ch
Feedback
screen

screen

前往频道在 Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

显示更多
未指定国家未指定类别
560
订阅者
+524 小时
+647
+7230
帖子存档
چی نه :(

Repost from N/a
من کی باشم رو حرف مری حرف بزنم تغییر میدیم خب.

بومگیو برام esfp ـه

بچه‌ها ولی من با بومگیو موافق نیستم

عاشقتم

:))))

https://t.me/cytir/2734 راجبش فکرکردم منظورت چیه مری😭🤣🤣.

من انقدر خاصم تایپ ام‌بی‌تی‌آیم با هیچکدوم از کرکترها یکی نیست (ناراحتم و میرم گریه می‌کنم)

https://t.me/cytir/2733 تایپ منم isfp عههههه اخجونننننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻

فکر کن میناج باشی و فقط با حضور در یک چپتر کل ای‌یو رو بگیری توی دستا

اگه من جای تو بودم روی پیشونیم می‌نوشتمش

تایپم با میناج یکیه اوکی یک برد خیلی بزرگ برای من.🔥

میناج روز به روز خوشگل‌تر میشه راضی‌ام واقعاً

نیکی چقدر عاشقانه بهش نگاه می‌کنه mnw

Repost from N/a
photo content

بچه‌ها من خیلی خوابم میاد تروخدا نادیده بگیرید

جانم؟؟؟

نه چیز

یادش بخیر یه روزی اونچه عاشق نیکی شده بود.

sticker.webp0.07 KB