ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 704 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 608 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 978 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 704 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -257، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -1، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 12.08‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.15‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 382 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 818 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 23.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 704
المشتركون
-124 ساعات
-327 أيام
-25730 أيام
أرشيف المشاركات
من می‌خوام به جای تموم شبایی که کسی بهت شب بخیر نگفته، شباتو بخیر کنم. می‌خوام به اندازه‌ی تموم دوستت دارمایی که نشنیدی، دوستت داشته باشم. می‌خوام به اندازه‌ی همه‌ی اون لحظه‌هایی که تنها بودی و دوست داشتی یکی کنارت باشه، پیشت باشم. می‌خوام به اندازه‌ی هر ثانیه‌ای که دلت می‌خواسته یکی بغلت کنه، تو بغلم باشی. می‌خوام به اندازه‌ی همه‌ی گریه‌هات، بخندونمت، به اندازه‌ی همه‌ی دلتنگیات خوش‌حالت کنم. می خوام به اندازه تموم روزای بدت برات خاطره خوب بسازم. می خوام همه ی تنهاییاتو جبران کنم، می خوام زندگیتو قشنگ کنم. ببین. من انقدر دوستت دارم، که هرچی دارم مال تو، همه‌ی خنده‌ها مال تو، همه‌ چیزای خوب مال تو، همه‌ قشنگیا، همه بهترینا مال تو؛ از بین همه‌ی دوست داشتنی‌های توی این دنیا فقط یه تو واسه من.

جوری که اسم های لُری قشنگن: . تیارا       آراینده چشم . بردین     قوی و رویین تن . ایلدا       مادر ایل، شیرزن . هیرمان   خاطره‌ی به یادماندنی . آسام       آرامش بخش . ماهیدا     ماه مادر . آرتیام      برای چشمانم

وقتی یه بار به من دروغ گفتی و من واقعیت رو فهمیدم، دیگه همیشه فکر میکنم داری بهم دروغ میگی.  

برخی آدم ها شما را ترک خواهند کرد. اما این پایان داستان شما نیست، این پایان نقش آنها در داستان شماست.

سلام بركسى كه متوجه شد حرف زدن واقعيت را تغيير نمى دهد، پس سكوت كرد.

گفت خب ایراد تو چیست؟ گفتم زیاد فکر می‌کنم، خیلی، بی‌نهایت، به هر چیز مسخره‌ای بارها و بارها، مخصوصا اگر برایم زیاد اهمیت داشته باشد، درون خود می‌ریزم و بدتر از همه نمی‌توانم هیچکدام از این‌ها را بگویم، و در نهایت می‌دانم همین نابودم می‌کند.

من عاشق احترام گذاشتن به کسی‌ام که برام توضیح میده، چون حس می‌کنم که از بدفهمی‌هام می‌ترسه و براش آدم مهمی هستم.

میگم خوبم ولی کنار انگشتام زخمه میگم خوبم ولی معدم درده میگم خوبم ولی پشت دستام کبوده میگم خوبم ولی زیر چشمام گوده میگم خوبم ولی قلبم تیر میکشه میگم خوبم ولی موهام میریزه میگم خوبم ولی شبا دیر میخوابم میگم خوبم ولی ولی ولی...

این ذات حمایت کننده‌ی آقایون واقعا جذابه؛ دوسش داری؟ واست میخرم مشکلی پیش اومده؟ حلش میکنم ناراحتی؟ بپوش میام دنبالت از پسش برنمیای؟ من کمکت میکنم

یه روزی میام براتون می‌نویسم «شادمانی نشست و غم برخاست» قول...🕊

یادآوری ، سازگاری بیش از حد شمار و بی ارزش میکنه‌ .

. اشتباه اولم این بود که به آدما اعتماد کردم اما بدترین اشتباهم این بود که فکر میکردم آدما بعد از عذرخواهی واقعاً تغییر میکنن... .

ساکت شدن، اولین واکنش دفاعی من در برابر ناراحتیامه.

یکی از قشنگ ترین متن هایی که امروز خوندم این بود که می گفت: بالاخره همه مون یه جایی دل میکَنیم، یه جایی قبول می کنیم که فایده نداره، یه جایی میزنی رو ترمز و دور میزنی و برمیگردی! وقتی تموم عمرت رو روی مسیر یا آدم اشتباه اصرار میکنی بالاخره یه جایی میفهمی که نه اون آدمِ اشتباهو دوست داری و نه اون مسیر و رنج‌و… تو فقط عادت کردی و اونقدرا خسته ای که حوصله ای برای تغییرش نداری! ولی وقتی همت میکنی و مسیرتو عوض میکنی تازه میفهمی که تا اون روز اصلاً زندگی نکردی و روی چه اشتباه بزرگی ایستاده بودی و چه عذابی رو متحمل شدی… چون تا قبل اون جسارت پریدن و رها کردن رو نداشتی🌱

‏الان باید از پس زندگی بربیام، بعداً یادم بنداز برات تعریف کنم چقدر همه‌چیز پیچیده و دور از دسترس بود. چطور یه‌سری چیزهارو به ناچار تحمل کردم و فهمیدم که بعضی مسیرها، نه انتخاب من بودن و نه چیزی که دلم می‌خواست، اما مجبور شدم ادامه بدم و ازشون رد بشم.

Take risks in your life: If you win, you can lead! If you lose, you can guide! توی زندگیت ریسک کن: اگه برنده بشی، می‌تونی رهبری کنی. اگه ببازی، می‌تونی راهنما باشی!

قدم‌های کوچیک هر روزت تهش میشه یه قدم بزرگ، بعد از صبر "معجزه" سبز میشه 🌱

دلم میخواد یه پلاکارد بگیرم دستم که روش نوشته: من با يه نخ خيلى نازك به اين دنيا وصلم با من مدارا کنید. ‏من غرق غم، استرس، اضطراب، احساس عقب بودن، سختى و فشار هستم. خستم و در عین حال تلاش ميكنم كه اين نخ نازك بريده نشه و سعی میکنم شرایط رو هندل کنم.

و شما هیچگاه نخواهید فهمید! چِه کسی، کجا ‌در نیمه شب، از کدام شب ها با بغض و دلتنگی برای شما از خواب پریده است...✨

از مقایسه خود با افرادی که " خانواده حمایتگر " دارن دست بردارید.