/s : bukan channel admin ya. Saya just kongsikan sahaja.

sticker.webp0.06 KB

sticker.webp0.10 KB

Ada yg nak cuba back forward test EA Gold. Saya namakan dia X70 XAU
Anonymous voting

Assalamualaikum. Saya dh buat satu EA Gold single entry ada SL TP.. Masih proses optimisation yg cantik.. Jika performance cun, saya akan open ya..

Simulator untuk kita manual trading.

Jom join live di link ini CEPAT join , ada sharing knowledge !! LIVE ANALISA LIVE ANALISA LIVE ANALISA

Ready 10 pm saya bagi link
Anonymous voting

sticker.webp0.06 KB