uz
Feedback
جمع مدیران نامدار ایران

جمع مدیران نامدار ایران

Kanalga Telegram’da o‘tish

با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید حامد پاک طینت @Hamedpaktinat

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali جمع مدیران نامدار ایران analitikasi

جمع مدیران نامدار ایران (@excellentmanagers) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 27 608 obunachidan iborat bo'lib, Biznes toifasida 2 284-o'rinni va Eron mintaqasida 12 218-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 27 608 obunachiga ega bo‘ldi.

27 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -175 ga, so‘nggi 24 soatda esa -6 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 22.51% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 8.97% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 6 214 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 2 477 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent مدیر, جا, آقا, وقت, کس kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید حامد پاک طینت @Hamedpaktinat

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 28 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Biznes toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

27 608
Obunachilar
-624 soatlar
-337 kunlar
-17530 kunlar
Postlar arxiv
🔴 دقیقا کجایید؟! 🖊 بیایید منصفانه نگاه کنیم. اگر وضعیت تورم و قیمت‌ها در دولت روحانی مشابه امروز بود، چه می‌کردید؟ هر روز روسای قوا، فرماندهان گوناگون، ائمه جمعه و جماعات، افراد ریز و درشت، صداوسیما و صدها لشکر رسانه‌ای در خدمت نقد عملکرد آن دولت و ضرورت رسیدن به داد مردم سخنرانی و قلمفرسایی می‌کردند، پس اکنون کجایید؟ دقیقا کجایید؟ ♦️ آقای رئیسی در روز مبعث و در حضور مقام رهبری به صراحت می‌گوید که: «با مشارکت مردم هیچ مشکلی غیرقابل‌حل نیست و به رهبری و مردم عزیز کشورمان عرض می‌کنیم که وضع تورمی فعلی را بی‌تردید کنترل خواهیم کرد.» خب آقای رئیسی!! این را که 20 ماه پیش هم گفتید، حتی عدد و رقم هم تعیین کردید که تورم را نصف و سپس تک‌رقمی می‌کنید. ♦️ اول بفرمایید که چرا این نشده است؟ چرا وعده‌ای دادید که قابل اجرا نبود یا قابل اجرا بود و شما و دولت نتوانستید آن را انجام دهید؟ راستی این روزها که در مدت کمی 10 درصد از ارزش پول ملی کم شده است، چرا سکوت کرده‌اید؟ چرا کسی باید ادعای فوق را از شما باور کند؟ چگونه می‌خواهید آن را کنترل کنید؟ چرا باید تا رسیدن دلار به قیمت حتی صدهزار تومان صبر کنند؟ ♦️ راستی آیا فراموش کردید که دولت قبل را تمسخر می‌کردید که نیامدن شما این خطر را داشت که دلار 5000 تومان شود، حالا که به قیمت های فعلی رسیده است، چه می گوئید؟ سکه هم که دوشادوش دلار رکورد های جدید را درمی‌نوردد. ♦️گوشت، تصاعدی شده است و ران به بالای 500 هزار تومان رسیده و البته از حقوق‌های بالای 7 میلیون تومان یا معادل 14 کیلو گوشت هم مالیات می‌گیرید تا بلکه هزینه‌های اضافی دولت را پوشش دهید. اظهارنظر آقای رئیسی درباره تورم فقط یک نکته مثبت داشت و اینکه دیگر نگفتند که تورم را 60 درصد تحویل گرفتیم. جمله‌ای که به کلی غلط بود و تورم سال 99 و 1400، حدود 40 درصد بود و نه 60 درصد و امسال به حدود 50 درصد می‌رسد و احتمالا رکورد تورم را در طول تاریخ کشور به جز یک سال پس از جنگ جهانی دوم خواهد شکست. ♦️ بارها تذکر داده شده که با اقتصاد نمی‌توان اراده‌‌گرایانه برخورد کرد. دولت موجود فاقد نظریه اقتصادی است، بدترین کارهای دولت‌های قبل را تکرار می‌کند، بدون اینکه به تبعات آنها واقف باشد. در این مدیریت حداقل‌های صلاحیت علمی و حرفه‌ای اداره اقتصاد کشور دیده نمی‌شود. برای اثبات این ادعا کافی است که آقای رئیسی توضیح دهند که چگونه می‌خواهند تورم را کنترل کنند و چرا تاکنون نتوانسته‌اند؟ ♦️شما که نفت را به اندازه دوران برجام می‌فروشید، چرا دنبال مولدسازی و فروش مدرسه و زمین و... هستید تا قدری کسری بودجه را تخفیف دهید؟ چرا دنبال غرق کردن بانک‌ها در پرداخت اعتبار برای مسکن‌های وعده داده شده هستید که نه‌تنها تبدیل به مسکن نمی‌شود، بلکه تورم را یک پله بالاتر می‌برد. این راه بن‌بست است، شک نکنید. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

