uz
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
3 501
Obunachilar
-224 soatlar
-137 kunlar
-6730 kunlar
Postlar arxiv
#شهاب_تیام دوست دارم #استوری

میخوام یه روزی پیر بشیم کنار هم ما... میخوام یروز بجای من همش بگم ما.... @gitmit

هر آدمی شاید در عمرش، فقط یک بار می تواند کسی را به تمامی دوست بدارد. تمامش را، حتی تیرگی های روحش را بپرستد. خدا بسازد، از آدمی که می داند آسمانی نیست. نگاهش کند و دلش ضعف برود و بی آن که داشتن یا نداشتن آغوشش چندان مهم باشد، از حال خوب او به آرامش برسد. محو شود، پنهان شود، گم شود در زوایای تنِ او... حتی اگر به نگاهی از دور قناعت کند. دل خوش کند حتا به بوسه های ناممکن قبل از خواب، به عکسی روی گوشی موبایلی. هر کسی شاید فقط یک بار، با یک آدم، پرنده می شود... @gitmit

دوتا از قشنگترین خواهشای عاشقانه رو داریوش خونده : اولی اونجا ک میگه «من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی این دیگه یه التماسه،
دوتا از قشنگترین خواهشای عاشقانه رو داریوش خونده : اولی اونجا ک میگه «من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی این دیگه یه التماسه، من میخام بیای بمونی» دومی هم «گریه نمیکنم نرو، آه نمیکشم بشین حرف نمی‌زنم بمون، بغض نمیکنم ببین» دل سنگم آب می‌کنه... @gitmit

دست و دلم بی تو به هیچ کاری نمیره مهربون.... @gitmit

بعضی ها مثل هوا میمونن،⁦ حضورشون همیشگی،حیات بخش و بی صداست. اما اگر نباشن، نفس دقایق رو بند میارن. بعضی ها مثل نت های موسیقی میمونن... بودنشون ریتم زندگی رو خوش نوا و خوش آهنگ تر میکنه. بعضی ها حکم حَلّالِ شکرِ تویِ لیوان چای رو دارن، با حضورشون دقایق خوشیمون رو شیرین تر میکنن. من اسم این بعضی ها رو "دوست" گذاشتم. آدم هایی که داشتنشون حکم نعمت و آب روی آتیش رو داره. و میتونید ناب ترین لحظه ها رو کنار اون ها تجربه کنید. انگار که اگر این" بعضی ها" نباشن، زندگی از گلوی آدم،پایین نمیره... @gitmit

باید یکی را در زندگی داشت... حتما که نباید عشق یا معشوقت باشد! میتواند یک دوست یا یک رفیقِ. خیلی صمیمی باشد که حالت کنارش خوب
باید یکی را در زندگی داشت... حتما که نباید عشق یا معشوقت باشد! میتواند یک دوست یا یک رفیقِ. خیلی صمیمی باشد که حالت کنارش خوبه خوب باشد. که شریکِ غم و شادی هایَت باشد که تفریح و شوخی و خنده هایت کنار او باشد... که روزهایت چه خوب چه بد کنار او بگذرد. باید یکی را در زندگی داشت. یکی از جنسِ رفیقی بی ریا، یکی درست مثل تو... @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

ســــريال : دل 🔺 قسمت : 26 ✅ کیفیت 1080 #دل @gitmit

ســــريال : دل 🔺 قسمت : 26 ✅ کیفیت 480 #دل @gitmit

ببین چه قشنگ کنار هم چیدم همه خاطره هامونو @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

▪️ســــريال : هم گناه ◀️ فصل دوم 🔺 قسمت : 2 ✅ کیفیت 1080 #هم_گناه @gitmit

▪️ســــريال : هم گناه ◀️ فصل دوم 🔺 قسمت : 2 ✅ کیفیت 480 #هم_گناه @gitmit

آهنگ #جدید امیر حسین افتخاری پریزاد @gitmit

دلم میخواست پس از اون خواب شیرین دیگه چشمم به دنیا وا نمیشد میون قلب متروکم نشونی دیگه از خاطره پیدا نمیشد.... #علی_زند_وکیلی لالایی #کلیپ @gitmit