uz
Feedback
ur4fav!

ur4fav!

Kanalga Telegram’da o‘tish

http://t.me/safeCht_bot?start=XE6mLO

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
516
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+1477 kunlar
+27230 kunlar
Postlar arxiv
Repost from River
photo content
+1

هر موقع چت میشم یا ننه یکی زنگ میزنه یا چی

میگم مهمون داریممم

شماره ننتو بده

الان من پاد رو چکار کنم بشینم نگاش کنم

دنیا چه به تخمت

اره دیگه تو برمیداری

فقط میرم بر میدارم

خبر ندارمم🤣🤣🤣

چنده الان لوازم آرایشی

کلا ۶ تومن تو کارتم بودد

ننت اینا مغازه لوازم آرایشی میفروشن توعم پاد میخری

شوخی دارمم

هزار دیگه

فلفل عربه

۵ تومن

کصکش چخبره

۵ تومن پاد رفت تو پاچمم

sticker.webp0.37 KB

sticker.webp0.37 KB