ar
Feedback
screen

screen

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
537
المشتركون
+724 ساعات
+507 أيام
+5030 أيام
أرشيف المشاركات
یه خبر (شاید هم سورپرایز) کوچولو

سلام

سلام میگم کی قراره چپتر جدید بیادد

از اتاق فرمان میگن اسکرین چه شد؟

عاشق اینم که ورژن میناجش زودتر از ورژن نیکیش زده شد

حالا دیگه ورژن نیکی واجب شد

داستان چیه من خبر ندارم. مگه دو روز دیگه نیست.

ها؟

مریمممممم نیم ساعت دیگه موزیک ویدیوی هیسونگ میاد؟ 😭😭😭

انون ادیتور ما عاشقت هستیم

https://t.me/cytir/3240 و ا ی . انون هرروز یه اتک جدید میزنی خدا حفظت کنه خیلی خوشگله

https://t.me/cytir/3240 وای چقدر خوشحال شدم دقیقا هیسونگ همون جوریه که فکر میکردم:)

آنون وای چه قشنگه؟🫢

sticker.webp0.16 KB

خیلی نازه

معلومههههه

https://t.me/cytir/3241 :(((( وای ارههههههه خوشت اومدشششششششششششش ؟! :((((((((((

چقدر موزیکش هیسونگ کدده جدی می‌میرم

انون هیسونگ ورژنشم زدههپبسخسمسمس

:((((