𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌
Kanalga Telegram’da o‘tish
شیژائو، پسران یینیوئه؛ ما تو دنیای زیرین زندگی میکنیم. 𝗆︎𝖾 - @Soxreqn 𝖻︎𝗈𝗍 - http://t.me/safeCht_bot?start=TcZR2v
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
1 118
Obunachilar
-624 soatlar
-397 kunlar
-8430 kunlar
Postlar arxiv
1 116
مومنتای لایو تمومی نداره))
شیشی : چرا صورتت انقد قرمز شده؟ ژاژائو : نمیدونم، شاید بخاطر اینکه انقد به تو نزدیکم قرمز شدم))و ریکشن شیشی و قرمز شدن گردن خودشو داریم)))
1 116
ژاژائو میخواد نارنگی بیشتره رو به شیشی بده ولی شیشی میخواد که کمتره رو خودش برداره بیشتریه رو بزاره برا ژاژائو در نتیجه ژاژائو مساوی تقسیمش میکنه و میده به شیشی🙂😭
تروخدا ولم کنین))))
1 116
پوسترای سریالشونو نگاه میکنن)))))
شیشی آبسسد دومی شد)) منم همینطور شیشی منم همینطور
1 116
لازمه یاداوری کنم شیشی گفته بود عشق یعنی خوردن غذای زیاد با کسی که دوسش داری؟)
1 116
شیشی میپرسه که این ماده بیشتر لازمه یا کمتر؟ اون به همه حرفای ژاژائو گوش میده و کمک میکنه، مشخصه رئیس آشپزخونه کیه؟
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
