fa
Feedback
screen

screen

رفتن به کانال در Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
538
مشترکین
-124 ساعت
+497 روز
+4930 روز
آرشیو پست ها
هیچکس انتظار نداشت انقدر بد لاس بزنه بدبخت.

خ ی ل ی خوب و خیلی درست بود ۱۰/۱۰ هستی انون

کاش یاد بگیره که مشکلات خودش رو هم بیشتر بروز بده و به دیگران اجازه بده بتونن بهش کمک کنن

واقعاً همینطوره

:(

″ تو همیشه وقت هایی که انتظارش رو ندارم به عنوان یک نجات دهنده پیدات میشی جیک ″ همین جمله کافی بود تا من بخوام خودم رو از پنجره پرت کنم پایین این که جیک تونست با حرف هاش هیسونگ رو به خودش برگردونه و باهم مچ بشن و بتونن بازی رو همراه بقیه به نفع خودشون تموم کنن باعث شد بخوام گریه کنم هیسونگ در کنار جیک داره فروپاشی های روانیش رو میگذرونه و خیلی خوشحالم که کنار هم هستن جیک برای هیسونگ مثل دارو میمونه مرهم درد هاش مکالمه شون،احساساتشون،خجالت زدگی های جیک همه شون پرستیدنی و آغاز گر یک دوره ی جدیده دوره ای فوق العاده دوست داشتنی شاید؟! نمی‌دونم شاید تا همیشه غم این رو داشته باشم که چرا من هم مثل این بچه ها یک گروه دوستی این مدلی ندارم و یا چرا من یک جیک و یا جی ندارم که انقدر دوستم داشته باشن و مراقبم باشن؟! لوین جمله ی ″ از یک خون،و از یک رگ و ریشه نیستیم ولی خانواده هستیم ″ رو کاملا به خوبی نشون میده نیکی مثل همیشه بیشترین سطح کمدی رو داشت و باعث میشه فکر کنم که این پسر فوق العاده است و یونجون و بومگیو؟! خدای من ری‌‌اکشن یونجون فوق العاده بودش هیچکس از یونجونی که توی تمرین ها و بازی ها سخت میگیره این انتظار رو نداشت عاشقش هستم و سونو؟! خیلی فشار روانی روش بود و به نظرم یک بغل احتیاج داره جونگوون هم احساس میکنم یک ریزه احساس هایی به جی داره ولی یا نمی‌خواد قبول کنه و شک داره/می‌ترسه یا هم کامل متوجه نشده خودش و راجب گذشته ای که میخواد رهاش کنه کنجکاو هستم به شدت ″ این وسط اضافه کنم که ، هیسونگ و جیک خیلی به هم اهمیت میدن حتی زیر زیزکی و بعد میزنن زیرش ″ بامزه ان و سونگهون به نظرم شکسته ترین هست من مطمئن ام دوستیش با هیسونگ براش با ارزش بوده این کاملا دیده میشه به خاطر عذاب وجدان نباید باشه هنوز نمی‌دونیم چی شده ولی من از الان غم سونگهون رو به جون میزنم فشار و غمی که روشه رو منم دارم الان احساس میکنم و حدس بزن چی ؟! فشار زیادی دارم الان روی قلبم احساس میکنم و باعث میشه نتونم نفس بکشم درست و یک حسی بهم میگه شاید نیکی مچ سونگهون رو گرفته باشه ولی میدونید چیه؟! احتیاج دارم هسیونگ و سونگهون حرف بزنن و سونگهون همه چیز رو بگه هم خودش و هم هسیونگ رو به سمت روشنایی ببره و در آخر ، ازت ممنونم؟! بابت خلق این فیک‌چت من واقعا ممنونم زندگیم رو قابل تحمل تر و شیرین تر کرده و من برای فرار از مشکلات و فشار های زندگیم توی این مدت همش به تو و نوشته ات پناه میبرم خسته نباشی

الان یکی میگه نیکی و ایروها

سونکی یا سونسون

بحث همیشگی اینجا

چرا نیکی بجای دخترای اطرافش عاشق سونو نمیشه؟🙁🙁

برای تمام کرکترهای ای‌یو به طور همزمان کباب میشم توی این چپتر

عمو چقدر خوب بود ، برای جیک کبابم بچم احساس ناکافی بودن میکنه:(

گفتم که آخرش کارماش نابودم می‌کنه

امیدوارم که همین باشه چون جوک‌هام در مکالمه‌های معمولی روزمره خیلی بابابزرگی‌ان

:)

من عاشق این ایو ام چون واقعا خیلی منو میخندونه و احساس میکنم رایتر وااااقعا سنس آف هیومر فوق العاده ای دارهههه و اینکه خیلی بد جا تموم میکنی رایتر عزیز یکم رحم داشته باششش😭😭😭😭 درکل من عاشق اسکین ام واقعا بهم خوش میگذره موقع خوندنش خسته نباشی💞

می‌بوسمت بامزههه

چقدر خوبه این آیو همش منو به خودش جذب میکنه خسته نباشییی

احساس می‌کنم آخرش هم کارمای این مدل تموم کردنم یه بلایی سرم میاره

اصلا تایم خوبی برای تموم شدن نبود.