uz
Feedback
ur4fav!

ur4fav!

Kanalga Telegram’da o‘tish

http://t.me/safeCht_bot?start=XE6mLO

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
516
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+1477 kunlar
+27230 kunlar
Postlar arxiv
میگم مهمون داریممم

شماره ننتو بده

الان من پاد رو چکار کنم بشینم نگاش کنم

دنیا چه به تخمت

اره دیگه تو برمیداری

فقط میرم بر میدارم

خبر ندارمم🤣🤣🤣

چنده الان لوازم آرایشی

کلا ۶ تومن تو کارتم بودد

ننت اینا مغازه لوازم آرایشی میفروشن توعم پاد میخری

شوخی دارمم

هزار دیگه

فلفل عربه

۵ تومن

کصکش چخبره

۵ تومن پاد رفت تو پاچمم

sticker.webp0.37 KB

sticker.webp0.37 KB

Ovozli xabar00:04

sticker.webp0.37 KB