کارآفرینی از طریق سرمایه گذاری در انتاریو، کانادا شرایط اصلی: - داشتن پنج سال سابقه مدیریت در شرکت خود یا دیگران (با حداقل دو
کارآفرینی از طریق سرمایه گذاری در انتاریو، کانادا شرایط اصلی: - داشتن پنج سال سابقه مدیریت در شرکت خود یا دیگران (با حداقل دو کارمند برای دو سال یا بیشتر) - داشتن اموال به ارزش حداقل یک میلیون دلار کانادا (شامل املاک، سهام، پس انداز، حساب بانکی و غیره) - سرمایه گذاری در انتاریو به مبلغ حداقل دویست هزار دلار کانادا (این مبلغ، در حساب بانکی شرکت خودتان در کانادا و تحت کنترل خود شما خواهد بود و ان را به دولت نمی دهید) - داشتن حداقل دیپلم دبیرستان - دانستن زبان انگلیسی (الزامی نیست اما امتیازآور است) تماس با ما: حامد شفیعا تلفن، واتساپ و تلگرام: 16477824838 + ایمیل: piocanada@ymail.com وبسایت: https://hamedshafia.com برای پاسخ به پرسش های خود در این زمینه، با ما تماس بگیرید. در باره تیم ما، به بخش "در باره ما" در وبسایت بالا مراجعه فرمائید. با سپاس ✌️

