Consistent EA
Kanalga Telegram’da o‘tish
3 661
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
3 661
Esok malam 10pm kita akan ada live analisa utk minggu ini.. tunggu link dari kami 💪
3 661
Assalamualaikum. Esok jom buat live analisa. Cara utk dapatkan arah sebenar market..
3 661
Tifia , ada cutlost last week.
Kita dalam mode recovery...
Boleh join dgn minima 50usd..
Pm @runadmin
3 661
Ayah Mereka Telah Pergi Untuk Selama²nya Rabu Lepas🥺.
Selesai Di Kebumikan Semalam..
Keluarga Ini Antara Penerima Bantuan Pasar Percuma Dari Darul Jariyah
Kepada Yang Ingin Menyumbang Kepada Anak2 Yatim Ini Boleh Terus Salurkan Ke Akaun Ibu Mereka..
Jom Infaq Sedekah😞
👇👇👇
Suhaila Binti Abdullah
4828443922
Publick Bank
💢 Wahai Sahabat, Setiap Harta Mu, Ada Rezeki Yang Allah Titipkan Untuk Saudara-Saudara Kita Yang Di Dalam Kesulitan Menjalani Hidupnya, Lebih Lagi Di Masa PKP Yang Tidak Pasti Bilanya Akan Berakhir. Semoga Sedekahmu Dapat Menyelamatkan Perut Banyak Yang Kelaparan & Lagi2 Perut Anak2 Yatim.
💯 Jangan Takut Ketika Mengeluarkan Sebahagian Dari Harta Kita Di Jalan Allah. Kerana Teori Matematik Allah, Memberi Sekecil Apa Pun Akan Di Ganti Berlipat Kali Ganda. Selagi Allah Memberikan Kita Kesempatan Untuk Menghirup Udara Segar, Masih Belom Terlambat Untuk Kita Memuliakan Anak Yatim Insyallah 🙏🏻🤲🏻
http://www.wasap.my/60132942995
&
http://www.wasap.my/6738175500
3 661
Hari Jumaat hari yg mulia ini sama2 kita banyak kan membuat amalan utk akhirat nnt..
Tips kekayaan adalah SEDEKAH..
Semoga rezeki kita berlipat kali ganda..
https://sumbangan.com/
3 661
Assalamualaikum.
Semoga semua sihat sejahtera dan dilindungi dari wabak.
Untuk pengetahuan, Akaun copytrade terpaksa cut lost atas sebab fundamentals yang kuat.. Akaun manager terpaksa cut sebab ada yg copy by percentage.
Kepada follower yg copy more than 100%, pm. Semula utk kita arrange money management.
Akaun manager akan running recovery mode minggu depan.kita cuba cover by this month.
Semoga kita tabah hadapi ujian seterusnya.
insya Allah akan ada rezeki kita.
Doakan sama2. 💪🤲
Admin
@runadmin
3 661
Market Jun agak sideways.. robot banyak kena BE. Stay strong, sentiasa bersyukur acc kita tidak lost.
Semoga ada rezeki utk semua.
💪💪💪💪
3 661
Copytrade tifia belum ada setup lagi ya sahabat semua. Untuk octa dan xeromarket, ada entry x close lg.
.
Biarkan robot bekerja. Kita boleh buat kerja lain.
.
Jangan jadi hamba chart.
.
💪💪💪💪
3 661
Semoga trading anda minggu ini lebih baik dari sebelum ini 💪💪💪
Usaha untuk kejayaan. Kejayaan tak kan datang mencari kita 💪💪💪
