screen
Ir al canal en Telegram
heejake au 𝂅 @auscreenbot / @cy1ir here !
Mostrar másEl país no está especificadoLa categoría no está especificada
533
Suscriptores
+2524 horas
+437 días
+4330 días
Archivo de publicaciones
533
واقعاً همینه انون، سونگهون هیچوقت فرصت نداشته که خودش، هویت و زندگی خودش رو بچینه و تمام تصمیماتش به این که تأیید بگیره بسته شده
533
راستش حتی مجبور شدم بخاطرش دونه دونه اسم کرکترها رو توی نوت گوشیم بنویسم و روبروشون درباره احساساتی که ممکنه توی این شرایط داشته باشن یکم خیالپردازی کردم
533
سلام؟؟؟؟ من عاشق این چپتر شدم؟؟ طوری که تویِ این چپتر همهی احساسات رو باهمدیگه نشون دادی واقعاً. جایِ. صحبت. نمیذاره.
این چپتر خیلی جالب بود، بلاخره همه چیز رو از ساید سونگهون هم فهمیدیم و الان بهتر میتونیم درکش کنیم. حقیقتش اینکه نمیتونست برای چیزی که میخواد تلاش کنه و انگار که تویِ یک قفس گیر افتاده بود، تمام زندگیش رو صرف این کرد تا دیگران رو راضی نگه داره، نگران بود که یک وقت ازش اشتباهی سر بزنه و همیشه میخواست عالی ترین باشه ولی در آخر برای خودش چیزی نداشت. که بتونه ازش لذت ببره. خیلی درکش میکنم.
از اینکه هیسونگ و جهیون کم کم دارن بهم نزدیک میشن هم خیلی خوشحالم حالا لطفاً هم رو بوج کنید.
جیوون هم که نگم، جونگوون بهخاطر تجربیات قبلی و شخصیش انقدر از جی فاصله میگیره واقعاً دلم برای جفتشون کباب میشه حقیقتش.
از طرفی نیکی و اونچه. 😭😭😭 آقا میدونم اصلاً کاپل نیستن ولی خیلی انمیز تو لاورزن. من امید دارم بهشون. 😭😭
و مثل همیشه هیومرت در اسکرین یک جوری باعث شد بخندم که خستگی دو سه روز گذشته رو بشوره ببره واقعاً عاشق همه چیز اسکرین هستم:(( 💞💞💞
خسته نباشید زیاد هم برای نویسنده ی مورد علاقه م ☹️💋💋
533
خب سلام
دیدم پارت جدید گذاشتی جیغ کشیدم:)
الو خیلی قشنگ و زیاد بود ؟؟؟؟؟؟؟
و سونگهون بمیرم برات برای توهم خیلی زیاد سخت بود کاشکی میتونستم بغلش کنم
خیلی خوشحالم که رابطه بین جیک و هیسونگ خوب شده و امیدوارم عالی تر بشه مثلا بگه بیا دوست پسرم شو:)
جونگوون چقدر نازی تو😭
نیکی خیلی خوبه🆘🆘
عاشق نیکی شدم🆘🆘
بومگیو یونجون نازیا😭
خلاصه بگم که کلا یک بار خوندم و عالی بود و تا فردا چند بار دیگه بخونم باز نظر بدم:))
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
