es
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

Ir al canal en Telegram

عندي مشاعر وبدفنها.

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
296
Suscriptores
-224 horas
-87 días
-4430 días
Archivo de publicaciones
خايفه ادخل اشوف النتيجه طلعت ولا لا الاقيها طلعت🙂

صباح الخير ي بشر

مبحبش حد يمسكلي علي كلمه انا شخص عفوي جداً وماليش ف ترتيب الكلام او اني اعمل حساب ايه اللي ممكن يحصل بعد كدا ! انا اصلاً بنسي اي حاجه بقولها و مبركزش ف حوار اني اثبت علي قرار او موقف دا انا كل قراراتي بتتغير ف ثانيه و اي حاجه قولتها من ربع ساعه عادي اغيرها بمنتهي السهوله ، انا مش في محكمه عشان أي كلمه اقولها اتحاسب عليها او عشان أي قرار خدته ف لحظه اندفاع يتاخد عليا ( انا براحتي )"

---- - لـِ تــبــادل @Ufgkj67gi حَـكَـاوِي الـقـلُـوب💞↻". https://t.me/H_a_k_a_w_y_jo ⤶رُكــنـِـي الـهَـادِئ ˚ 𐙚𓍢ִ໋⁩ https://t.me/R_o_k_n_y_jo منبع من اެݪݪطف🥹🤎" https://t.me/M_a_n_B_a_a_jo ----

خلاص م هنزل🥲

لا هو لو فعلا ده الامتحان ف اجاباته صح

ممكن لما يطلعو بعد الامتحان حد يشوفها فا هي لو غلط نفسيته هاتبوظ

علشان لو غلط منشيلش ذنب حد

لقيتها بالصدفه والله ومعرفش صح ولا لا

انزلكو اجابات امتحان الأزهر🙂؟

والله كله صعب ربنا يتولانا ويسهلهم الصعب ويرجعو مجبورين الخاطر يارب

اصعب من العام

جدولهم صعب بصراحه

الايام دي تحديد مصير ربنا يعينهم بجد

انا قاعده خايفه ومتوتره لبتوع الأزهر والله🙂