#تبلیغات

🔴 دخل و خرج مردم در سال ١٣۵۵ و 2 سال قبل از انقلاب چگونه بود : « حقوق یک معلم ساده = ٢۵,۰۰۰ ریال در ماه... حقوق دبیر (لیسانسه) = ٣۵،۰۰۰ ریال حقوق یک پاسبان سوم = ١٨،۰۰۰ ریال دریافتی دانشجویان در ماه = ۱۰،۰٠۰ ریال دریافتی سرباز وظیفه = ۶،۰۰۰ ریال دریافتی افسر وظیفه = ۱۰،۰۰۰ ریال ستوان دوم و یکم = ٢٠,٠٠٠ ریال سروان = ٢٢,۵٠٠ ریال سرگرد = ٢۵,٠٠٠ ریال سرهنگ دوم و سرهنگ = ٣٧,۵٠٠ ریال سرتیپ و سرلشگر = ۶٠,٠٠٠ ریال حداقل دستمزد کارگر = ١٢,٠٠٠ ریال در ماه...» و خرج مردم در 2 سال قبل از انقلاب یعنی در سال ١٣۵۵ چگونه بود : بهداشت و درمان = رایگان.. تحصیل تا پایان مقطع دانشگاه = رایگان.. تغذیه در مدارس کشور = رایگان... کتاب‌های درسی تا کلاس ششم = رایگان... ویزیت پزشک عمومی ( دولتی ) = رایگان... قیمت دلار = ۷۵ ریال حداقل اجاره خانه = ۳،۰۰۰ ریال بنزین (یک لیتر) = ۱۰ ریال گازوئیل (یک لیتر) = ۲.۵ ریال شیر گاو (یک لیتر) = ۲۰ ریال پنیر تبریز (یک کیلو) = ۷۰ ریال برنج شمال (یک کیلو) = ۳۲ ریال گوجه فرنگی (یک کیلو) = ۱۰ ریال سیب زمینی (یک کیلو) = ۱۵ ریال بلیت اتوبوس واحد = ۲ ریال گوشت گاو (یک کیلو) = ۲۳۰ ریال قبر در بهشت زهرا = ۷۵۰۰ ریال نان سنگگ = ۱۰ ریال نان بربری = ۱۰ ریال نان تافتون = ۵ ریال نان لواش = ۲ ریال...» با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🔴 عزلت نشینی ✍️خورشید سلیمانی ⬅️ ما ایرانی‌ها خوشبختیم که چنین ادبیاتی داریم. اصلا یکی از دلایل دوام آوردن ما پس از حمله‌های سهمگین قوم مغول یا دیگر تجاوزگران داخلی و خارجی، پناه بردن به همین ادبیات بوده است. از آن سو، شاید علتِ وادادنمان در مقابل حکامِ جور هم همین ادبیات باشد. توگویی این اشعار تخدیرمان کرده .انگار در جهانی مالیخولیایی، دست در حلقه‌ی زلفی، گرفتار خط و خالی... یارای مبارزه نداشتیم. ⬅️از میان همه‌ی آن مفاهیم، آنچه که امروز به لحاظ ادبی، دینی، سیاسی، اجتماعی و حتی اقتصادی مورد عنایتِ آقایان نظام قرار گرفته، اعتزال و عزلت‌گزینی، پس از عمری کار کردن و تجربه اندوختن است. آقایان از نشستنِ مردم در عزلت، به هر دلیلی و در هر شکلی، به شدت استقبال می‌کنند و ملتی را می‌پسندند که دل در کف، ز بیداد جور ننالد و به زندگی در خراب‌آباد دلخوش باشد.حتی معدودی از این آقایان که در گذشته حفظ ظاهر می‌کردند و فقط در خفا و زیرجُلَکی از حظوظ و متاع دنیوی بهره می‌بردند، اکنون، دامن‌کشان وغمزه‌کنان، ماه مجلس شده‌اند و نصیحتِ همه عالَم به گوششان باد است. ⬅️ از جمله‌ی خلایقی که آقایانِ نظام، ایران را برایشان محنت‌آباد کرده و در عین حال، خواستارِ افتادگی و سکوت وگوشه‌نشینی‌شان هستند، بازنشستگان‌اند که از قضای روزگار، همچون یقینی استوار ایستاده‌اند و حقوق اولیه و قانونی خویش را مطالبه می‌کنند.. ⬅️ در حالی که سقف حقوق مقامات و آقایان ۴۹ میلیون تومان تعیین شده، کف حقوق یک بازنشسته در بهترین حالت تنها ۷ میلیون تومان است.همین امروز رئیس کانون کارگران بازنشسته تهران گفت داروهای سرماخوردگي را هم از شمول بیمه خارج کرده اند و چند روز پیش اعلام شد که عیدی بازنشستگان یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود و در این میانه، نابغه‌ای مثل بهادری جهرمی همه‌تقصیرها در مورد اصلاح نشدن ناترازی صندوق‌های بازنشستگی را به گردن دولت پیشین می‌افکند. حالا وقت آن است که بپرسیم آقا! جناب! برادر! ماجرای پس گرفتنِ لایحه‌ی دائمی شدنِ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ و چرا دولت این لایحه را پس گرفت؟ ⬅️کار را به جایی کشانده‌اید که ترکی، مدیر عامل صندوق بازنشستگی، تشکیل جلسات با مدیران کانون‌ها و با حضور نمایندگان مجلس را اتلاف وقت و محملی برای وعده‌های توخالی دانسته است. الان چندین روز و بلکه چندین ماه است که بازنشسته‌ها در شهرهای مختلف تجمع و تحصن می‌کنند تا شاید صدای تورم، تنگی معیشت و ناکارآمدیِ آقایان را به گوش کسی برسانند. و عجبا که آقایان با بلندنظری و گشاده‌دستی، کَرَم نموده و وامی ۱۵ میلیونی برایشان در نظر گرفته‌اند. آن هم با چه شرایطی؟ سن بین ۵۰ تا ۷۸. دارا بودن ۲ فرزند تحت تکفل. و نگرفتن هیچ وامی طی دو سال گذشته. جنابِ برادر بفرمایید با ۱۵ میلیون چه می‌توان کرد؟ گیرم که امروز و پس از هزار اما و اگر و برو و بیا مبلغ را به ۳۰ افزایش دادید. شما که سرتان در حساب و کتاب است بفرمایید توفیری می‌کند؟ تازه این مبلغ را هم نه همه‌ی بازنشسته‌ها، که تنها ۳۱ هزار و ۷۲۴ نفر که مشمول نوبت ششم‌اند، می‌گیرند و اسمش هم وام ضروری است. حالا ضرورت‌های زندگی بازنشسته‌ها را چه کسی تشخیص می‌دهد؟ الله‌اعلم. که اگر تشخیصی در کار بود، شاهد تجمع هرروزه‌ی آنها نبودید. ⬅️ با تمام این احوال، در روزگاری که تراز صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح کاملا منفی است، تراز صندوق کشوری عدم تعادل بسیار بزرگی دارد و تراز تامین اجتماعی لب مرز است، باز نشستگان معترض را دستگیر می‌کنید که نگو. ننویس. نکن. نمونه‌اش؟ شاپور احسانی راد، از موسسان شورای بازنشستگان تامین اجتماعی، که از خرداد ۹۹ دربند بود و همین۲۲ بهمن آزاد شد. ⬅️ از یک طرف وزیرِ بی‌نظیرِ آموزش و پرورش می‌گوید از معلمان بازنشسته‌ برای کاشت درخت استفاده می‌کنیم. از طرف دیگر، آقایان درخواست بازنشستگان برای صدور احکام متناسب‌‌‌سازی که آخرینش به صورت سراسری و در روز ۲۳ بهمن مطرح شد را نشنیده می‌گیرند. مگر تورم فقط روی کاغذ است؟ آیا ایشان اجاره‌‌منزل، خانواده، خورد و خوراک و رفت و آمد ندارند؟ بر چه اساسی پایگاه‌های بسیج باید از پرداخت پول آب و برق و گاز و تلفن و عوارض و مالیات و هزار دنگ و فنگ دیگر معاف باشند اما حقوق بازنشسته‌ها با میزان تورم سنجیده نشود؟ ⬅️حالا همه اینها به کنار،اغلب بازنشسته‌ها دربه در دنبال شغل دومند. اما کو کار؟ مگر همه علیرضا ضیغمی‌اند که بعد از بازنشستگی چند کار جزئی هم دست گرفت فقط برای این که خُلقش تنگ نشود؟ مشاغلی مثل مشاور وزیر نفت،عضو هیأت امنای صندق نفت، عضو هیأت مدیره توربوکمپرسور، عضو هیأت مدیره پترو فرهنگ، رئیس هیأت مدیره نفت و گاز رضوی، رئیس کمیته ریسک پترو فرهنگ و... ⛔️ در مورد مستمری بگیران هم به دلتان بد راه ندهید. حقوق ۶ میلیونی آنها، پول تنقلات دورهمی‌های شما هم نیست.

