uz
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Kanalga Telegram’da o‘tish

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
251
Obunachilar
+124 soatlar
+367 kunlar
+3630 kunlar
Postlar arxiv
دوستان شوخوش

هعی تیراس ای کاش مادرت رو اون شب جلو چشمات گاییده بودن

حرفت رو پس بگیر چطور جرعت میکنی اخه

https://t.me/sefartkhane/3347 روحیه، تحمل، باور، ایمان اینا پیروزیه خارکصه ها؟؟؟؟

راست میگی داداش ما واقعا لیاقت ارباب حسینی رو نداریم😭😭😭

هرچیزی لیاقت میخاد پسر جان

جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد

ایا هنوز ایمان نیاورده اید؟؟
ایا هنوز ایمان نیاورده اید؟؟

ارباب چرا اخه نجاتمون ندادی؟😭😭😭😭😭😭

هشداری که شنیده نشد حتی کودتا رو هم پیش بینی کرده بود

اربابه ممد دد

عاقبت سیصد میلیارد

اصلا نگران نباش شایسته ی کیر باقرشاه هستی

حداقل جوی مهربان به ج.ا ۳۰۰ میلیارد نداد

پیروز میدان کیست؟؟
پیروز میدان کیست؟؟

لبخند بزنید ترامپ فن ها
لبخند بزنید ترامپ فن ها

ممنونم🙏🙏🙏

بعد هم خودتون رو بکشید و از کیرانو کیرانی خودتون رو آزاد کنید

دوستان امروز تولدمه یعنی ریدم تو این روز کیری که من کیری تو این کشور سوپر کیری دنیا اومدم

داش ممد دد میگه همشون بزودی از پشت بوم پرت خواهند شد