uz
Feedback
Addon FESTA y CRISTAL

Addon FESTA y CRISTAL

Kanalga Telegram’da o‘tish

Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan

📈 Telegram kanali Addon FESTA y CRISTAL analitikasi

Addon FESTA y CRISTAL (@addonfestaycristal) kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 39 491 obunachidan iborat bo'lib, Boshqa toifasida -o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 39 491 obunachiga ega bo‘ldi.

невідомо dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 0 ga, so‘nggi 24 soatda esa 0 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 0% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining N/A% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 0 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 0 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
Addon Festa, ENTRETENIMIENTO en general. Addon Cristal azul, tv, películas, series...

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 05 Sentabr, 2023 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Boshqa toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

39 491
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
Pero nunca e batallado

Perfecto. Voy a mirar

En Android si me funciona , en Windows no

Si lilianime ya no da soporte cuál es su reemplazo?

Depende la versión que quieras

Muchas gracias va genial

3.49.1.0 es la versión

Buenos dias,alguien me podria ayudar con una cosilla con el skin que hay en luar de cristal azul?

Ok, gracias y perdón

A saber que es eso, pero Cristal no

Has pinchado en horus?

Atrás y te pide instalar o mirando si ya lo tienes pero desactivado

Nolose ahora cuando suba arriba te lo digo

Kodi Matrix?

Tienes algún Acestream en programas?

Y en el Eurosport me dice todo el rato intentando saltar bloqueo

También he estado así 😅

En principio no debería preguntar pero pueden haber algunos enlaces que tengan forzado lo de preguntar para aquellos que no tienen Horus (tienen sólo el Acestream)

Yo tengo que decir que le tengo puesto los 2gb de ram y me funciona perfectamente.

Si