Saba's jingilis
Kanalga Telegram’da o‘tish
دارای مدرک دکتری جنشناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
515
Obunachilar
+224 soatlar
+257 kunlar
+10130 kunlar
Postlar arxiv
https://t.me/sabajingili/4459
آجی آدم دلش بگیره بهتر از اینه که یبوست باشه
خداتو شکر کن کونت نگرفته
یه دو روز لبنیات و آب یخ و اینا نخوری بهتره.
البته اگه دیدی خیلی داری خوب نمیشی بستنی قیفی رو آروم آروم بخور چون خاصیت درمان عفونت داره سردی ملایمش برخلاف باور عموم برای گلو خیلی خوبه❤️امیدوارم زودتر خوب بشی عزیزم
سلام عزیزم صدا با دارو و دوا خوب نمیشه الکی نرو دکتر
بیای هم ما کاری نمیتونیم بکنیم نهایت واسه عفونت اگه داری دارویی چیزی بدیم
از روش های سنتی استفاده کن
خود من وقتی صدام میگیره چون باید برم بیمارستان همش یک روز کامل که مرخصیم آب جوش رو در حالت مایل به داغ هی میخورم. عسل، زنجبیل رنده شده، یه لیمو بچکون توش و دائم بخور
خوب میشه یکی دو روز بگذره اثرش رو میبینی❤️
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
