screen
Kanalga Telegram’da o‘tish
heejake au 𝂅 @auscreenbot / @cy1ir here !
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
538
Obunachilar
-124 soatlar
+497 kunlar
+4930 kunlar
Postlar arxiv
538
″ تو همیشه وقت هایی که انتظارش رو ندارم به عنوان یک نجات دهنده پیدات میشی جیک ″
همین جمله کافی بود تا من بخوام خودم رو از پنجره پرت کنم پایین
این که جیک تونست با حرف هاش هیسونگ رو به خودش برگردونه و باهم مچ بشن و بتونن بازی رو همراه بقیه به نفع خودشون تموم کنن باعث شد بخوام گریه کنم
هیسونگ در کنار جیک داره فروپاشی های روانیش رو میگذرونه و خیلی خوشحالم که کنار هم هستن
جیک برای هیسونگ مثل دارو میمونه
مرهم درد هاش
مکالمه شون،احساساتشون،خجالت زدگی های جیک
همه شون پرستیدنی و آغاز گر یک دوره ی جدیده
دوره ای فوق العاده دوست داشتنی شاید؟!
نمیدونم شاید تا همیشه غم این رو داشته باشم که چرا من هم مثل این بچه ها یک گروه دوستی این مدلی ندارم
و یا چرا من یک جیک و یا جی ندارم که انقدر دوستم داشته باشن و مراقبم باشن؟!
لوین جمله ی ″ از یک خون،و از یک رگ و ریشه نیستیم ولی خانواده هستیم ″ رو کاملا به خوبی نشون میده
نیکی مثل همیشه بیشترین سطح کمدی رو داشت و باعث میشه فکر کنم که این پسر فوق العاده است
و
یونجون و بومگیو؟! خدای من ریاکشن یونجون فوق العاده بودش
هیچکس از یونجونی که توی تمرین ها و بازی ها سخت میگیره این انتظار رو نداشت
عاشقش هستم
و سونو؟!
خیلی فشار روانی روش بود
و به نظرم یک بغل احتیاج داره
جونگوون هم احساس میکنم یک ریزه احساس هایی به جی داره ولی یا نمیخواد قبول کنه و شک داره/میترسه
یا هم کامل متوجه نشده خودش
و راجب گذشته ای که میخواد رهاش کنه کنجکاو هستم به شدت
″ این وسط اضافه کنم که ، هیسونگ و جیک خیلی به هم اهمیت میدن حتی زیر زیزکی و بعد میزنن زیرش ″
بامزه ان
و سونگهون
به نظرم شکسته ترین هست
من مطمئن ام دوستیش با هیسونگ براش با ارزش بوده
این کاملا دیده میشه
به خاطر عذاب وجدان نباید باشه
هنوز نمیدونیم چی شده
ولی من از الان غم سونگهون رو به جون میزنم
فشار و غمی که روشه رو منم دارم الان احساس میکنم و حدس بزن چی ؟!
فشار زیادی دارم الان روی قلبم احساس میکنم و باعث میشه نتونم نفس بکشم درست
و یک حسی بهم میگه شاید نیکی مچ سونگهون رو گرفته باشه
ولی میدونید چیه؟!
احتیاج دارم هسیونگ و سونگهون حرف بزنن و سونگهون همه چیز رو بگه
هم خودش و هم هسیونگ رو به سمت روشنایی ببره
و در آخر ، ازت ممنونم؟!
بابت خلق این فیکچت
من واقعا ممنونم
زندگیم رو قابل تحمل تر و شیرین تر کرده
و من برای فرار از مشکلات و فشار های زندگیم
توی این مدت
همش به تو و نوشته ات پناه میبرم
خسته نباشی
538
من عاشق این ایو ام چون واقعا خیلی منو میخندونه و احساس میکنم رایتر وااااقعا سنس آف هیومر فوق العاده ای دارهههه
و اینکه خیلی بد جا تموم میکنی رایتر عزیز یکم رحم داشته باششش😭😭😭😭
درکل من عاشق اسکین ام واقعا بهم خوش میگذره موقع خوندنش خسته نباشی💞
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
