uz
Feedback
ﻣﺎﻧﺎ ﻧﻴﺴﺘﺎﻧﻲ Mana Neyestani

ﻣﺎﻧﺎ ﻧﻴﺴﺘﺎﻧﻲ Mana Neyestani

Kanalga Telegram’da o‘tish

ﺳﻌﻲ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻛﺎﺭﻫﺎﻳﻢ ﺭا اﺯ اﻳﻦ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ اﻳﻨﺠﺎ ﻫﻢ ﺑﮕﺬاﺭﻡ. Iranian cartoonist and comic artist.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali ﻣﺎﻧﺎ ﻧﻴﺴﺘﺎﻧﻲ Mana Neyestani analitikasi

ﻣﺎﻧﺎ ﻧﻴﺴﺘﺎﻧﻲ Mana Neyestani (@mananey) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 927 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 586-o'rinni va Eron mintaqasida 16 821-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 927 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 760 ga, so‘nggi 24 soatda esa -7 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 76.29% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 800.32% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 15 202 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 159 479 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 346 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent مانا, حکومت, دویچه, وله, اعتراض kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
ﺳﻌﻲ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻛﺎﺭﻫﺎﻳﻢ ﺭا اﺯ اﻳﻦ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ اﻳﻨﺠﺎ ﻫﻢ ﺑﮕﺬاﺭﻡ. Iranian cartoonist and comic artist.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 927
Obunachilar
-724 soatlar
+577 kunlar
+76030 kunlar
Postlar arxiv
زیر قالی ِ قالیشاه منتشر شده ‌در دویچه وله فارسی مانا نیستانی @mananey
زیر قالی ِ قالیشاه منتشر شده ‌در دویچه وله فارسی مانا نیستانی @mananey

آینده ما درگرو کنار هم بودن است @mananey مانا نیستانی دویچه وله فارسی
آینده ما درگرو کنار هم بودن است @mananey مانا نیستانی دویچه وله فارسی

پهلوان سازش ناپذیر @mananey مانا نیستانی
+1
پهلوان سازش ناپذیر @mananey مانا نیستانی

قربانی در راه عشق منتشر شده در دویچه وله فارسی @mananey مانا نیستانی
قربانی در راه عشق منتشر شده در دویچه وله فارسی @mananey مانا نیستانی

مرجان ساتراپی @mananey مانا نیستانی منتشر شده در دویچه وله فارسی
مرجان ساتراپی @mananey مانا نیستانی منتشر شده در دویچه وله فارسی

چند ماه از قتل‌عام دی‌ماه گذشته است؛ جنگی میان جمهوری اسلامی، آمریکا و اسرائیل درگرفته، اینترنتی که نزدیک به سه ماه قطع بود، حالا کم‌کم وصل می‌شود و زمزمه‌های توافقی میان رژیم و آمریکا به گوش می‌رسد؛ توافقی که هنوز امکان تحقق و ابعادش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هم‌زمان، گروه‌های مختلف اپوزیسیون سرگرم جدال، حذف معنوی و مقصر دانستن یکدیگرند. اما شاید در میان همه این آشوب‌ها، یک چیز بیش از هر چیز دیگر قطعی به نظر برسد: عادی شدن گرفتن جان ایرانی به جرم مخالفت و خواستنِ تغییر.

کمد لباس یک ایرانی منتشر شده در دویچه وله فارسی @mananey مانا نیستانی
کمد لباس یک ایرانی منتشر شده در دویچه وله فارسی @mananey مانا نیستانی

Repost from Iranriseonline
از مصایب ضحاک جدید اختصاصی: ایران‌رایز اثر مانا نیستانی #internetblackoutiran #alleyesoniran #iranProtests @iranriseonline
+1
از مصایب ضحاک جدید اختصاصی: ایران‌رایز اثر مانا نیستانی #internetblackoutiran #alleyesoniran #iranProtests @iranriseonline

مجریان مسلح تلویزیون منتشرشده در دویچه وله فارسی @mananey مانا نیستانی
مجریان مسلح تلویزیون منتشرشده در دویچه وله فارسی @mananey مانا نیستانی

آموزش کار با سلاح گرم و نمایش پیاپی سلاح در برنامه های تلویزیون رسمی
آموزش کار با سلاح گرم و نمایش پیاپی سلاح در برنامه های تلویزیون رسمی

