uz
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

Kanalga Telegram’da o‘tish

عندي مشاعر وبدفنها.

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
296
Obunachilar
-324 soatlar
-97 kunlar
-4730 kunlar
Postlar arxiv
خايفه ادخل اشوف النتيجه طلعت ولا لا الاقيها طلعت🙂

صباح الخير ي بشر

مبحبش حد يمسكلي علي كلمه انا شخص عفوي جداً وماليش ف ترتيب الكلام او اني اعمل حساب ايه اللي ممكن يحصل بعد كدا ! انا اصلاً بنسي اي حاجه بقولها و مبركزش ف حوار اني اثبت علي قرار او موقف دا انا كل قراراتي بتتغير ف ثانيه و اي حاجه قولتها من ربع ساعه عادي اغيرها بمنتهي السهوله ، انا مش في محكمه عشان أي كلمه اقولها اتحاسب عليها او عشان أي قرار خدته ف لحظه اندفاع يتاخد عليا ( انا براحتي )"

---- - لـِ تــبــادل @Ufgkj67gi حَـكَـاوِي الـقـلُـوب💞↻". https://t.me/H_a_k_a_w_y_jo ⤶رُكــنـِـي الـهَـادِئ ˚ 𐙚𓍢ִ໋⁩ https://t.me/R_o_k_n_y_jo منبع من اެݪݪطف🥹🤎" https://t.me/M_a_n_B_a_a_jo ----

لا هو لو فعلا ده الامتحان ف اجاباته صح

ممكن لما يطلعو بعد الامتحان حد يشوفها فا هي لو غلط نفسيته هاتبوظ

علشان لو غلط منشيلش ذنب حد

لقيتها بالصدفه والله ومعرفش صح ولا لا

انزلكو اجابات امتحان الأزهر🙂؟

والله كله صعب ربنا يتولانا ويسهلهم الصعب ويرجعو مجبورين الخاطر يارب

جدولهم صعب بصراحه

الايام دي تحديد مصير ربنا يعينهم بجد

انا قاعده خايفه ومتوتره لبتوع الأزهر والله🙂