uz
Feedback
Consistent EA

Consistent EA

Kanalga Telegram’da o‘tish

Your new journey and long term profit

Ko'proq ko'rsatish
Malayziya26 351Toif belgilanmagan
3 661
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
Esok malam 10pm kita akan ada live analisa utk minggu ini.. tunggu link dari kami 💪

Ready utk join?
Anonymous voting

Assalamualaikum. Esok jom buat live analisa. Cara utk dapatkan arah sebenar market..

Tifia , ada cutlost last week. Kita dalam mode recovery... Boleh join dgn minima 50usd.. Pm @runadmin

photo content

Update copytrade. Ckmarket 100usd masih gagah dengan fomc.. Untuk follow boleh pm @runadmin

photo content

sticker.webp0.06 KB

sticker.webp0.10 KB

Ayah Mereka Telah Pergi Untuk Selama²nya Rabu Lepas🥺. Selesai Di Kebumikan Semalam.. Keluarga Ini Antara Penerima Bantuan Pa
Ayah Mereka Telah Pergi Untuk Selama²nya Rabu Lepas🥺. Selesai Di Kebumikan Semalam.. Keluarga Ini Antara Penerima Bantuan Pasar Percuma Dari Darul Jariyah Kepada Yang Ingin Menyumbang Kepada Anak2 Yatim Ini Boleh Terus Salurkan Ke Akaun Ibu Mereka.. Jom Infaq Sedekah😞 👇👇👇 Suhaila Binti Abdullah 4828443922 Publick Bank 💢 Wahai Sahabat, Setiap Harta Mu, Ada Rezeki Yang Allah Titipkan Untuk Saudara-Saudara Kita Yang Di Dalam Kesulitan Menjalani Hidupnya, Lebih Lagi Di Masa PKP Yang Tidak Pasti Bilanya Akan Berakhir. Semoga Sedekahmu Dapat Menyelamatkan Perut Banyak Yang Kelaparan & Lagi2 Perut Anak2 Yatim. 💯 Jangan Takut Ketika Mengeluarkan Sebahagian Dari Harta Kita Di Jalan Allah. Kerana Teori Matematik Allah, Memberi Sekecil Apa Pun Akan Di Ganti Berlipat Kali Ganda. Selagi Allah Memberikan Kita Kesempatan Untuk Menghirup Udara Segar, Masih Belom Terlambat Untuk Kita Memuliakan Anak Yatim Insyallah 🙏🏻🤲🏻 http://www.wasap.my/60132942995 & http://www.wasap.my/6738175500

sticker.webp0.17 KB

Hari Jumaat hari yg mulia ini sama2 kita banyak kan membuat amalan utk akhirat nnt.. Tips kekayaan adalah SEDEKAH.. Semoga rezeki kita berlipat kali ganda.. https://sumbangan.com/

sticker.webp0.06 KB

Assalamualaikum. Semoga semua sihat sejahtera dan dilindungi dari wabak. Untuk pengetahuan, Akaun copytrade terpaksa cut lost atas sebab fundamentals yang kuat.. Akaun manager terpaksa cut sebab ada yg copy by percentage. Kepada follower yg copy more than 100%, pm. Semula utk kita arrange money management. Akaun manager akan running recovery mode minggu depan.kita cuba cover by this month. Semoga kita tabah hadapi ujian seterusnya. insya Allah akan ada rezeki kita. Doakan sama2. 💪🤲 Admin @runadmin

Market Jun agak sideways.. robot banyak kena BE. Stay strong, sentiasa bersyukur acc kita tidak lost. Semoga ada rezeki utk semua. 💪💪💪💪

sticker.webp0.06 KB

sticker.webp0.10 KB

Copytrade tifia belum ada setup lagi ya sahabat semua. Untuk octa dan xeromarket, ada entry x close lg. . Biarkan robot bekerja. Kita boleh buat kerja lain. . Jangan jadi hamba chart. . 💪💪💪💪

Semoga trading anda minggu ini lebih baik dari sebelum ini 💪💪💪 Usaha untuk kejayaan. Kejayaan tak kan datang mencari kita 💪💪💪