آقای فراهانی! ما مرضِ انقلابی‌گری نداریم و با نسل شما بر سرِ انقلاب کردن کل نینداخته‌ایم. تفریح ما چای و سیگار و بعدش یک عدد انقلاب نبوده که حالا انقلاب‌هایمان را کنار هم بگذاریم و ببینیم مالِ چه کسی بزرگ‌تر و بهتر است. من از طرف خودم می‌گویم: از هرچه انقلاب و انقلابی‌گری است بیزارم. انقلابِ نسل شما ما را ناچار کرده انقلابی شویم. ایرج طهماسب راست می‌گفت که اگر انقلاب چیز خوبی بود، آمریکا و اروپا هر سال انقلاب می‌کردند؛ اما عمداً ـ مثل شما و بسیاری از هم‌نسلان‌تان ـ باقیِ حقیقت را نگفت که چرا اروپا و آمریکا ناچار نیستند و ما ناچاریم. ما محکومیم به انقلاب، یا هر روش دیگری که این هیولای وحشتناک را براندازد. این هیولا محصولِ همان انقلاب و انقلابی‌گریِ شماست. اگر انقلاب شما نبود، نیکا، سارینا، مهسا ژینا امینی و صدها دختر و زن دیگر به خاطرِ چند تار موی بیرون‌مانده از روسری جان نمی‌دادند. اگر انقلاب شما نبود، هر چند سال یک‌بار صدها نفر گوشتِ دمِ گلوله نمی‌شدند به امیدِ تغییر؛ کشتارها به قتل‌عام تبدیل نمی‌شد؛ با آمریکا و اسرائیل جنگ نمی‌شد، شاید حتی با عراق هم. جانِ هزاران نفر نجات پیدا می‌کرد. اگر انقلاب شما نبود، شاید رودخانه‌ها، جنگل‌ها و دریاچه‌ها حفظ شده بودند و کوه‌ها را موریانه‌ی آشیانه‌های موشکی سوراخ‌سوراخ نکرده بود. آقای فراهانی! اگر آن انقلاب نبود، اگر مُدِ انقلابی‌گری حکومتی را که ـ با همه‌ی ایرادهایش ـ به‌مراتب اصلاح‌پذیرتر از رژیم فعلی بود سرنگون نکرده بود، متحجرترین تفکرها شریان‌های وطن را در اختیار نمی‌گرفتند. همکاران شما، آن‌هایی که در غیاب‌شان کار و بازی کردید، شاید سرنوشت دیگری پیدا می‌کردند: نصرت کریمی‌ها، ملک‌مطیعی‌ها، وثوقی‌ها، فرزانه تأییدی‌ها و سوسن تسلیمی‌ها. اگر انقلاب شما نبود، این همه دکتر و مهندس و کارگر و ورزشکار و هنرمند، به‌جای پرداختن به کار و زندگی خود، برای نجاتِ مملکت ناچار به خطر کردن در برابر هیولایی که مثل ریگ آدم می‌کشد نبودند؛ از بین نمی‌رفتند یا در صفِ انتظارِ اعدام قرار نمی‌گرفتند. آقای فراهانی! من، برخلاف خیلی‌ها، نقش روشنفکران را در انقلاب ۵۷ کمتر از آن چیزی می‌دانم که امروز وانمود می‌شود؛ چرا که نفوذ و تأثیرشان نهایتاً در تیراژِ چندصد یا چندهزار نسخه‌ایِ مجلات و کتاب‌ها خلاصه می‌شد، حال آن‌که اسلام‌گراها تشکیلاتِ قدرتمندِ سنتیِ خود را داشتند: مسجدها، هیئت‌ها، تکیه‌ها و البته بازار. همان‌ها کار را تمام کردند. اما این، چیزی از خطای روشنفکریِ ما کم نمی‌کند؛ روشنفکری‌ای که سمتِ غلط را انتخاب کرد و با تفکری متعلق به هزار و چهارصد سال پیش هم‌کاسه شد و دنبالش راه افتاد. نه، من نقش شما را آن‌قدر که بزرگش می‌کنند تعیین‌کننده نمی‌دانم؛ اما دست‌کم به آن فاجعه مفتخر نباشید. انقلابِ شما ملتِ ایران را بدبخت کرد و ما را محکوم به جان‌دادن‌های بسیار و گذر از مسیری به‌مراتب خون‌بارتر؛ فقط برای این‌که شاید بتوانیم گندی را که نسلِ شما زد، جمع‌وجور کنیم. آدمیزاد برای زندگی و بقا به اعضایی مهم‌تر از نرینگی نیاز دارد!

بدون شرح @mananey
بدون شرح @mananey

«آه، مثل روزهای خوش قدیم ما !» @mananey مانا نیستانی
«آه، مثل روزهای خوش قدیم ما !» @mananey مانا نیستانی

سیم‌کارت سفید ها منتشرشده در دویچه وله فارسی @mananey مانا نیستانی
سیم‌کارت سفید ها منتشرشده در دویچه وله فارسی @mananey مانا نیستانی

فریاد خاموش مانا نیستانی @mananey
فریاد خاموش مانا نیستانی @mananey

شناسه صفحه بسته شده: neyestanimana (بدون نقطه یا چیزی)