📌 دیجیتال مارکتینگ را به صورت خودآموز یاد بگیرید. اگر شما هم ترجیح می‌دهید دیجیتال مارکتینگ را به صورت خودآموز و با کمک مناب
📌 دیجیتال مارکتینگ را به صورت خودآموز یاد بگیرید. اگر شما هم ترجیح می‌دهید دیجیتال مارکتینگ را به صورت خودآموز و با کمک منابع موجود در اینترنت یاد بگیرید، این یک وبینار رایگان فوق‌العاده برای آشنا شدن با بهترین منابع موجود در اینترنت است. مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ را با بهترین منابع شروع کنید. شرکت در این وبینار رایگان است: 🌐 https://ffo.ir/self-study-excellentmanagers

#تبلیغات

مدیران محترم فرهیختگان ارجمند همراهان گرامی اعضای گرانقدر جمع مدیران نامدار ایران اینجا در اینستاگرام ، خبری در راه است ... �
مدیران محترم فرهیختگان ارجمند همراهان گرامی اعضای گرانقدر جمع مدیران نامدار ایران اینجا در اینستاگرام ، خبری در راه است ... 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

✅ درگذشت شویچیرو تویودا مدیرعامل سابق تویوتا او فردی بود که تویوتا را از یک خودروساز محلی به برندی جهانی تبدیل کرد. شویچیرو تویودا مدیرعامل سابق تویوتا در سن 97 سالگی درگذشت. او فردی بود که تویوتا را از یک خودروساز محلی به برندی جهانی تبدیل کرد. سلطه تویوتا بر بازار خودرو آمریکای شمالی نیز در زمان مدیریت او آغاز شد و لکسوس نیز تحت مدیریت او بنیان نهاده شد، همچنین تویوتا در سال های اخیر بزرگترین خودروساز جهان بوده است و شویچیرو تویودا نیز در تمامی این مدت مدیریت این شرکت پیشرو را بر عهده داشت است. تویوتا در یک بیانیه مطبوعاتی، علت درگذشت او را نارسایی قلبی عنوان کرد. شویچیرو تویودا دومین نسل از خانواده تویودا بود که ریاست شرکت خانوادگی را برعهده گرفت. او در سال 1982 میلادی هدایت شرکتی که توسط پدرش تاسیس شده بود را برعهده گرفت. خودروهای ژاپنی در آن زمان بازار آمریکا را مورد تهدید قرار داده بودند و آغازگر جنگ اقتصادی آمریکا و ژاپن به حساب می‌آمدند. نخستین خودرویی که با برند تویوتا به ایالات متحده رسید، تویوتا کراون بود. با این حال مشتریان آمریکایی به دلیل موتور ضعیف کراون در مقایسه با سایر محصولات غول‌های دیترویت، دست رد به سینه آن زدند. در نتیجه شویچیرو تویودا مصمم شد طوری خودرو سواری باکیفیت بالا تولید کند که در هر نقطه از جهان عملکرد خوبی داشته باشد. شویچیرو تویودا تصمیم گرفت تا برای کاستن از دید منفی مشتریان و تنش‌های اقتصادی، با جنرال موتورز متحد شود. دولت آمریکا برندهای ژاپنی را برای تولید خودرو درون خاک آمریکا تحت فشار قرار داده بود. بنابراین برندهای ژاپنی ناچار بودند محصولات خود را در این کشور مونتاژ کنند. قرارداد مشترک تویوتا و جنرال موتورز در سال 1984 عقد شد که حاصل آن تاسیس نخستین کارخانه آمریکایی تویوتا واقع در ایالت کنتاکی در سال 1988 بود. بنابراین در حالی که هوندا و نیسان در حال تاسیس کارخانه‌های مستقل خود در آمریکا بودند، تویوتا توانست از طریق همکاری با جنرال موتورز پیشتاز این بازار شود. همکاری جنرال موتورز و تویوتا تا سال 2009 یعنی زمان ورشکستگی جنرال موتورز ادامه یافت. شویچیرو تویودا بنیان‌گذار تفکر کار سخت ژاپنی در تویوتا بود. طی دهه 1980 و 1990 میلادی آمریکا نخستین و ژاپن دومین اقتصاد بزرگ دنیا بودند. بنابراین تویودا استدلال می‌کرد که باید ژاپنی‌ها سخت‌تر کار کنند تا به نخستین اقتصاد بزرگ دنیا تبدیل شوند و سایر مراکز اقتصادی را تحت کنترل خود بگیرند. شویچیرو تویودا تا سال 1994 مدیرعامل تویوتا بود و پس از آن این سمت را کنار گذاشت. با این حال وی تا سال 1999 همچنان رییس هلدینگ خودروسازی تویوتا باقی ماند. او سپس به مدیریت بزرگترین لابی اقتصادی ژاپن منصوب شد و تلاش‌های مفیدی برای مقابله با رکود اقتصادی دهه 1990 ژاپن انجام داد. نام شویچیرو تویودا در سال 2007 میلادی به تالار مشاهیر صنعت خودروسازی آمریکا راه یافت.