uz
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Kanalga Telegram’da o‘tish

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
245
Obunachilar
+1024 soatlar
+317 kunlar
+3130 kunlar
Postlar arxiv
نیکلاس کونیه

نیکلاس چیزی نیست جز یک مادرجنده

نیکلاس چپ نیست و نخواهد بود

اره جدی چون همشون خودشونو بگا میدن فقط عقلش رسیده اینکارو نکنه

یارو هم کمونیسته هم طرفدار استالین و لنینه هم طرفدار مجاهدینه یعنی یه چپ فرا افراطی واقعیه اون وقت میگه کیرم دهن نیکلاس

فیدل مارشال خایه باف باهوش ترین بچه شیعه ای که تاریخ 500 ساله شیعه گری به خودش دیده

نیکلاس دپیکشن واقعی کموفاشیست هست

نیکلاس کم مونده گروهک تروریستی بزنه هرکیو دید بزنه سرشو ببره بخدا همه چپا مخالفتن اون وقت با چه رویی میگی اینا چپ نیستن؟😭

چرخه تکراری
چرخه تکراری

(بهترین چیز برای معرفی)

بعععععععععععع

داش خیلی زود با این حقیقت تلخ روبروش کردی الان اگه بره خودکشی کنه خونش گردن توعه ها

بسه بسه جورج دبلیو بوش نیستی

Repost from Minas Tirith
کانال ۱۴ اسرائیل نقل قول‌های اختصاصی (ادعایی) از احمد وحیدی، فرمانده سپاه پاسداران، خطاب به مقامات ارشد ایران را منتشر کرد: «ما رئیس جمهور ترامپ را به زانو درآوردیم. ما به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. طبق معمول، غرب احمق فکر می‌کند که در عوض چیزی از ما دریافت می‌کند، که البته هرگز اتفاق نخواهد افتاد.» «هدف ما در حال حاضر این است که آمریکایی‌ها را در تنگنا قرار دهیم. هرگونه تخلف، هر چقدر هم کوچک، به ما اجازه می‌دهد که تهدید به بستن تنگه هرمز کنیم و ترامپ و مردمش با هر چیزی موافقت خواهند کرد.» «ترامپ فکر می‌کند پولی را که به ما می‌دهد صرف خرید کالاهای آمریکایی خواهیم کرد. این هرگز در طول عمر ما اتفاق نخواهد افتاد.» «حالا باید به آمریکایی‌ها بفهمانیم که اسرائیل بازیگر بد خاورمیانه است. هدف این است.» «از هیچ چیز دست نکشید. تهدید کنید. و در صورت لزوم، از مذاکرات کناره‌گیری کنید.» @Minas_Tirith2024

غذای مورد علاقه ی عرازش

نوچ نوچ نوچ نفت در برابر غذا مال صدام بود اینجا نفت در برابر کیره

یا زرتشت ناموس دشمن از پشت (باشگاه بدنسازی پیت هگستم‌ که تازه چنل زده بود)

این رو چک خواهیم کرد

حالا که همه یکی شدین برین تو یوتیوب cpr و مانوور heimlich رو یاد بگیرین حداقل تئوری حتما یه روز بدرد میخوره کمتر کیرانی میشین یکم