fa
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

رفتن به کانال در Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
515
مشترکین
+224 ساعت
+257 روز
+10130 روز
آرشیو پست ها
حالا فکر کن رگ زیر رون پات بگیره نه بتونی تکون بخوری نه ثابت بمونی

sticker.webp0.18 KB

https://t.me/sabajingili/4459 آجی آدم دلش بگیره بهتر از اینه که یبوست باشه خداتو‌ شکر کن کونت نگرفته

https://t.me/sabajingili/4461 بی معنی ها خندم نمیاپ حتی

https://t.me/sabajingili/4459 منم همینطوری بودم آجی جون سیفون کشیدم کلا باز شدم

دل باز کن بیار آجی

اجی چند روزع دلم گرفته بازم نمیشه

sticker.webp0.26 KB

امیدوارم کانال کولر هر چه زودتر آجی کولری امامزاده ای رو بهمون برگردونه

نه آجی جون هنوز انجام ندادم نظرم عوض شده فک کنم یه اتو موی خوب بخرم بهتر باشه

اجی گفته بودی موهاتو میخوای پروتین تراپی کنی کردی؟😭اگه راضی بودی معرفی کن

سایت جاب ویژن

اجی چطوری کارپیدامیکنی؟ کدوم سایت بهتره کجاهامیشه بگی

۲۰۰ تا رزومه فرستادم

Omid Oghabi - Tala UpMusics_2.mp36.39 MB

بچه ها یه آهنگ کرجی پیدا کردم

یه دو روز لبنیات و آب یخ و اینا نخوری بهتره. البته اگه دیدی خیلی داری خوب نمیشی بستنی قیفی رو آروم آروم بخور چون خاصیت درمان عفونت داره سردی ملایمش برخلاف باور عموم برای گلو خیلی خوبه❤️امیدوارم زودتر خوب بشی عزیزم

سلام عزیزم صدا با دارو و دوا خوب نمیشه الکی نرو دکتر بیای هم ما کاری نمی‌تونیم بکنیم نهایت واسه عفونت اگه داری دارویی چیزی بدیم از روش های سنتی استفاده کن خود من وقتی صدام میگیره چون باید برم بیمارستان همش یک روز کامل که مرخصیم آب جوش رو در حالت مایل به داغ هی میخورم. عسل، زنجبیل رنده شده، یه لیمو بچکون توش و دائم بخور خوب میشه یکی دو روز بگذره اثرش رو میبینی❤️