تا چند روز قبل، مدیریت تویوتا برعهده پسر او یعنی آکیو تویودا قرار داشت که ایشان نیز به تازگی با مدیرعامل سابق لکسوس جایگزین شد. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🔴 «گانگستر شهر آمل بُومه» ✍️محمد منصورنژاد به عنوان یک مازندرانی (و فرزند «رینه» از توابع شهرستان امل) می خواهم درباره آهنگ «گانگستر شهر آمل بومه» چند نکته ای بنویسم: 🔹1. بارها درباره این نکته می اندیشیدم و می پرسیدم که چرا موسیقی¬های مازندرانی (مازرنی/ تبری)، کمتر در حد ملی درخشیدند و به صورت محدودتر مورد اقبال عمومی قرار گرفتند! اما در باب این آهنگ، ناگهان ورق برگشت و درست باید برعکس پرسید: چه شده است که این آهنگ تا این حد به سرعت مورد استقبال مردم قرار گرفته است؟ اگر بگویند «فضای مجازی» عامل اصلی است، مگر سایر نغمات تبری، در فضای مجازی دست بدست نمی شوند؟ پس بحث فقط به فضای مجازی باز نمی گردد. 🔹2. برخی آمارها حکایت از آن دارد که بعد از استان تهران (حدود 13 میلیون جمعیت) و مازندران (نزدیک به 3 میلیون جمعیت)، استان قم که از نظر جمعیت حتی استان بیستم ایران هم نیست (با کمتر از 1 و نیم میلیون جمعیت)، از این آهنگ بیشترین استقبال را داشته است! راستی چرا؟ در قم که مثلا مرکز تشیع جهان است و در هر کوچه ای چند روحانی با مردم زندگی می کند و نزدیک به 100 هزار روحانی زن و مرد در حال تحصیل، تدریس و تحقیق اند، چرا باید از چنین موسیقی استقبال کنند که حتی یک آمال و آرمانشهر صاحب این ترانه، با استانداردهای حوزوی سازگار نباشد! (بلکه در تعارض باشند!) آیا نمی توان نتیجه گرفت مردم راهی که کارشناسان دینی می گویند را حتی در شهرهای مذهبی، هم خیلی نمی پیمایند؟ 🔹3. اما هنوز هم به این نکته نپرداختیم که دلیل اقبال عمومی به ویژه نسل زد (z)، از این سنخ ترانه ها چیست؟ از نظر نگارنده دست کم این نکات به ذهن می رسند بدون اینکه مدعا آن باشد که علت و دلیل این اتفاق، همین مواردند: ✔️یک: خسته شدن جامعه و نسل جوان از انبوه شعارهای باصطلاح مذهبی، تکراری، خسته کننده و همه جایی! (از مدرسه تا مسجد، حتی پارک و محیط ورزشی!). قاعده ساده ای اصحاب «اقتصاد» دارند: عرضه زیاد، باعث ارزان شدن جنس می شود! مگر لازم است تا مردم این همه با مظاهر ارزشی، شعایر دینی و نمادهای مذهبی مواجه باشند (به ویژه که از سوی متولیان، درست عکس این شعارها و تبلیغات عمل می شود!) ✔️دو: خسته شدن جامعه و به ویژه نسل نو، از اجباری شدن امور مثلا خوب؛ از لباس و حجاب اجباری، تا سرود اجباری، راهپیمایی اجباری، فیلم سازی و فیلم بینی اجباری و ...؛ اجباری شدن، یعنی گره زدن تحقق خواسته ها به گشت ارشاد، باتوم، گاز اشک آور، و سیاسی کردن اموری که مربوط به حوزه عمومی اند و در اصل ربطی به دولت و حکومت ندارد! مردم از «سیاست زدگی» خسته اند و هر آن چه که در آن قالب های رسمی جا نگیرد، برایشان جذاب می آید. مردم می خواهند «زندگی» کنند! و با این حرکت ها در حقیقت به وضع موجود، اعتراض می کنند! ✔️سه: «ساختارشکنی»، از ویژگی های نوجوانان و جوانان است. وگرنه افراد، معمولا در سنین بالا محافظه کارانه تر عمل می کنند. «نسل انقلاب و جنگ»، با حضور در عرصه انقلاب و جنگ، به نحوی انرژی هایش را خارج از نُرم عادی و ساختارهای متعارف، با اشکال متنوع (مبارزه، خط شکنی، خشم شبانه، و....) تخلیه می کرد. اما نسل فعلی همان انرژی و هیجان را (که حتی در عصرارتباطات تشدید هم شده و «نسل زد» در سطح جهانی، ساختارشکن تر از نسل های پیشین اند) دارد، اما جایی برای تخلیه نیروهای درونی و اظهار وجود ندارد. چه بسا برای رقص و جشنی! احضار می شوند و... اینجاست تا سوژه ای فراتر از ساختارهای معمولی می بینند، از آن استقبال می کند. ✔️چهار: جدای از محتوای ساختارشکنانه (که ممکن است باب طبع بسیاری نباشد)، اما انصافا موسیقی این آهنگ و نغمات آن بسیار خوب انتخاب شده و دلها را می لرزاند؛ «خواننده» نیز حق آن محتوا را بسیار خوب ادا کرده است. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o ‏ ‌‌

