uz
Feedback
screen

screen

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
537
Obunachilar
+724 soatlar
+507 kunlar
+5030 kunlar
Postlar arxiv
یه خبر (شاید هم سورپرایز) کوچولو

سلام

سلام میگم کی قراره چپتر جدید بیادد

از اتاق فرمان میگن اسکرین چه شد؟

عاشق اینم که ورژن میناجش زودتر از ورژن نیکیش زده شد

حالا دیگه ورژن نیکی واجب شد

داستان چیه من خبر ندارم. مگه دو روز دیگه نیست.

ها؟

مریمممممم نیم ساعت دیگه موزیک ویدیوی هیسونگ میاد؟ 😭😭😭

انون ادیتور ما عاشقت هستیم

https://t.me/cytir/3240 و ا ی . انون هرروز یه اتک جدید میزنی خدا حفظت کنه خیلی خوشگله

https://t.me/cytir/3240 وای چقدر خوشحال شدم دقیقا هیسونگ همون جوریه که فکر میکردم:)

آنون وای چه قشنگه؟🫢

sticker.webp0.16 KB

خیلی نازه

معلومههههه

https://t.me/cytir/3241 :(((( وای ارههههههه خوشت اومدشششششششششششش ؟! :((((((((((

چقدر موزیکش هیسونگ کدده جدی می‌میرم

انون هیسونگ ورژنشم زدههپبسخسمسمس

:((((