uz
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Kanalga Telegram’da o‘tish

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
254
Obunachilar
+524 soatlar
+417 kunlar
+4130 kunlar
Postlar arxiv
عمو بنیامین نجاتم بده تروخدا

جلیلی رسایی سید مجید اقا مجتبی بیاین نجاتم بدین تروخدا😭😭😭😭😭

مادرقحبه توکه شیش دور رژیم چنج کرده بودی بیناموس😭😭😭😭

شهباز شریف:
«بعد از مذاکرات فشرده، خوشحالیم اعلام کنیم که یک توافق صلح میان ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است. هر دو طرف اعلام کرده‌اند که تمامی عملیات‌های نظامی در همه جبهه‌ها، از جمله لبنان، به‌صورت فوری و دائمی متوقف خواهد شد.
مراسم رسمی امضای این توافق روز جمعه ۱۹ ژوئن در سوئیس برگزار می‌شود.
از ایالات متحده و جمهوری اسلامی ایران بابت تعهدشان به حل دیپلماتیک این درگیری تشکر می‌کنیم. همچنین از برادرانمان در روند میانجی‌گری و رهبری کشور قطر به‌خاطر حمایت از دستیابی به این توافق قدردانی می‌کنیم. به‌طور ویژه از رهبران عربستان سعودی و ترکیه نیز بابت نقش مهمشان در این مسیر تشکر می‌کنیم.
پس از نهایی شدن توافق، میانجی‌ها طی این هفته مجموعه‌ای از نشست‌ها را تسهیل خواهند کرد. این گفت‌وگوهای مقدماتی پیش از اجرای توافق، زمینه را برای مذاکرات فنی و مراسم رسمی امضای آن فراهم خواهد کرد

ترامپ: انتظار می‌رود توافق پیشنهادی با ایران شامل آتش‌بس در لبنان باشد. این معامله منجر به برقراری آتش‌بس خواهد شد و به اسرائیل اجازه می‌دهد "اگر مورد حمله قرار گرفت پاسخ دهد

کص ننت

ترامپ: ایران هنوز این توافق را تایید نکرده است شاید خودم توافق را به صورت الکترونیکی امضا کنم/🚨کانال چارشنبه سوری🚨

اقا پنیک نکنید توافقی امضا نشده سید مجید خواهد زد آرام باشید

🔴 هم اکنون فارس: ـ تفاهم نامه امضا نشد. @WAR_Nnews
🔴 هم اکنون فارس: ـ تفاهم نامه امضا نشد. @WAR_Nnews

اخبار غیر رسمی از امضای توافق داره میاد

اعتراف دختر کودتاچیه معروف یعنی قالیباف به بی حرمتی به خون رهبر شهیدمان

حجیییی نسل سوخته ایما به مولا😜😜😜

خدایا کصمادرت آخه مگه کشور قحطی بود که منو ارودی تو این کصکش خونه😭😭😭😭😭

یادش بخیر سردار قدیما چقدر صحبت های خوبی میکرد ولی نمیدونم چرا یه سالیه هیچی صحبتی نمیکنن، کسی اطلاع داره برای چی دیگه هیچ حرفی نمیزنن ایشون؟

داوش اینطوری نگو به مولا اینا خایه دارن با اسرائیل درگیر میشنا

یه چندتا هواپیما بلند کردن از ترس کونشون اونارو ببرن یه جای دیگه میزنن