✅مدرسه فروشی دولت برای جبران کسری بودجه! 🔷در حالی که به علت کمبود شدید مدارس، دولت هر سال دست به دامن خیرین مدرسه ساز می شود
✅مدرسه فروشی دولت برای جبران کسری بودجه! 🔷در حالی که به علت کمبود شدید مدارس، دولت هر سال دست به دامن خیرین مدرسه ساز می شود، هزاران مدرسه تازه ساخت و قدیمی به عنوان «اموال مازاد» جهت فروش در سایت #مولد_سازی قرار گرفت. بیشترین مدارس حراج شده در خوزستان و بلوچستان قرار دارد.(هر کدام بیش از 200 مدرسه جمع مدیران نامدار ایران

🔴زندگی به روایت اعداد (ابوالفضل کریمی) پاداش پایان سال یا عیدی کارمندان در مقایسه با قیمت سکه بهار آزادی 📆از سال ۱۳۸۷ تاکنون ۱۳۸۷: عیدی(۲۵۰ هزار تومان)، قیمت سکه(۲۳۱/۶۴۹ هزار تومان): ۱/۰۷ سکه ۱۳۸۸: عیدی(۳۰۰ هزار تومان)، قیمت سکه(۲۸۸ هزار تومان): ۱/۰۴ سکه ۱۳۸۹: عیدی(۳۱۸ هزار تومان)، قیمت سکه(۴۳۵ هزار تومان): ۰/۷۳ سکه ۱۳۹۰: عیدی(۳۵۰ هزار تومان)، قیمت سکه(۶۳۰ هزار تومان): ۰/۵۵ سکه ۱۳۹۱: عیدی(۴۰۲ هزار تومان)، قیمت سکه(۱/۳۲۵/۰۰۰ تومان): ۰/۳ سکه ۱۳۹۲: عیدی(۵۰۳ هزار تومان)، قیمت سکه(۱/۰۳۰/۰۰۰): ۰/۴۹ سکه ۱۳۹۳: عیدی(۶۰۳ هزار تومان)، قیمت سکه(۹۴۶ هزار تومان): ۰/۶۴ سکه ۱۳۹۴: عیدی(۶۸۸ هزار تومان)، قیمت سکه(۹۳۶ هزار تومان): ۰/۷۳ سکه ۱۳۹۵: عیدی(۷۷۰/۵۰۰ تومان)، قیمت سکه(۱/۱۷۱/۰۰۰ تومان): ۰/۶۶ سکه ۱۳۹۶: عیدی(۸۴۷/۵۰۰ تومان)، قیمت سکه(۱/۵۷۳/۰۰۰ تومان): ۰/۵۵ سکه ۱۳۹۷: عیدی(۱ میلیون تومان)، قیمت سکه(۴/۱۸۰/۰۰۰ تومان): ۰/۲۴ سکه ۱۴۰۱: عیدی(۱/۸۰۰/۰۰۰ تومان)، قیمت سکه(۲۳/۵۹۵/۰۰۰ تومان): ۰/۰۷ سکه! با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

