uz
Feedback
screen

screen

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
533
Obunachilar
+2524 soatlar
+437 kunlar
+4330 kunlar
Postlar arxiv
واقعاً همینه انون، سونگهون هیچوقت فرصت نداشته که خودش، هویت و زندگی خودش رو بچینه و تمام تصمیماتش به این که تأیید بگیره بسته شده

خوشحالم که جواب داده

راستش حتی مجبور شدم بخاطرش دونه دونه اسم کرکتر‌ها رو توی نوت گوشیم بنویسم و روبروشون درباره احساساتی که ممکنه توی این شرایط داشته باشن یکم خیال‌پردازی کردم

:(( این خیلی خوشحالم کرد ممنونم

سلام؟؟؟؟ من عاشق این چپتر شدم؟؟ طوری‌ که تویِ این چپتر همه‌ی احساسات رو باهمدیگه نشون دادی واقعاً. جایِ. صحبت. نمی‌ذاره. این چپتر خیلی جالب بود، بلاخره همه چیز رو از ساید سونگهون هم فهمیدیم و الان بهتر می‌تونیم درکش کنیم. حقیقتش اینکه نمی‌تونست برای چیزی که می‌خواد تلاش کنه و انگار که تویِ یک قفس گیر افتاده بود، تمام زندگیش رو صرف این کرد تا دیگران رو راضی نگه داره، نگران بود که یک وقت ازش اشتباهی سر بزنه و همیشه می‌خواست عالی ترین باشه ولی در آخر برای خودش چیزی نداشت. که بتونه ازش لذت ببره. خیلی درکش می‌کنم. از اینکه هیسونگ و جه‌یون کم کم دارن بهم نزدیک می‌شن هم خیلی خوشحالم حالا لطفاً هم رو بوج کنید. جی‌وون هم که نگم، جونگوون به‌خاطر تجربیات قبلی و شخصیش انقدر از جی فاصله می‌گیره واقعاً دلم برای جفتشون کباب می‌شه حقیقتش. از طرفی نیکی و اونچه. 😭😭😭 آقا می‌دونم اصلاً کاپل نیستن ولی خیلی انمیز تو لاورزن. من امید دارم بهشون. 😭😭 و مثل همیشه هیومرت در اسکرین یک جوری باعث شد بخندم که خستگی دو سه روز گذشته رو بشوره ببره واقعاً عاشق همه چیز اسکرین هستم:(( 💞💞💞 خسته نباشید زیاد هم برای نویسنده‌ ی مورد علاقه‌ م ☹️💋💋

اونوقت تهش این

من یه جوری سریع اسکرین رو گذاشتم که به بازی برسم انگار دنبالم کردن

آقا دیدین چه بازی مسخره‌ای بود.

تا قبل فوتبال بخونم تمومش کنم🕯

پارت جدید ایو مورد علاقم اومدهههه

منتظرشون هستمم

وای خیلی اتفاق افتاد تو این چپتر من باید پنج دور دیگه بخونم بعد نظر بدم ولی خسته نباشیی😭

من میناج بودم و دیگران نیکی

آخرای پارت که کلا ولش کرد به امان خدا

تعهدی که نیکی به میناج داره مادر به بچش نداره🤣
تعهدی که نیکی به میناج داره مادر به بچش نداره🤣

دیالوگاشو دارم توی ذهنم می‌نویسم

حتی منم منتظر اون لحظه‌ام.

به یه شکل خیلی عجیبی شما راجع به تمام کرکترهای اسکرین این حرف رو می‌زنید

خب سلام دیدم پارت جدید گذاشتی جیغ کشیدم:) الو خیلی قشنگ و زیاد بود ؟؟؟؟؟؟؟ و سونگهون بمیرم برات برای توهم خیلی زیاد سخت بود کاشکی می‌تونستم بغلش کنم خیلی خوشحالم که رابطه بین جیک و هیسونگ خوب شده و امیدوارم عالی تر بشه مثلا بگه بیا دوست پسرم شو:) جونگوون چقدر نازی تو😭 نیکی خیلی خوبه🆘🆘 عاشق نیکی شدم🆘🆘 بومگیو یونجون نازیا😭 خلاصه بگم که کلا یک بار خوندم و عالی بود و تا فردا چند بار دیگه بخونم باز نظر بدم:))

اومدم یه اسپویل بدم ولی دیدم زیادی بزرگه.