uz
Feedback
Ari's vibe🐾

Ari's vibe🐾

Kanalga Telegram’da o‘tish

@Withariiibot https://t.me/HarfChatBot?start=24fc0d1b5722

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
251
Obunachilar
+224 soatlar
+397 kunlar
+3930 kunlar
Postlar arxiv

گفتم شب بخیر ولی هنوز نخوابیدم🦧

شب بخیر 🌙

یکی از قشنگ‌ترین چیزایی که چنل داشتن برام داشت، آشنا شدن با آدم‌های خوب بود. امشب یکی از همون آدما باعث شد حالم خوب بشه. امیدوارم حال دل خودش هم همیشه خوب باشه.

حالا وقتی رفتم پیششون عکس میگیرم میذارم اینجا🫠

هرکدوم پنجتا

گربه های داییم ۱۰ تا بچه به دنیا آوردن :))))

Cigarette After Sex Sunsetz (Live Kexp).mp32.97 MB

photo content

میخواستم بگم کاش پیشی بودم که آدمِ موردعلاقه‌م عاشقمه ولی یادم اومد حیوونا هم تو ایران بدبختن.

برای همینه کنکور برای من همیشه مهم بوده نتیجه‌ش حتی میتونه تعیین کنه بچه‌ت کدوم بیمارستان به دنیا بیاد. بنظرم استقلال یک زن رو همه‌ی ابعاد زندگیش تاثیر میذاره و کنکور برای خیلیامون امن‌ترین راه رسیدن بهشه.

‏من رو برگردونید به اون تابستونی که شبکه سه ساعت 20:30 ساختمان پزشکان پخش می‌کرد، ساعت 23 نابرده رنج 💬امیرنویس

photo content

دیوی اومده نشسته کنار سفره ستاد زهرمار سازی فقط دیوی

😂
😂

Soghati Hayedeh.mp35.70 MB

حسین صفا میگه: به رنجی که می‌بری نگاه کن، و دستت را ببوس.

آلاسکا نوشابه واقعا تو گرما میچسبه.

photo content
+2

این بچه مامانمو به عنوان مامانش پذیرفته 😭😭😭