کارآفرینی از طریق سرمایه گذاری در انتاریو، کانادا شرایط اصلی: - داشتن پنج سال سابقه مدیریت در شرکت خود یا دیگران (با حداقل دو
کارآفرینی از طریق سرمایه گذاری در انتاریو، کانادا شرایط اصلی: - داشتن پنج سال سابقه مدیریت در شرکت خود یا دیگران (با حداقل دو کارمند برای دو سال یا بیشتر) - داشتن اموال به ارزش حداقل یک میلیون دلار کانادا (شامل املاک، سهام، پس انداز، حساب بانکی و غیره) - سرمایه گذاری در انتاریو به مبلغ حداقل دویست هزار دلار کانادا (این مبلغ، در حساب بانکی شرکت خودتان در کانادا و تحت کنترل خود شما خواهد بود و ان را به دولت نمی دهید) - داشتن حداقل دیپلم دبیرستان - دانستن زبان انگلیسی (الزامی نیست اما امتیازآور است) تماس با ما: حامد شفیعا تلفن، واتساپ و تلگرام: 16477824838 + ایمیل: piocanada@ymail.com وبسایت: https://hamedshafia.com برای پاسخ به پرسش های خود در این زمینه، با ما تماس بگیرید. در باره تیم ما، به بخش "در باره ما" در وبسایت بالا مراجعه فرمائید. با سپاس ✌️

#تبلیغات

✳️ در وصف سفر به چین؛ رئیسی تکبر ندارد! 1️⃣ نمونه‌ی رئیسی 🔺سید‌ابراهیم رئیسی با عزت و افتخار راهی کشور چین و دیدار با رئیس‌جمهور آن کشور، برادر شی‌جین پینگ شد؛ همان برادری که دوماه پیش، در سفر به عربستان و با این کشور، علیه ایران بیانیه داده بود و بعد هم با ادعای امارات درباره جزایر ایرانی همراه شده بود و تمامیت ارضی ایران را زیر سوال برد. 🔺این برادر، البته پس از آن یک معاون خود را به ایران فرستاد که اوهم حاضر به عذرخواهی بابت رفتار رئیسش نشد. حالا رئیسی به پکن رفته تا لابد عذرخواهی را آن‌جا بشنود. 2️⃣ نمونه‌ی قدیمی 🔺 مردی ادعای پیامبری داشت. او را معجزی خواستند. گفت: مرا جماد و نبات فرمان می‌برند. درختی نزدیک بود؛ گفتند: از درخت بخواه تا نزد تو آید. مرد درخت را فرمان داد تا نزدش آید. درخت تکان نخورد. مرد خود برخاست و به سوی درخت رفت و گفت: پیامبران را تکبر نباشد. درخت نیامد، ما می‌رویم. ( از مجموعه‌ی لطایف حکیم لاادری، باب تواضع، حکایت اول) 🖋 محمدحسین روانبخش با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

با ایران چه کردید؟ آمار کوتاه و‌ گویای مقایسه‌ای میان ایران و ژاپن در مقدمه علی اشرف افخمی بر کتاب معماری توسعه آمده است. نکت
با ایران چه کردید؟ آمار کوتاه و‌ گویای مقایسه‌ای میان ایران و ژاپن در مقدمه علی اشرف افخمی بر کتاب معماری توسعه آمده است. نکته بسیار مهم اینست که ژاپن از بسیاری از معادن وثروت‌های خدادادی ایران محروم و حتی آنقدر دچار کمبود زمین و خاک است که به کشت روی آب، یا کشت در هوا روی آورده است.

