أَثَرٌ قَمَرٍ .
前往频道在 Telegram
كنت كفة تُحمل... فصرت ميزانا يُوزن به`.
显示更多未指定国家未指定类别
406
订阅者
无数据24 小时
+917 天
+25230 天
帖子存档
Repost from N/a
يرا تقعد تسمع في كلام عليك تقعد قريب كل
م تشوف واحد تقوله مفش خبر جديد عليا .
Repost from - لسِرَاج الَمبسُوطِ .
Bazen yakınlık mesafeyle ilgili değildir… bir anlık sessizlikle uzun süren bir bakışla ve çok dürüst oldukları için söylenmemiş sözlerle ilgilidir
Repost from فوضى المشاعر .
يبقى من يبقَى، وَيَرحَلُ من يَرْحَلُ..
لقد تعلمْتُ أنْ أَكُونَ لِنَفْسِي كُلَّ شَيْءٍ، فَلَا غيابَ يكْسِرنِي وَلَا حُضُورَ يربِكُنِي.
أُحب نَفْسِي وأُقدرُ مكَانتَها، وَلَستُ بِمَحطةِ انتظَارٍ لِأحَدٍ ؛ مَنْ أرادَ القُرْبَ فَمَرْحَبًا، وَمنْ اختَارَ البُعْد فَدَرْبٌ مَمْهُودٌ، فشخْصيتي هِيَ ذاتها، أصِيلةٌ لَا تَتَلَوَّنُ لإرضاءِ البشر .
Repost from N/a
الجانب المظلم من شخصيتي:عنيده واكره الرد المتاخر للأبد اذا تضايقت يتغير اسلوبي واذا زعلت أنام نبرة الصوت العاليه تخوفني صبوره واختفي اذا تضايقت ماحب احد يشوفني ضعيفة ما احب أفضفض وما أحب الشفقة اكرهها دقيقة ملاحظة جدا انتبه حتى للحرف اذا تغير وما اثق بسرعه اذا حبيت شخص اصير طفله معاه واتفه كلمه منه تقلب مودي حنونه بس اذا قسيت قساوتي تخوف اعطي فرص كثيره لين يطيب خاطري اعرف كل شيء وحدسي عااااالي بس احب استغبي نظرتي للأمور دائماً عميقه صعب اي احد يفهمها .
Repost from - ᷂متقلبَه،المزاج .
Repost from - عَبدۅٛ اެݪعَࢪفَيَي .
- عمري مقتنعت بِـ العشره و السنين ، انا مقتنع بِـ فكرة ، إن في شخص يثمر فيه الخير وعنده اصل ، وشخص ثاني مايثمرش فيه الخير ومعندش اصل .
Repost from أُفُقُ الطُّمَأْنِينَة
بجد من أكتر الحاجات اللي تضايق فعلاً إنك تعمل حاجة عشان خاطر حد وتراعي زعله ومشاعره، وتتنازل عن حاجات أنت عايزها بس عشان هو يكون مرتاح، وفي الآخر لما ييجي الكلام يقولك:
"أنا مقولتلكش تعمل كده".
هو فعلًا مقالكش، بس كان المفروض يقدّر إنك عملتها من نفسك، من حبك ليه وخوفك على زعله.حاجة تزعل إنك تبذل مجهود عشان تحافظ على حد، وتيجي في الآخر تحس إن كل اللي عملته مالوش قيمة أو كأنه كان حاجة عادية.
التقدير مش إن حد يطلب منك الحاجة، التقدير إن يشوف اللي بتعمله عشانه حتى لو مقالش كلمة. لأن في فرق كبير بين إنك تكون مجبور تعمل حاجة، وبين إنك تعملها بإرادتك عشان خاطر شخص غالي عليك.
والحقيقة إن اللي بيقدّر وجودك هيقدّر كل حاجة صغيرة بتعملها، أما اللي متعود على عطاك فغالبًا هيشوف كل اللي بتقدمه واجب عليه مش أكتر.
للأسف أوقات كتير الزعل بيكون مش عشان الحاجة نفسها، لكن عشان عدم التقدير...
Repost from N/a
لا تحتاجين أن تكوني مثالية، يكفي أن تكوني بخير مع نفسك، حتى لو بصمتٍ بسيط في داخلك.
Repost from N/a
بداية لا تشبه أحدًا لكنها تشبهني، لا أعرف كيف ستكمل، لكن يكفيني أنني بدأت بطريقتي الخاصة.
Repost from - مَلاك،الشَاغرِي .
- لمّ أعَد انتَظر أو أتُوقع شِيئاً مِن أحَد، فَليرحَل مَن يَشاء، وليَحدث مَا سَيحدث، فَشعُور الخَيبة لمّ يَعُد يَسكُن قَلبي، رُبما لأنهُ أطَال الجُلوس فِيه ! .
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
