uz
Feedback
screen

screen

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
560
Obunachilar
+524 soatlar
+647 kunlar
+7230 kunlar
Postlar arxiv
چی نه :(

Repost from N/a
من کی باشم رو حرف مری حرف بزنم تغییر میدیم خب.

بومگیو برام esfp ـه

بچه‌ها ولی من با بومگیو موافق نیستم

عاشقتم

:))))

https://t.me/cytir/2734 راجبش فکرکردم منظورت چیه مری😭🤣🤣.

من انقدر خاصم تایپ ام‌بی‌تی‌آیم با هیچکدوم از کرکترها یکی نیست (ناراحتم و میرم گریه می‌کنم)

https://t.me/cytir/2733 تایپ منم isfp عههههه اخجونننننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻

فکر کن میناج باشی و فقط با حضور در یک چپتر کل ای‌یو رو بگیری توی دستا

اگه من جای تو بودم روی پیشونیم می‌نوشتمش

تایپم با میناج یکیه اوکی یک برد خیلی بزرگ برای من.🔥

میناج روز به روز خوشگل‌تر میشه راضی‌ام واقعاً

نیکی چقدر عاشقانه بهش نگاه می‌کنه mnw

Repost from N/a
photo content

بچه‌ها من خیلی خوابم میاد تروخدا نادیده بگیرید

جانم؟؟؟

نه چیز

یادش بخیر یه روزی اونچه عاشق نیکی شده بود.

sticker.webp0.07 KB