🔴ریشه یابی عارضه ای بنام مدیریت نهادهای بزرگ به سبک ایرانی ✍️ احسان راشد علم مدیریت همواره در تلاش بوده تا با شناسایی متغیرها و روابط بین آنها ملاکهای مناسبی از تحلیل، بررسی و اندازه گیری کارکرد مدیران ارائه دهد. بنابراین، از منظر روش تحقیق، یکی از معیارهای مهم برای تعیین متغیرهای مدیریتی، تعریف عملیاتی آنهاست. انقلابیون، بیش از 40 سال پیش، سعی کردند تا متغیرهای مهم را برای "بر مسند نشاندن مدیران ذی صلاح" شناسایی و عملیاتی کنند. مناظره داغ سال 58 بین مهندس بازرگان و شهید بهشتی تحت عنوان "تخصص بالاتر است یا تعهد و تقوا؟" در صدا و سیما برگزار شد. بر این اساس، اقدام به تعریف دو متغیر نمودند؛ تعهد و تخصص. در مورد تخصص، شیوه ارزیابی و اندازه گیری با استفاده از ابزارهای مناسب قابل حصول است. اما برای تعهد چطور؟ آیا معیار سنجش مناسبی برای آن تعریف شد؟ با اینکه تعهد بر بستن عهد و پیمان با آرمان های نظام و پایبندی به قوانین اسلام تعریف شد و بالواقع نوعی تعهد فراسازمانی در دستور کار گزینش، ارزیابی و آموزش مدیران قرار گرفت اما ناگفته نماند که شاید به دلیل عدم ارائه مناسب تکنیک و شیوه ارزیابی و اندازه گیری این متغیر توسط انقلابیون، در جامعه و بین اهل کوچه و بازار، چو افتاد که اندازه ریش، ملاک و سنجش میزان تعهد است! اما علم مدیریت در زمینه ارزیابی عملکرد و صلاحیت مدیران تا کنون کار خود را به خوبی و به درستی انجام داده و آن، متغیرهای کارآیی و اثربخشی و جمیع آنها بهره وری است. کارآیی فرآیند-محور است و اثربخشی نتیجه-محور. عناصر مهم، منابع و اهداف سازمانی است و بقولی، شاید، تعهد و تخصص در پسِ کارآیی و اثربخشی مدیر تعریف شده! یعنی هرآن مدیری که کارآیی و اثربخشی بالاتری داشته باشد تعهد و تخصص او به استفاده کارا از منابع و همچنین تعهد و تخصص او به حصول نتایج سازمانی-نهادی بیشتر است. اگر به تعریف انقلابیون از متغیرهای مهم مدیریت بازگردیم به این دلیل که تاکنون هیچ تعریف عملیاتی از تعهد ارائه نشده تحلیل، بررسی و مقایسه آن با یک متغیر قابل سنجش بنام تخصص کار بیهوده ای است. بدین معنی که پاسخ به سوال مهندس بازرگان مبنی بر مقایسه تعهد با تخصص تا زمانیکه تعریفی عملیاتی از تعهد نشود امکان پذیر نیست. از طرفی اگر به دو متغیرِ تعریف مدیر از نگاه انقلابیون و دو متغیر ِتعریفِ مدیر از نگاه اندیشمندان این عرصه نظر کنیم به دو نکته ظریف پی می بریم: 1. تعریف انقلابیون از متغیرهای مدیر، فرد-محور است؛ تعهد و تخصص فردی 2. تعریف اندیشمندان علم مدیریت از متغیرهای مدیر، سازمان-محور است؛ منابع در دسترس و اهداف سازمانی با واکاوی ریشه های گزینش مدیران نهادها در سطح کشور مشخص شد که دو ملاک فردمحورِ تخصص و تعهد با چهارچوب فراسازمانی، عوامل مهم انتخاب، گزینش و سنجش عملکرد مدیران مملکتی هستند. پس نباید تعجب کرد که چرا اتلاف منابع مادی و غیرمادی و علی الخصوص منابع انسانی در میان مدیران داخلی قابل توجه است. نباید این موضوع را عجیب دانست که چرا اهداف سازمانی چندان مهم نیستند و البته اهداف فراسازمانی بسیار مهم تر از اشتغال مدیر یک نهاد به امور و اهداف ناچیز سازمانی است. کار بجایی رسیده که هر آن مدیری که به تعهدات فراسازمانی خویش پایبند است از حیطه نظارت قانون و مورد استنطاق قرار گرفتن قضائی خارج می شود. بنظر می رسد تا زمانیکه ملاک ارزیابی و گزینش مدیران مملکتی از تعهد و تخصص به کارآیی و اثربخشی سازمانی جابجا نشود این ره که می رویم به ترکستان است. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🟢 یک اقدام موثر برای شروع سال جدید ⏳4 اسفند ( پنج شنبه) ساعت 17:30 🔸پیش ثبت نام جهت حضور در سمینار (رایگان) : https://bahar
🟢 یک اقدام موثر برای شروع سال جدید ⏳4 اسفند ( پنج شنبه) ساعت 17:30 🔸پیش ثبت نام جهت حضور در سمینار (رایگان) : https://bahar.ac.ir/landing/mba/ کسب اطلاعات بیشتر: ☎️ تلفن: 02188730184 موسسه آموزش عالی آزاد بهار

#تبلیغات