uz
Feedback
" IWhomaan "

" IWhomaan "

Kanalga Telegram’da o‘tish

Admin: @M_Hanioo_Donyrt . . . یه یهودی که به زبان فارسی توییت میذاره

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali " IWhomaan " analitikasi

" IWhomaan " (@whoman88) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 17 606 obunachidan iborat bo'lib, Din & Maʼnaviyat toifasida 4 761-o'rinni va Eron mintaqasida 18 813-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 17 606 obunachiga ega bo‘ldi.

24 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -51 ga, so‘nggi 24 soatda esa -3 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 19.69% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 7.97% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 3 466 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 1 404 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 40 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent هانی, وقت, کانفیگ, کس, آدم kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
Admin: @M_Hanioo_Donyrt . . . یه یهودی که به زبان فارسی توییت میذاره

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 25 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Din & Maʼnaviyat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

17 606
Obunachilar
-324 soatlar
-157 kunlar
-5130 kunlar
Postlar arxiv
‏اونا اشکهام‌ نبود عزیزم ارزش و‌ جایگاه و علاقم به تو بود که فرو میریخت.

‏یاد اون قسمت فرندز افتادم که ریچارد از مونیکا خواست برگردن به هم و مونیکا قبول نکرد و گفت مووآن کردن از تو سخت‌ترین کاری بود که تو زندگیم مجبور به انجامش بودم و فکر نمیکنم بتونم یه بار دیگه از پسش بربیام. منم همینطور.

اصلا به قيافه نيست شما هلو هم باشی ، يكى با پياز بهت خيانت ميكنه. هانی

روک بگم اگر دختری قیافه قابل قبولی نداشته باشه هیچ پسری فرصت آشنایی بهش نمیده تا بعدا با اخلاق خوبش آشنا بشه ! ) منطقی است دخترا هم وظیفه ندارند که با بی پولی پسر کنار بیاد تا بعدا آیا پولدار بشه یا نه. این هم منطقی است.

هیچوقت خودتو با بقیه مقایسه نکن چون میبینی بهترن کیر میشی

من و عاقل ترین رفیقم در حال ساخت چت فیک :
من و عاقل ترین رفیقم در حال ساخت چت فیک :

‏واقعيت اينه كه من اون دختر هميشگی نيستم‌ خيلى چیزا ازم كم شده. اعتمادم، شورم، حرف زدنم، حتى خنديدنم. آدم ها فكر مى كنن قوى ام چون چیزی نميگم، اما نمى دونن چقدر شبها با خودم جنگیدم كه صبح دوباره آدم معمولى اى باشم

من نگران اینم ک بانکا وصل شن دگ ب چ بهونه ای بگیم پول نداریم

🔴 دلیل قطع خدمات مبتنی بر کارت بانک‌ها اعلام شد 🔻شرکت خدمات انفورماتیک: در پی بروز برخی اختلالات در سامانه‌های کارت‌محور بانک‌های ملی، صادرات و تجارت که ناشی از حملات سایبری گزارش شده است، بدین‌وسیله به استحضار مشتریان گرامی و هم‌وطنان عزیز می‌رساند، شرکت خدمات انفورماتیک به‌منظور پیشگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز و صیانت از امنیت داده‌ها و دارایی‌های مشتریان، در حال حاضر ارائه خدمات مبتنی بر کارت را به صورت موقت از دسترس خارج کرده است. 🔻تیم‌های فنی و متخصصان امنیت سایبری در حال رفع اختلالات ایجادشده هستند تا امکان بهره‌برداری دوباره از خدمات فراهم شود.

دوباره سبز میشوی؛ به احترام اشک ها..🌱 هانی

بچه ها آدمیزاد از یه نظر شبیه موبایله. وقتی داره خودشو شارژ میکنه و ریکاوری میکنه کاری به کارش نداشته باشین. وگرنه ظرفیتش کم میشه! ممکنه داغ کنه هانی

🔥 فروش فوق‌العاده VPN فعال شد! ⚡ سرعت بالا 🔒 پایداری واقعی 💎 قیمت‌های استثنایی ▫️ 30 گیگ — 300 تومن ▫️ 50 گیگ — 500 تومن ▫
🔥 فروش فوق‌العاده VPN فعال شد! ⚡ سرعت بالا 🔒 پایداری واقعی 💎 قیمت‌های استثنایی ▫️ 30 گیگ — 300 تومن ▫️ 50 گیگ — 500 تومن ▫️ 100 گیگ — 899 تومن 📩 برای دریافت پکیج‌ها و خرید: http://t.me/VPN_plus_iran

‏بابام چندتا کلمه از اینستاگرام یاد گرفته الکی وسط جملاتش اضافشون میکنه، یهو اومد گفت: یه چیزی جدیدا خیلی وایرال شده تو ذهنم *Kiana*

‏این حجم از گرما حتی واسه شتر هم مناسب نیست. ب جز دوستم علی بلوچ

‏زبون‌ها واقعا جالب‌ترین چیزین که بشر درست کرده، یعنی چی که «بد» تو انگلیسی و فارسی جفتش معنی «بد» میده ولی حتی با اینکه از یه خانواده‌ی زبانین، این اتفاقی بوده و ریشه‌ی مشترک ندارن:)))))

من اگه به کسی چندبار فرصت دادم تو زندگیم هیچ موقع از روی بخشندگی یا ضعفم نبوده، بلکه فرصت دادم که بعد ها خودم حسرت هیچ چیزی رونخورم تهش بگم همه راه ها رو با این آدم رفتم و نشد، پس اگه یه روز گذاشتمت کنار بدون دیگه مسئله بخشش نیست من صرفا دیگه هیچ راه و مسیری با تو نمیبینم...

پریود شدن تو این گرما یعنی افول انسانیت، یعنی فحش، یعنی شکنجه، یعنی مرگ بر تمامیت این زندگی. هانی

دوس دارم تو سال جدید خیلی انسان بدتر پست تر و خودخواه تری باشم هانی

خيلى حسوديم ميشه به اونايى كه بلدن ساكت باشن، من كه ساكت ميشم، از قيافم زيرنويس پخش ميشه هانی

اونقدر کشش دادم که کشِ برگشت خورد تو صورت خودم 》S E T A