uz
Feedback
«منِ غیرِرسمی»

«منِ غیرِرسمی»

Kanalga Telegram’da o‘tish

کانالی برای یادداشت‌های «منِ غیررسمی»| یک خبرنگار سابق📝 | یک روابط‌عمومی‌چی سابق 💻| یک بیش‌فعال فضای‌مجازی📱| و پیک موتوری در وقت‌های اضافه 🛵 | و... اینجا پیام بدید: @informal_i_bot گروه حمایتی‌مون: https://t.me/+xQQiVP4RFQJhMDQ0

Ko'proq ko'rsatish
2 740
Obunachilar
+424 soatlar
-87 kunlar
-3930 kunlar
Postlar arxiv
حال دل، با یاد شیرین تو بهتر می‌شود وای اگر باران ببارد هم، که محشر می‌شود بوته‌ی یاسی مگر..؟ یا دشتی از آلاله که با خیالت هم، تنِ شعرم معطر می‌شود ای نگاهت ماه‌تر، در غربتِ شبهای من آسمانم با دو چشمانت منور می‌شود راز چشمِ پرخمارت را نمی‌دانم ولی با نگاهت نبضِ قلبم صدبرابر می‌شود لمس کن گلبرگِ جانم را، در آغوشت تنم مثل روحِ قاصدک، آزاد و پرپر می‌شود اشتیاق خنده‌هایت بی‌قرارم می‌کند نقش لبخندت به چشمانم چه دلبر می‌شود بر لبت هر بار می‌گویی نگارم، دلبرم در هوایت، مرغِ بی بالم، کبوتر می‌شود نیستی،، اما غمت را در شبِ چشمم ببین با نمِ اشکم، نگاهم دیدنی‌تر می‌شود کاش بودی،ای پناه بی‌کسی‌های دلم چون کنارت عاشقی یک جور دیگر می‌شود #نگار_حسینی

گروه حمایتی‌مون❗️❗️❗️: https://t.me/+xQQiVP4RFQJhMDQ0

من تو گرما هرجا می‌رم دو نفرم، نفر دوم روی سگمه.

Repost from N/a
و من او را طوری نگاه می‌کردم انگار آخرین گلی بود که در جهان باقی مانده بود...

جوری زندگی کن که هرکسی که تو رو میبینه، برای اون کسی که تو رو تربیت کرده، دعایِ خیر بکنه.

بلوغ فکری یعنی؛ آدمایی‌که‌‌میترسیدی از دست‌ بدی ‌و‌ خودت حذف کنی.

از ۲حالت دخترا باید ترسید کوتاه حرف زدن بدون ایموجی تایپ کردن خدا بخیر کنه

شما یادتون نمیاد ۲۰۱۰ یه اختاپوس بود بازیارو پیش بینی می‌کرد، گند زده بود تو هیجان بازیا، مثلا قبل شروع فینال می‌دونستی اسپانیا می‌بره.

صبح همه اونایی که تا دیروقت بیدار میمونن بازیای جام جهانی رو ببینن بخیر

Repost from نارگینو
من قبلا احمق بودم ولی الانم احمقم چون نمیخوام گذشتم یادم بره.

خانه همیشه یک مکان نیست؛ گاهی میتواند یک آدم باشد.

مرگ بعضی وقتها از درد دوری بهتر است بی‌قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است توی قرآن خوانده‌ام... یعقوب یادم داده است: دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است نامه‌هایم چشمهایت را اذیت می‌کند درد دل کردن برای تو حضوری بهتر است چای دم کن...خسته‌ام از تلخی نسکافه‌ها چای با عطر هل و گلهای قوری بهتر است... من سرم بر شانه‌ات؟ یا تو سرت بر شانه‌ام؟ فکر کن خانم، اگر باشم چه جوری بهتر است... #حامد_عسگری

Repost from N/a
دلم برات تنگ شده؛ اما نمیام سمتت. حتی ازت فرار هم می‌کنم. چون یه جایی از مغزم می‌دونه اگه بیام، دیگه برنمی‌گردم.

وقتی میگن جدی بذار بهت خبر میدم معادل جمله نمیام ولی الان بهونه ای به ذهنم نمی‌رسه هست

روزی یه بار اینترنت ۶ گیگ یک ماهه میخرم.

من از اشتباهاتم درس میگیرم ولی دوباره تکرارش میکنم که از خودم امتحان بگیرم.

هوا دیگه خیلی باهامون گرم گرفته، درحالی که ما شوخی نداریم.

هر روز یه ساعت درس بخون و اگه نتونستی فرداش یه ساعت بیشتر درس بخون.این تکنیک واقعا جواب میده.‌مثلا من خودم فردا باید ۱۰ روز درس بخونم.

صبح همه اونایی که از محل کارشون خوششون نمیاد بخیر

 همه خفتند و من دلشده را خواب نبرد؛ همه شب دیده من بر فلک استاره شمرد... #مولانا