𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌
الذهاب إلى القناة على Telegram
شیژائو، پسران یینیوئه؛ ما تو دنیای زیرین زندگی میکنیم. 𝗆︎𝖾 - @Soxreqn 𝖻︎𝗈𝗍 - http://t.me/safeCht_bot?start=TcZR2v
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
1 118
المشتركون
-624 ساعات
-397 أيام
-8430 أيام
أرشيف المشاركات
1 116
مومنتای لایو تمومی نداره))
شیشی : چرا صورتت انقد قرمز شده؟ ژاژائو : نمیدونم، شاید بخاطر اینکه انقد به تو نزدیکم قرمز شدم))و ریکشن شیشی و قرمز شدن گردن خودشو داریم)))
1 116
ژاژائو میخواد نارنگی بیشتره رو به شیشی بده ولی شیشی میخواد که کمتره رو خودش برداره بیشتریه رو بزاره برا ژاژائو در نتیجه ژاژائو مساوی تقسیمش میکنه و میده به شیشی🙂😭
تروخدا ولم کنین))))
1 116
پوسترای سریالشونو نگاه میکنن)))))
شیشی آبسسد دومی شد)) منم همینطور شیشی منم همینطور
1 116
لازمه یاداوری کنم شیشی گفته بود عشق یعنی خوردن غذای زیاد با کسی که دوسش داری؟)
1 116
شیشی میپرسه که این ماده بیشتر لازمه یا کمتر؟ اون به همه حرفای ژاژائو گوش میده و کمک میکنه، مشخصه رئیس آشپزخونه کیه؟
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
