uz
Feedback
أَثَرٌ قَمَرٍ .

أَثَرٌ قَمَرٍ .

Kanalga Telegram’da o‘tish

كنت كفة تُحمل... فصرت ميزانا يُوزن به`.

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
406
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+917 kunlar
+25230 kunlar
Postlar arxiv
Repost from N/a
يرا تقعد تسمع في كلام عليك تقعد قريب كل م تشوف واحد تقوله مفش خبر جديد عليا .

‏لدّ لِي ياجعل الأيام لعيُونك / ربُـوع .

Bazen yakınlık mesafeyle ilgili değildir… bir anlık sessizlikle uzun süren bir bakışla ve çok dürüst oldukları için söylenmem
Bazen yakınlık mesafeyle ilgili değildir… bir anlık sessizlikle uzun süren bir bakışla ve çok dürüst oldukları için söylenmemiş sözlerle ilgilidir

Basic subscription 🔧 fraudulent: @q_v_q11 💀🖤.

​يبقى من يبقَى، وَيَرحَلُ من يَرْحَلُ.. لقد تعلمْتُ أنْ أَكُونَ لِنَفْسِي كُلَّ شَيْءٍ، فَلَا غيابَ يكْسِرنِي وَلَا حُضُورَ يربِكُنِي. أُحب نَفْسِي وأُقدرُ مكَانتَها، وَلَستُ بِمَحطةِ انتظَارٍ لِأحَدٍ ؛ مَنْ أرادَ القُرْبَ فَمَرْحَبًا، وَمنْ اختَارَ البُعْد فَدَرْبٌ مَمْهُودٌ، فشخْصيتي هِيَ ذاتها، أصِيلةٌ لَا تَتَلَوَّنُ لإرضاءِ البشر .

Repost from N/a
الجانب المظلم من شخصيتي:
عنيده واكره الرد المتاخر للأبد اذا تضايقت يتغير اسلوبي واذا زعلت أنام نبرة الصوت العاليه تخوفني صبوره واختفي اذا تضايقت ماحب احد يشوفني ضعيفة ما احب أفضفض وما أحب الشفقة اكرهها دقيقة ملاحظة جدا انتبه حتى للحرف اذا تغير وما اثق بسرعه اذا حبيت شخص اصير طفله معاه واتفه كلمه منه تقلب مودي حنونه بس اذا قسيت قساوتي تخوف اعطي فرص كثيره لين يطيب خاطري اعرف كل شيء وحدسي عااااالي بس احب استغبي نظرتي للأمور دائماً عميقه صعب اي احد يفهمها .

Repost from N/a
photo content

Repost from N/a
- توُجيِه وُنـوٰجه مَـ𝐰ℎ𝗼ٰـن ﻋـنـנ ڪـ۾ ✰.
𝐞𝐱𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 : @lCU_TE@≫ .

السلام عليكم ، توجيهَ ڪلعادهه ونرد 🩶 .
ءساسِ بس : @ni_lr .

- عمري مقتنعت بِـ العشره و السنين ، انا مقتنع بِـ فكرة ، إن في شخص يثمر فيه الخير وعنده اصل ، وشخص ثاني مايثمرش فيه الخير ومعندش اصل .

بجد من أكتر الحاجات اللي تضايق فعلاً إنك تعمل حاجة عشان خاطر حد وتراعي زعله ومشاعره، وتتنازل عن حاجات أنت عايزها بس عشان هو يكون مرتاح، وفي الآخر لما ييجي الكلام يقولك: "أنا مقولتلكش تعمل كده". هو فعلًا مقالكش، بس كان المفروض يقدّر إنك عملتها من نفسك، من حبك ليه وخوفك على زعله.حاجة تزعل إنك تبذل مجهود عشان تحافظ على حد، وتيجي في الآخر تحس إن كل اللي عملته مالوش قيمة أو كأنه كان حاجة عادية. التقدير مش إن حد يطلب منك الحاجة، التقدير إن يشوف اللي بتعمله عشانه حتى لو مقالش كلمة. لأن في فرق كبير بين إنك تكون مجبور تعمل حاجة، وبين إنك تعملها بإرادتك عشان خاطر شخص غالي عليك. والحقيقة إن اللي بيقدّر وجودك هيقدّر كل حاجة صغيرة بتعملها، أما اللي متعود على عطاك فغالبًا هيشوف كل اللي بتقدمه واجب عليه مش أكتر. للأسف أوقات كتير الزعل بيكون مش عشان الحاجة نفسها، لكن عشان عدم التقدير...

Repost from N/a
لا تحتاجين أن تكوني مثالية، يكفي أن تكوني بخير مع نفسك، حتى لو بصمتٍ بسيط في داخلك.

Repost from N/a
بداية لا تشبه أحدًا لكنها تشبهني، لا أعرف كيف ستكمل، لكن يكفيني أنني بدأت بطريقتي الخاصة.

- لمّ أعَد انتَظر أو أتُوقع شِيئاً مِن أحَد، فَليرحَل مَن يَشاء، وليَحدث مَا سَيحدث، فَشعُور الخَيبة لمّ يَعُد يَسكُن قَلبي، رُبما لأنهُ أطَال الجُلوس فِيه ! .