uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 704 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 608-o'rinni va Eron mintaqasida 16 978-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 704 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -257 ga, so‘nggi 24 soatda esa -1 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 12.08% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 4.15% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 382 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 818 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 23 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 704
Obunachilar
-124 soatlar
-327 kunlar
-25730 kunlar
Postlar arxiv
من می‌خوام به جای تموم شبایی که کسی بهت شب بخیر نگفته، شباتو بخیر کنم. می‌خوام به اندازه‌ی تموم دوستت دارمایی که نشنیدی، دوستت داشته باشم. می‌خوام به اندازه‌ی همه‌ی اون لحظه‌هایی که تنها بودی و دوست داشتی یکی کنارت باشه، پیشت باشم. می‌خوام به اندازه‌ی هر ثانیه‌ای که دلت می‌خواسته یکی بغلت کنه، تو بغلم باشی. می‌خوام به اندازه‌ی همه‌ی گریه‌هات، بخندونمت، به اندازه‌ی همه‌ی دلتنگیات خوش‌حالت کنم. می خوام به اندازه تموم روزای بدت برات خاطره خوب بسازم. می خوام همه ی تنهاییاتو جبران کنم، می خوام زندگیتو قشنگ کنم. ببین. من انقدر دوستت دارم، که هرچی دارم مال تو، همه‌ی خنده‌ها مال تو، همه‌ چیزای خوب مال تو، همه‌ قشنگیا، همه بهترینا مال تو؛ از بین همه‌ی دوست داشتنی‌های توی این دنیا فقط یه تو واسه من.

جوری که اسم های لُری قشنگن: . تیارا       آراینده چشم . بردین     قوی و رویین تن . ایلدا       مادر ایل، شیرزن . هیرمان   خاطره‌ی به یادماندنی . آسام       آرامش بخش . ماهیدا     ماه مادر . آرتیام      برای چشمانم

وقتی یه بار به من دروغ گفتی و من واقعیت رو فهمیدم، دیگه همیشه فکر میکنم داری بهم دروغ میگی.  

برخی آدم ها شما را ترک خواهند کرد. اما این پایان داستان شما نیست، این پایان نقش آنها در داستان شماست.

سلام بركسى كه متوجه شد حرف زدن واقعيت را تغيير نمى دهد، پس سكوت كرد.

گفت خب ایراد تو چیست؟ گفتم زیاد فکر می‌کنم، خیلی، بی‌نهایت، به هر چیز مسخره‌ای بارها و بارها، مخصوصا اگر برایم زیاد اهمیت داشته باشد، درون خود می‌ریزم و بدتر از همه نمی‌توانم هیچکدام از این‌ها را بگویم، و در نهایت می‌دانم همین نابودم می‌کند.

من عاشق احترام گذاشتن به کسی‌ام که برام توضیح میده، چون حس می‌کنم که از بدفهمی‌هام می‌ترسه و براش آدم مهمی هستم.

میگم خوبم ولی کنار انگشتام زخمه میگم خوبم ولی معدم درده میگم خوبم ولی پشت دستام کبوده میگم خوبم ولی زیر چشمام گوده میگم خوبم ولی قلبم تیر میکشه میگم خوبم ولی موهام میریزه میگم خوبم ولی شبا دیر میخوابم میگم خوبم ولی ولی ولی...

این ذات حمایت کننده‌ی آقایون واقعا جذابه؛ دوسش داری؟ واست میخرم مشکلی پیش اومده؟ حلش میکنم ناراحتی؟ بپوش میام دنبالت از پسش برنمیای؟ من کمکت میکنم

یه روزی میام براتون می‌نویسم «شادمانی نشست و غم برخاست» قول...🕊

یادآوری ، سازگاری بیش از حد شمار و بی ارزش میکنه‌ .

. اشتباه اولم این بود که به آدما اعتماد کردم اما بدترین اشتباهم این بود که فکر میکردم آدما بعد از عذرخواهی واقعاً تغییر میکنن... .

ساکت شدن، اولین واکنش دفاعی من در برابر ناراحتیامه.

یکی از قشنگ ترین متن هایی که امروز خوندم این بود که می گفت: بالاخره همه مون یه جایی دل میکَنیم، یه جایی قبول می کنیم که فایده نداره، یه جایی میزنی رو ترمز و دور میزنی و برمیگردی! وقتی تموم عمرت رو روی مسیر یا آدم اشتباه اصرار میکنی بالاخره یه جایی میفهمی که نه اون آدمِ اشتباهو دوست داری و نه اون مسیر و رنج‌و… تو فقط عادت کردی و اونقدرا خسته ای که حوصله ای برای تغییرش نداری! ولی وقتی همت میکنی و مسیرتو عوض میکنی تازه میفهمی که تا اون روز اصلاً زندگی نکردی و روی چه اشتباه بزرگی ایستاده بودی و چه عذابی رو متحمل شدی… چون تا قبل اون جسارت پریدن و رها کردن رو نداشتی🌱

‏الان باید از پس زندگی بربیام، بعداً یادم بنداز برات تعریف کنم چقدر همه‌چیز پیچیده و دور از دسترس بود. چطور یه‌سری چیزهارو به ناچار تحمل کردم و فهمیدم که بعضی مسیرها، نه انتخاب من بودن و نه چیزی که دلم می‌خواست، اما مجبور شدم ادامه بدم و ازشون رد بشم.

Take risks in your life: If you win, you can lead! If you lose, you can guide! توی زندگیت ریسک کن: اگه برنده بشی، می‌تونی رهبری کنی. اگه ببازی، می‌تونی راهنما باشی!

قدم‌های کوچیک هر روزت تهش میشه یه قدم بزرگ، بعد از صبر "معجزه" سبز میشه 🌱

دلم میخواد یه پلاکارد بگیرم دستم که روش نوشته: من با يه نخ خيلى نازك به اين دنيا وصلم با من مدارا کنید. ‏من غرق غم، استرس، اضطراب، احساس عقب بودن، سختى و فشار هستم. خستم و در عین حال تلاش ميكنم كه اين نخ نازك بريده نشه و سعی میکنم شرایط رو هندل کنم.

و شما هیچگاه نخواهید فهمید! چِه کسی، کجا ‌در نیمه شب، از کدام شب ها با بغض و دلتنگی برای شما از خواب پریده است...✨

از مقایسه خود با افرادی که " خانواده حمایتگر " دارن دست بردارید.