ﻣﺎﻧﺎ ﻧﻴﺴﺘﺎﻧﻲ Mana Neyestani
前往频道在 Telegram
ﺳﻌﻲ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻛﺎﺭﻫﺎﻳﻢ ﺭا اﺯ اﻳﻦ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ اﻳﻨﺠﺎ ﻫﻢ ﺑﮕﺬاﺭﻡ. Iranian cartoonist and comic artist.
显示更多📈 Telegram 频道 ﻣﺎﻧﺎ ﻧﻴﺴﺘﺎﻧﻲ Mana Neyestani 的分析概览
频道 ﻣﺎﻧﺎ ﻧﻴﺴﺘﺎﻧﻲ Mana Neyestani (@mananey) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 927 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 586,并在 伊朗 地区排名第 16 821 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 927 名订阅者。
根据 23 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 760,过去 24 小时变化为 -7,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 76.29%。内容发布后 24 小时内通常能获得 800.32% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 15 202 次浏览,首日通常累积 159 479 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 346。
- 主题关注点: 内容集中在 مانا, حکومت, دویچه, وله, اعتراض 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“ﺳﻌﻲ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻛﺎﺭﻫﺎﻳﻢ ﺭا اﺯ اﻳﻦ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ اﻳﻨﺠﺎ ﻫﻢ ﺑﮕﺬاﺭﻡ.
Iranian cartoonist and comic artist.”
凭借高频更新(最新数据采集于 24 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。
19 927
订阅者
-724 小时
+577 天
+76030 天
帖子存档
زیر قالی ِ قالیشاه
منتشر شده در دویچه وله فارسی
مانا نیستانی
@mananey
آینده ما درگرو کنار هم بودن است
@mananey
مانا نیستانی
دویچه وله فارسی
قربانی در راه عشق
منتشر شده در دویچه وله فارسی
@mananey
مانا نیستانی
چند ماه از قتلعام دیماه گذشته است؛ جنگی میان جمهوری اسلامی، آمریکا و اسرائیل درگرفته، اینترنتی که نزدیک به سه ماه قطع بود، حالا کمکم وصل میشود و زمزمههای توافقی میان رژیم و آمریکا به گوش میرسد؛ توافقی که هنوز امکان تحقق و ابعادش در هالهای از ابهام قرار دارد. همزمان، گروههای مختلف اپوزیسیون سرگرم جدال، حذف معنوی و مقصر دانستن یکدیگرند. اما شاید در میان همه این آشوبها، یک چیز بیش از هر چیز دیگر قطعی به نظر برسد: عادی شدن گرفتن جان ایرانی به جرم مخالفت و خواستنِ تغییر.
کمد لباس یک ایرانی
منتشر شده در دویچه وله فارسی
@mananey
مانا نیستانی
Repost from Iranriseonline
+1
از مصایب ضحاک جدید
اختصاصی: ایرانرایز
اثر مانا نیستانی
#internetblackoutiran #alleyesoniran #iranProtests
@iranriseonline
مجریان مسلح تلویزیون
منتشرشده در دویچه وله فارسی
@mananey
مانا نیستانی
آموزش کار با سلاح گرم و نمایش پیاپی سلاح در برنامه های تلویزیون رسمی
آقای فراهانی! ما مرضِ انقلابیگری نداریم و با نسل شما بر سرِ انقلاب کردن کل نینداختهایم. تفریح ما چای و سیگار و بعدش یک عدد انقلاب نبوده که حالا انقلابهایمان را کنار هم بگذاریم و ببینیم مالِ چه کسی بزرگتر و بهتر است.
من از طرف خودم میگویم: از هرچه انقلاب و انقلابیگری است بیزارم. انقلابِ نسل شما ما را ناچار کرده انقلابی شویم.
ایرج طهماسب راست میگفت که اگر انقلاب چیز خوبی بود، آمریکا و اروپا هر سال انقلاب میکردند؛ اما عمداً ـ مثل شما و بسیاری از همنسلانتان ـ باقیِ حقیقت را نگفت که چرا اروپا و آمریکا ناچار نیستند و ما ناچاریم. ما محکومیم به انقلاب، یا هر روش دیگری که این هیولای وحشتناک را براندازد. این هیولا محصولِ همان انقلاب و انقلابیگریِ شماست.
اگر انقلاب شما نبود، نیکا، سارینا، مهسا ژینا امینی و صدها دختر و زن دیگر به خاطرِ چند تار موی بیرونمانده از روسری جان نمیدادند. اگر انقلاب شما نبود، هر چند سال یکبار صدها نفر گوشتِ دمِ گلوله نمیشدند به امیدِ تغییر؛ کشتارها به قتلعام تبدیل نمیشد؛ با آمریکا و اسرائیل جنگ نمیشد، شاید حتی با عراق هم. جانِ هزاران نفر نجات پیدا میکرد. اگر انقلاب شما نبود، شاید رودخانهها، جنگلها و دریاچهها حفظ شده بودند و کوهها را موریانهی آشیانههای موشکی سوراخسوراخ نکرده بود.
آقای فراهانی! اگر آن انقلاب نبود، اگر مُدِ انقلابیگری حکومتی را که ـ با همهی ایرادهایش ـ بهمراتب اصلاحپذیرتر از رژیم فعلی بود سرنگون نکرده بود، متحجرترین تفکرها شریانهای وطن را در اختیار نمیگرفتند. همکاران شما، آنهایی که در غیابشان کار و بازی کردید، شاید سرنوشت دیگری پیدا میکردند: نصرت کریمیها، ملکمطیعیها، وثوقیها، فرزانه تأییدیها و سوسن تسلیمیها.
اگر انقلاب شما نبود، این همه دکتر و مهندس و کارگر و ورزشکار و هنرمند، بهجای پرداختن به کار و زندگی خود، برای نجاتِ مملکت ناچار به خطر کردن در برابر هیولایی که مثل ریگ آدم میکشد نبودند؛ از بین نمیرفتند یا در صفِ انتظارِ اعدام قرار نمیگرفتند.
آقای فراهانی! من، برخلاف خیلیها، نقش روشنفکران را در انقلاب ۵۷ کمتر از آن چیزی میدانم که امروز وانمود میشود؛ چرا که نفوذ و تأثیرشان نهایتاً در تیراژِ چندصد یا چندهزار نسخهایِ مجلات و کتابها خلاصه میشد، حال آنکه اسلامگراها تشکیلاتِ قدرتمندِ سنتیِ خود را داشتند: مسجدها، هیئتها، تکیهها و البته بازار. همانها کار را تمام کردند. اما این، چیزی از خطای روشنفکریِ ما کم نمیکند؛ روشنفکریای که سمتِ غلط را انتخاب کرد و با تفکری متعلق به هزار و چهارصد سال پیش همکاسه شد و دنبالش راه افتاد.
نه، من نقش شما را آنقدر که بزرگش میکنند تعیینکننده نمیدانم؛ اما دستکم به آن فاجعه مفتخر نباشید. انقلابِ شما ملتِ ایران را بدبخت کرد و ما را محکوم به جاندادنهای بسیار و گذر از مسیری بهمراتب خونبارتر؛ فقط برای اینکه شاید بتوانیم گندی را که نسلِ شما زد، جمعوجور کنیم.
آدمیزاد برای زندگی و بقا به اعضایی مهمتر از نرینگی نیاز دارد!
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
