3 501
订阅者
-224 小时
-137 天
-6730 天
帖子存档
3 501
هر آدمی شاید در عمرش،
فقط یک بار می تواند کسی را به تمامی دوست بدارد.
تمامش را، حتی تیرگی های روحش را بپرستد.
خدا بسازد، از آدمی که می داند آسمانی نیست.
نگاهش کند و دلش ضعف برود
و بی آن که داشتن یا نداشتن آغوشش چندان مهم باشد،
از حال خوب او به آرامش برسد. محو شود،
پنهان شود، گم شود در زوایای تنِ او...
حتی اگر به نگاهی از دور قناعت کند.
دل خوش کند حتا به بوسه های ناممکن قبل از خواب،
به عکسی روی گوشی موبایلی.
هر کسی شاید فقط یک بار،
با یک آدم، پرنده می شود...
@gitmit
3 501
دوتا از قشنگترین خواهشای عاشقانه رو داریوش خونده :
اولی اونجا ک میگه
«من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی
این دیگه یه التماسه، من میخام بیای بمونی»
دومی هم
«گریه نمیکنم نرو، آه نمیکشم بشین
حرف نمیزنم بمون، بغض نمیکنم ببین»
دل سنگم آب میکنه...
@gitmit
3 501
بعضی ها مثل هوا میمونن،
حضورشون همیشگی،حیات بخش و بی صداست.
اما اگر نباشن، نفس دقایق رو بند میارن.
بعضی ها مثل نت های موسیقی میمونن...
بودنشون ریتم زندگی رو خوش نوا و خوش آهنگ تر میکنه.
بعضی ها حکم حَلّالِ شکرِ تویِ لیوان چای رو دارن،
با حضورشون دقایق خوشیمون رو شیرین تر میکنن.
من اسم این بعضی ها رو "دوست" گذاشتم.
آدم هایی که داشتنشون حکم نعمت و آب روی آتیش رو داره.
و میتونید ناب ترین لحظه ها رو کنار اون ها تجربه کنید.
انگار که اگر این" بعضی ها" نباشن،
زندگی از گلوی آدم،پایین نمیره...
@gitmit
3 501
باید یکی را در زندگی داشت...
حتما که نباید عشق یا معشوقت باشد!
میتواند یک دوست یا یک رفیقِ. خیلی صمیمی باشد که حالت کنارش خوبه خوب باشد.
که شریکِ غم و شادی هایَت باشد که تفریح و شوخی و خنده هایت کنار او باشد...
که روزهایت چه خوب چه بد کنار او بگذرد.
باید یکی را در زندگی داشت.
یکی از جنسِ رفیقی بی ریا،
یکی درست مثل تو...
@gitmit
3 501
دلم میخواست پس از اون خواب شیرین
دیگه چشمم به دنیا وا نمیشد
میون قلب متروکم نشونی
دیگه از خاطره پیدا نمیشد....
#علی_زند_وکیلی لالایی #کلیپ
@gitmit
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
